ניווט מהיר

התקנת מזגנים בפתח תקווה

התקנת מזגנים בפתח תקווה נעשית על ידי צוותים מקצועיים עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן בעיר ובסביבתה מדי יום ולאורך כל ימות השנה. הצוותים הללו עובדים שעות מרובות יותר בעונות החמות ובעיקר, בקיץ בגלל עומס החום הגבוה. טכנאי מזגנים מספק שירותים נוספים כמו: ייעוץ, מכירה ואספקה, תיקון ותחזוקה. כך לכל דגמי המזגנים. המפוצלים הם המבוקשים ביותר. יש ביניהם מזגנים עיליים המיועדים לחדרים ובנוסף, מיני מרכזיים ומרכזיים. הבחירה במזגן הנכון נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר, אבל גם על פי צרכים מיוחדים של הלקוח, רצונותיו וטעמו האישי. טכנאי מזגנים בפתח תקווה מתמחה בייעוץ לכל מתלבט לגבי המערכת הרצויה מבחינתו. שירותים שוטפים שלו ניתנים לאורך כל היום. הוא יגיע במהירות האפשרית לקריאות דחופות ו/או להזמנות מסודרות. קיימות מטלות לתחזוקה ויש אחרות שנועדו לתיקונים נדרשים וכן הלאה. הוא יגיב נכון לכל סיטואציה ויפתור כל תקלה במיומנות רבה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה ותיקונים

 התקנת מזגנים בפתח תקווה נעשית על פי הוראות היצרן וכללי תקינה קיימים. בכל מזגן מפוצל שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על חיפוי שבקרקע. הפנימית מותקנת, לרוב, על קיר הקרוב לצד החיצוני של המבנה במרחק של כעשרה ס"מ מגובה התקרה. מנקודה זאת יוכל האוויר להתפזר בצורה אופטימלית לכל חלקי החדר. את שתי היחידות מחבר טכנאי מזגנים עם צנרת מתאימה. המזגנים מגיעים בתפוקות אנרגיה שונות. מזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. מזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, ובנוסף, לסלוני בית וחללים גדולים ועוד. מערכות מיני מרכזיות מתחברות לתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח אוורור המוליך את האוויר לתוך החדר. בסלון הבית מותקנות התעלות בקירות. החיסרון במערכות אלו הוא בכך שהקור המוזרם הינו אחיד  ולא ניתן לווסת את עוצמתו לגבי כל חדר וחדר. במזגני אינוורטר מצאו פתרון מסוים המתאים למערכות אלו. יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד ומבוקר. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לאולמות אירועים ועוד. הצנרת בהם מותקנת על התקרה ומזרימה אוויר ישירות למטה.  טכנאי מזגנים בפתח תקווה יוודא לאחר כל התקנה שהמערכת מתפקדת היטב.

שירות מקצועי

שירות מקצועי ואיכותי נדרש לאורך כל תקופת ההתקשרות. החל, כמובן, בעת התקנת מזגנים בפתח תקווה לאחר מכן ישמור הלקוח על קשר עם החברה ויזמין שירותיה לטיפולים שונים. לטובת מתן שירות יעיל יגיבו הטכנאים  במהירות לכל קריאה דחופה. בנוסף, יגיעו להזמנות מסודרות על פי לוח הזמנים שנקבע. יספקו שירותי ייעוץ בעת תקלות פשוטות וכן הלאה. שירות נדרש חשוב הוא תיקונים מקצועיים הניתנים על ידי טכנאי מזגנים בפתח תקווה מוסמכים מטעמה. הם יעשו שימוש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. כך ידאגו שהמערכת תפעל היטב.  הטכנאים יטפלו בתקלות קלות כמו ניקוי מסננים ו/או תיקונים פשוטים ומורכבים של החלפת מדחסים, לוחות פיקוד, מילוי בגז עקב דליפה  ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מעסיקה טכנאי מזגנים מיומנים ומנוסים.  מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת עדכונים על חידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לתת שירות לכל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה