ניווט מהיר

טכנאי מזגנים ברמלה

טכנאי מזגנים ברמלה מספק שירותיו הנאמנים ללקוחות רבים בעיר וסביבותיה. נהנים מהם אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירותים ניתנים לאורך כל ימות השנה ומדי יום ביומו. השירות מתוגבר בעונות הבוערות של הקיץ מאחר ומערכות מיזוג האוויר עובדות כל העת. בגלל עומס החום הרב יש קושי לתפקד בלעדיהם. השירותים מקיפים וכוללים משימות שונות. כך, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מכל אלו תיקון מזגנים ברמלה הינו אחד המבוקשים בגלל הצורך בו.  השירות ניתן לכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק. הנפוצים בהם הינם המפוצלים. ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כל אחת מורכבת משתי יחידות. קיימת חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והשנייה היא פנימית ובה מצוי  המאוורר, המאייד ועוד. שתיהן מחוברות בצנרת מתאימה. היחידה הפנימית מותקנת על אחד הקירות בגובה של כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. זה  המיקום האופטימלי ממנו מתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל החלל. היחידה החיצונית מונחת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או המונח על הקרקע. התקנת מזגנים נעשית על פי הוראות היצרן ותקנים קיימים. היא מתבצעת על ידי צוות במשך מספר שעות.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות שונות

תקלות עלולות לצוץ עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה או תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים ברמלה יודע לאבחן אותן ולטפל בכל אחת ביעילות רבה. קיימות בעיות קלות ובין היתר: מסננים סתומים, טפטופים לתוך הבית, מזגנים מרעישים, ריחות רעים וכדומה. תקלות אלו תיפתרנה בקלות יחסית, ולרוב, ללא החלפת חלקים. התיקונים מסתכמים בניקוי המסננים, בפתיחת צנרת סתומה בעזרת כלים הנמצאים ברשות הטכנאים, בחיזוק חלקים רופפים וכיוצא בזה. תקלות משמעותיות יותר הם חוסר בגז הגורם לכך שהמזגן מפסיק לקרר. בנוסף, קבל תקול  אותו מחליפים ועוד. חוסר בגז נובע מחורים בצנרת או בנקודות אחרות היוצרים את הדליפה במערכת. הטכנאי יאתר את הבעיה, יטפל בה ויוסיף גז בהתאם לכמות הנדרשת. תקלות מורכבות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. הן נחשבות ליקרות בגלל עלות החלקים וכמות שעות העבודה. מדחסים ניתן לתקן בנסיבות מסוימות ובדרך כלל במעבדה אבל, לרוב, מחליפים אותם. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. בגלל עלותן הגבוהה וכאשר מדובר במערכת ישנה, אזי מומלץ להחליף את המזגן לחדש מבחינה כלכלית. הדבר עדיף כי העלות של חדש גדולה אך במעט מעלות התיקון. המשמעות היא כי תיקון מזגנים ברמלה במצב כזה לא כדאי או הגיוני.

שירות איכותי

טכנאי מזגנים ברמלה מספק שירות איכותי ומקצועי. הוא מעוניין שהלקוח יהיה מרוצה וימליץ עליו הלאה. הוא יקפיד על כל נושא. כך לגבי המלצות למזגן הרצוי המיוצר על ידי יצרן בעל מוניטין. הייצור הינו ברמה גבוהה ותחת בקרת איכות. בנוסף, ניתנת אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. הוא מוסיף הוראות של תחזוקה וטיפולים וכדאי לנהוג לפיהן. נדרש ניקוי מסננים תקופתי. כדאי גם להפעיל מאוורר מעת לעת כדי להוריד רטיבות העלולה להצטבר ופעולות וטיפולים נוספים. טכנאי מזגנים יכול להדריך טלפונית במקרים של תקלות פשוטות. במידה והן אינן נפתרות הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. בכל מקרה, ההמלצה היא לא לנסות לתקן עצמאית מחשש להחמרת הבעיה. בעת תיקון מזגנים ברמלה ייעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. כך ניתן יהיה לשמור על המערכות מבלאי. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף ואיכותי ולמנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה