ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בנס ציונה

טכנאי מזגנים בנס ציונה מספק שירותים ללקוחות רבים שחלקם הינם פרטיים, אחרים עסקיים ומוסדיים. הוא פעיל כל השנה ובכל יום. בימות הקיץ ובעונות החמות האחרות הוא מגביר את קצב העבודה על מנת להדביק את הביקוש לשירותיו. ימי קיץ נחשבים לבעלי עומס חום גבוה הכולל חום ולחות. יש קושי רב לתפקד בתקופה זאת ולכן הביקוש לאספקה והתקנה, לתחזוקה לתיקון וכיוצא בזה. הוא אף יכול לייעץ לכל לקוח מתלבט לגבי המזגן המתאים ביותר. המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים ביניהם קיימים עיליים, מערכות מיני מרכזיות ומרכזיות. כל אחד מגיע בשתי יחידות נפרדות. אחת חיצונית שבה קיים מדחס ולצידו חלקים אחרים. והפנימית שבה ניתן למצוא את המאייד, המאוורר וחלקים נוספים. את היחדה הפנימית מתקינים על קיר חיצוני או על קיר ממנו האוויר מתפזר בצורה הטובה ביותר. המיקום שלה הינו כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. תיקון מזגנים בנס ציונה נדרש בעת תקלות שונות שחלקן הינן קלות ואחרות מורכבות יותר. הן ניתנות בתקופת האחריות ולאחריה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תיקונים מקצועיים

מזגנים הינם מכשירים איכותיים אבל תקלות עלולות גם בהם בגלל תאונות וחבלות, שימוש לא נכון, בלאי, תחזוקה לקויה ועוד. תיקון מזגנים בנס ציונה יתבצע היטב ולאחר איתור הבעיה. ניתן לקבל ייעוץ טלפוני מקדים לפתרון בעיות פשוטות, אבל, בהחלט, לא מומלץ לנסות לתקן עצמאית מחשש להחמרת הבעיה הקיימת. תקלות קלות הן סתימות במסננים, מזגן מרעיש או מטפטף, היווצרות עובש וריח רע, נזילות מים לתוך הבית ועוד. מסננים סתומים יש לשלוף מהמזגן להברישם קלות עם מברשת רכב ושטיפתם תחת מים זורמים. לאחר ייבושם המלא יש להחזירם. מזגן מטפטף עקב סתימה בצנרת וכאן יש לנקותה היטב. מזגן מרעיש עקב חלקים רופפים וכאן מחזקים אותם היטב. ריח רע מעובש נובע מהצטברות מים על אבק. גם כאן מסירים את הכיסוי, מרססים תרסיס ניקוי על בסיס אלכוהול, שוטפים במים וסוגרים. מחסור בגז נחשב לתקלה נפוצה ונובע מחורים בצנרת. טכנאי מזגנים בנס ציונה מאתר אותם וממלא גז ככל הנדרש. תקלות מורכבות יותר הן מדחס או לוח פיקוד תקולים. כאן לרוב יש להחליפם. כאשר מדובר על מערכת מיזוג ישנה ממליצים להחליפה כי עלות התיקון גבוהה וקרובה לעלות של מזגן חדש מהניילון. לאחר כל תיקון תיבדק המערכת היטב.   

שירות מחברה מקצועית

חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירותי תיקון מזגנים בנס ציונה כמו גם אחרים נלווים. התקנת המזגנים נעשית על פי תקנים קיימים והוראות היצרן. היא אורכת מספר שעות ותלויה בגודל המזגן, מיקומו ועוד. התקנת מערכת מיני מרכזית, למשל, נחשבת למורכבת יותר בגלל החיבור הנדרש לשרוולים המותקנים מעל להנמכות תקרה.  החברה מוכרת מזגנים איכותיים המיוצרים על ידי יצרנים בעלי שם. לכל מזגן ניתנת אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. היצרן אף מספק הוראות תחזוקה וטיפול וכדאי לעקוב אחריהם. במקרים רבים ניתנת גם אחריות לעבודה עצמה. יש לתחזק היטב את המערכות ובין היתר, להזמין טכנאי מזגנים בנס ציונה מיומן לאספקת שירות חשוב זה. מומלץ גם להפעיל את מאוורר המזגן מעת לעת כדי למנוע הצטברות עובש עקב רטיבות מיותרת ועוד. כל צוות מגיע עם ניידת שירות מאובזרת היטב. כל תיקון יתבצע עם החלפת חלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה