ניווט מהיר

טכנאי מזגנים ביבנה

טכנאי מזגנים ביבנה מספק שירותים רבים ללקוחות שונים בעיר ובסביבותיה. הם ניתנים לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד לאורך כל שעות היום וכל השנה. הביקוש לשירותיו עולים בתקופות העונות החמות ובמיוחד בקיץ כאשר קיים עומס חום גבוה. בזמנים האלו לא ניתן לתפקד היטב ללא מבנים ממוזגים. התוצאה היא פעילות רבה שלהם ומכאן הצורך בשירות רב. השירותים רבים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים ביבנה הינו אחד המבוקשים בגלל תקלות שונות. חלקן פוגעות חלקית בפעילות המזגן וחלקן משביתות אותו כליל. צוותי העבודה מתמחים בטיפול במזגנים מכל הסוגים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים אשר בכל אחד מהם קיימות שתי יחידות. האחת הינה הפנימית ובה מצויים המאוורר והמאייד וחלקים אחרים והשנייה הינה החיצונית שבה ניתן למצוא את המדחס וחלקים אחרים. היחידה הפנימית מותקנת על אחד הקירות שממנו פיזור האוויר יהיה אופטימלי ולכל חלקי החדר. הוא לרוב גם על הקיר החיצוני. ההתקנה נעשית כעשרה ס"מ מגובה התקרה. היחידה החיצונית מונחת על בסיס מתכת מסיבי המחובר לקיר או מונח על הקרקע. שתיהן מחוברות בצנרת מתאימה.   

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

המזגן נחשב למכשיר חשמל איכותי היכול לפעול ללא הפסקה שעות ארוכות. יחד עם זאת, עלולות לצוץ בו תקלות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה או תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים ביבנה מתמחה בטיפול בכל תקלה מכל סוג שהוא. התקלות קלות הינן מסננים סתומים, נזילות מים לתוך הבית עקב סתימות צנרת, מזגנים מרעישים, עובש וריחות רעים העולים מהחלקים הפנימיים ועוד. תקלות אלו תיפתרנה, לרוב, ללא החלפת חלקים. הטכנאים מבצעים כאן ניקוי מסננים, פתיחת צנרת סתומה בעזרת כלים הנמצאים ברשותם, חיזוק חלקים רופפים, תיקוני שיפוע לצנרת וכיוצא בזה. תקלות רציניות יותר הם חוסר בגז. או קבל תקול ועוד. חוסר בגז נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות חיבור הגורמים לדליפה מהמערכת. הטכנאי יאתר את התקלה, יתקן את מה  שפגום ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות  הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. הן יקרות בגלל עלויות החלקים והעבודה. בדרך כלל מחליפים אותם למעט מקרים בהם ניתן לתקן מדחסים. במקרים מסוימים מדובר על מערכות מיזוג ישנות ולכן, לא כדאי להשקיע בתיקון. כאן, דווקא, מומלץ להחליף את המזגן באחר חדש במחיר דומה או מעט יותר יקר.  צריך לציין עוד, כי עלות תיקון מזגנים ביבנה משתנה בהתאם לחומרת הבעיה ונעה בין עלויות קלות לביקור וטיפולים פשוטים לבין גבוהות לתיקונים מורכבים.

שירות מחברה מקצועית

טכנאי מזגנים ביבנה מספק שירות איכותי ומקצועי. הוא נמדד באלמנטים רבים בכל סוגי השירותים הניתנים. יש צורך בייעוץ נכון לגבי סוג המזגן הנדרש בכל מקום ולגבי החברה שממנה כדאי לרכוש אותו. חברות בעלות מוניטין משקיעות רבות בייצור תחת בקרת איכות גבוהה ואף מספקות אחריות למוצרים המעולים שלהם. תנאיה  נקבעים על פי שיקוליהן. ההתקנה החייבת להיעשות על פי תקנים קיימים ובהתאם להוראות היצרן. זמן התגובה יהיה מהיר, ובמיוחד, בהגעה למקרים דחופים. מתן המלצה לתחזוקה מונעת וטיפול מתאים עבורה. מתן שירות תיקונים ברמה גבוהה. בעת תיקון מזגנים ביבנה הוא יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים על ידי היצרנים. כך ניתן לקבל מערכת העובדת בתפוקה מעולה עם בלאי מופחת לאורך זמן. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה