ניווט מהיר

התקנת מזגנים במודיעין

התקנת מזגנים במודיעין הינה שירות הניתן לעסקים, ללקוחות פרטיים, למוסדות, ולגורמים אחרים.  השירות מתבצע על ידי צוות מקצועי בעיר עצמה ובסביבותיה.  קיימות מערכות מיזוג אוויר מסוגים שונים כאשר התקנות של כל אחת כזאת נעשית על פי תקנים קיימים והוראות היצרן. לקוחות רבים מתלבטים לגבי סוג המזגן הרצוי והנדרש. טכנאי מזגנים ימליץ לבחור את סוג המזגן על פי השטח שיש לקרר. המזגנים הנפוצים הם המפוצלים. ביניהם ניתן למנות עיליים אשר מתאימים למשרדים וחדרים, מיני מרכזיים שמיועדים לדירות גדולות, לאולמות בינוניים ועוד, וכן, מערכות מרכזיות המיועדות לסופרמרקטים, חנויות אאוטלט, אולמות אירועים וכדומה. המזגנים העיליים מגיעים בתפוקות אנרגיה כדלהלן: 1 עד 1.5 כוח סוס מיועדים לקירור חדרים קטנים, 2 עד 2.5 כ"ס לחדרים בינוניים, 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים וחללים גדולים. מערכות מיני מרכזיות מגיעות עם תעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. דרכם זורם האוויר עד לפתח קיים בחדר. מערכות מרכזיות מגיעות עם שרוולים המותקנים בתקרה. האוויר זורם כלפי מטה ומספק קירור אחיד ויעיל. השאלה הראשונה עימה מתמודד הלקוח  היא סוג המזגן הרצוי. כל המזגנים המפוצלים האלו מגיעים בשתי יחידות: פנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס המרעיש וחלקים אחרים. החיבור ביניהן נעשה בצנרת מתאימה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה מקצועית

התקנת מזגנים נעשית על ידי טכנאי מזגנים מוסמך. הוא מבצע את העבודה על פי הוראות היצרן ותקינה קיימת.  הקיר הנבחר הוא זה הנושק לקיר החצוני אבל גם זה שממנו יתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. הנקודה בחדר בו תותקן היחידה הפנימית תהיה בגובה של כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. היחידה החיצונית תותקן על כן מסיבי המחובר לקיר חיצוני או מונח על האדמה. התקנת מזגנים למערכות מיני מרכזיות חייבת הכנה של תעלות האוויר. החיסרון במערכות אלו הוא כי הקירור הנוצר הינו אחיד ואין אפשרות לווסתו לכל חדר בנפרד. במקרים אלו טוב יהיה להשתמש במזגני אינוורטר שבעזרתם ניתן לשלוט טוב יותר בעוצמת הקירור ואחידותו, ובנוסף, הם חסכוניים יותר בחשמל. התקנת מזגנים במודיעין נעשית במשך שעות ספורות בהתאם לסוג המזגן, למיקום שלו ולאלמנטים אחרים. יש להתקין נקודות חשמל על ידי חשמלאי מוסמך בקרבה למקום הצבת המזגן. מומלץ לרכוש מזגנים של חברות בעלות מוניטין. הם מעולים ומיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה, ובנוסף, מגיעים עם אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקוליו הבלעדיים.

שירות מקיף ומקצועי

שירות איכותי מביא עימו מספר יתרונות. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. התקנת מזגנים במודיעין תתבצע היטב על ידי צוות מקצועי עם מנהל עבודה מוסמך. תהיה הקפדה על  תוך עמידה בלוח זמנים ועל גימור מושלם. יתרון נוסף הינו מהירות תגובה. כך, בעת שנדרשת הדרכה טלפונית ללקוח בעת תקלות פשוטות, בעת הגעה דחופה במהירות האפשרית לתקלה מורכבת המשביתה את פעולת המערכת, עמידה בלוח זמנים בעת הזמנה מסודרת ועוד. יתרון אחר הוא תיקון מקצועי ומהיר הפותר את הבעיה מהיסוד. כאן יש חשיבות לשימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים המאושרים על ידי יצרני המזגנים. כך המזגן יעבוד היטב ובנצילות מעולה והחלקים הפנימיים יתבלו פחות.  מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין היא המספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה. בימי הקיץ במידת הצורך, יעבדו טכנאי מזגנים מטעמה בשתי משמרות למתן שירות איכותי עם יחס אישי. מנהליה הינם בעלי ידע רב  וניסיון עשיר וישמחו לשרת לקוחות נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה