ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בגדרה

טכנאי מזגנים עצמאי או העובד בשירות חברה ידועה מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, לבעלי עסקים, למנהלי מוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן בישוב לאורך כל ימות השנה ולאורך כל שעות היום. הוא כולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. אחד המבוקשים ביותר מכל אלו הינו ניקוי מזגנים בגדרה הנעשה לטובת תחזוקה ומניעה או עקב בעיה שנוצרת. בתקופות החמות ובקיץ עת המערכות פועלות באינטנסיביות רבה הוא נדרש מאוד. ניקוי מערכות פנימיות וצנרת נדרש למסננים, לחלקים פנימיים, לצנרת חיצונית ופנימית ועוד. הבעיות הן מסננים סתומים מאבק, צנרת סתומה אשר מונעת ניקוז מים יעיל, שיפועי צנרת לא נכונים בתוך המזגן המונעים ניקוז יעיל, היווצרות עובש וריחות רעים ועוד. פעולות ניקוי הן טיפולים פשוטים יחסית לתקלות מורכבות. לרוב, מסתיימות במהירות וללא החלפת חלקים למעט מצבים מיוחדים. לאחר כל טיפול וניקוי תיבדק המערכת זאת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי טיפולים

ניקוי מזגנים בגדרה נעשה בעיקר, ליחידות הפנימיות של המערכות ולצנרת היוצאת מהן.

ניקוי מסננים –  נחשב לנפוץ ביותר. האבק  באוויר מתחיל לייצר סתימות כבר לאחר מספר חודשי פעילות של המערכת. כך, במקומות מדבריים, לאורך מישור החוף ועוד. הטיפול נעשה בשלבים: טכנאי מזגנים ישלוף את המסננים, יברישם בעדינות מאבק וישטוף כל אחד תחת זרם מים. לאחר ייבושם יחזירם למקום. 

טפטופים עקב סתימות צנרת – סתימת צנרת נובעת מחדירת אבנים קטנות, לכלוך ועוד.  בגללה המים מהמזגן אינם מתנקזים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו.

היווצרות סתימות פנימיות ועובש – לעיתים, נוצרים מצבים בהם חודר אבק ולכלוך אחר למקומות פנימיים בעייתיים. הם מונעים מהמים לזרום הלאה, והם מצטברים על המגש מתחת לרדיאטור וגורמים לעובש. התקלה עלולה לקרות גם כאשר הצנרת המוליכה מים איננה בשיפוע בגלל בלאי, התקנה מרושלת, חבלה  ועוד. אופי הטיפול: טכנאי מזגנים מסיר את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית, מרסס פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר ממיס את הלכלוך. אחר כך שוטף עם מים ומפנה אותם אל כלי קיבול. לאחר סיום העבודה מחזיר את הכיסוי.

קיימים טיפולים ותיקונים מורכבים אחרים כמו: הוספת גז, החלפת קבל, לוח פיקוד או מדחס תקולים ועוד. כל תיקון יתבצע במקצועיות ובמהירות.

סוגי מזגנים

המזגנים המפוצלים הם הנפוצים ביותר בשוק. ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים, מרכזיים ומזגני אינוורטר. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בזכות הטכנולוגיה הקיימת בהם. היא ייחודית ומאפשרת חיסכון בחשמל ויצירת קירור מבוקר ונעים. ניקוי מזגנים בגדרה נעשה לכולם באופן דומה עם שינויים מתבקשים מדגם לדגם. שירותי טכנאי מוסמך הינם מקיפים וכוללים משימות נוספות. לעיתים, יש צורך בייעוץ טלפוני לפתרון בעיות פשוטות, במידה והן אינן נפתרות, אזי הוא יגיע ללקוח במהירות האפשרית. טכנאי מזגנים מצויד בניידת שירות מאובזרת שבה  ניתן למצוא אך ורק חלקים מקוריים או תקניים אחרים המאושרים לשימוש על ידי היצרנים. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  בעלת המוניטין הרב. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מקבלת מידע על כל החידושים החשובים בתחום, מהתמחות לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית המקצועית לטובת כל לקוח נזקק, ואין זה משנה אם הוא חדש או ותיק וחוזר.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה