ניווט מהיר

ניקוי מזגנים באשדוד

טכנאי מזגנים באשדוד מספק שירותים לעיר ובאזורים הסמוכים אליה. הם ניתנים עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך, לאורך כל השנה ולאורך מרבית שעות היום. השירות מתגבר רבות בעונת הקיץ שבה עומס חום הגבוה לאורך החוף ומאלץ אנשים לעשות שימוש רב במערכות המיזוג. הביקוש לשירותיו המגוונים מתגבר כדי לעמוד במשימות. שירותיו כוללים בין היתר: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. שירות תחזוקתי חשוב הינו  ניקוי מזגנים באשדוד. מדובר על טיפול מונע או בעת שמתעוררות בעיות שונות עקב תקלות. בין הטיפולים שהוא מבצע ניתן למנות: ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה, ניקוי לחלקים פנימיים עליהם מצטברים רטיבות ועובש וכדומה. כל אלו נחשבים לטיפולים פשוטים, יחסית, ולרוב, אין מחליפים בהם חלקים. בעיר חוף כמו אשדוד כמות החול והאבק באוויר גבוהה והם עלולים להצטבר על המסננים ולפגוע באיכות זרימת האוויר. האבק גם גורם למדחס ולחלקים אחרים לפעול במאמץ גבוה יותר מה שתורם לבלאי מואץ. ניקוי המסננים הוא נעשה בשלבים. טכנאי מזגנים מסיר את המסננים מתוך המגרעת בה הם מצויים, מבריש אותם עם מברשת רכה ושוטף תחת מים זורמים. האבק נעלם  ולאחר ייבושם מחזיר אותם למקומם. לאחר הטיפול תעבוד המערכת בצורה יותר חלקה והאוויר יזרום בה היטב.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי יסודי לצנרת ולחלקים פנימיים

ניקוי מזגנים באשדוד  נעשה לחלקים אחרים במערכת. אחת הבעיות המוכרות היא סתימה בצנרת בגלל גוף זר או לכלוך מצטבר. היא גורמת לכך שהמים אינם יוצאים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי ינקה את הלכלוך באמצעות כלי עבודה שברשותו. בעיה מטרידה אחרת נוצרת עקב לכלוך ואבק המצטברים בחלקים פנימיים. בגללם המים אינם מצליחים לעבור הלאה ומטפטפים אל מגש הנמצא מתחת לרדיאטור. אז מתחיל להיווצר עובש עם ריח רע המורגש כאשר המזגן מופעל. בעיה דומה נוצרת כאשר המים אינם זורמים בגלל שהצנרת זזה ממקומה ואיננה נמצאת בשיפוע. בשני מקרים אלו יבצע טכנאי מזגנים באשדוד את הניקוי בשלבים. ראשית יפתח את המכסה של המזגן. הוא יתיז פנימה אל החלקים הפנימיים הסתומים תרסיס על בסיס אלכוהול אשר ימיס את הלכלוך. לאחר מכן, הוא יזרים מים נקיים לאזור וישטוף אותם החוצה אל כלי קיבול גדול כדי למנוע הצפה על הרצפה. לסיום, הוא יתקן את הצנרת, ובמידת הצורך, יחליף חלקים פגומים. לאחר טיפול מכל סוג שהוא יבצע טכנאי מזגנים בדיקה כוללת למערכת כדי לוודא שהיא מקררת היטב.

ניקוי מזגנים מדגמים שונים

טכנאי מזגנים באשדוד מבצע ניקוי לכל סוגי מערכות המיזוג הקיימות באופן שונה מעט. ניתן למצוא מבחר כאלו כאשר המפוצלות הן הנדרשות ביותר. יש ביניהן מזגנים עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות. בכל אחד מצויות שתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. קיימים גם מזגני אינוורטר  שהינם בעלי טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת קירור מעולה וחסכוני בחשמל. שירותי טכנאי מזגנים נוספים כוללים ייעוץ טלפוני ללקוח לטיפול בבעיות קלות. במידה והלקוח אינו מצליח לתקנן הוא יגיע אליו במהירות האפשרית למתן עזרה. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים באשדוד על פי הזמנות מסודרות וקריאות דחופות. ברשותה ניידות שירות מאובזרות. הטכנאים עושים שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הטובים לכל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה