ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בשוהם

טכנאי מזגנים מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, לבעלי עסקים, למנהלי מוסדות ציבור וממשל ולאחרים נוספים. השירות ניתן בשוהם לאורך כל ימות השנה עם זמינות יומית. הוא כולל בין היתר: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מבין השירותים הללו ניתן לומר כי ניקוי מזגנים בשוהם נחשב לאחד המבוקשים. בעיקר, בתקופות החמות ובקיץ עת המערכות פועלות באינטנסיביות רבה. עומס החום הרב מחייב הפעלתן לאורך מרבית שעות היממה ועקב כך, התקלות מתרבות. ניקוי המערכות נעשה לחלקים שונים. לעיתים, זה טיפול מונע  כמו ניקוי מסננים, ולעיתים, זה עקב תקלת סתימה בצנרת, הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים, ריח רע שמתפזר באוויר עקב הפעלת המזגן ועוד. כל תקלה תטופל בהתאם ועל פי הבעיה הקיימת. פעולות ניקוי  הינן, לרוב, פשוטות, יחסית, אם כי מחייבות ידע מקצועי. במרבית המקרים גם אין במהלכן החלפת חלקים למעט מקרים מעט יותר מורכבים. לאחר כל טיפול תיבדק המערכת עם סיום העבודה זאת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי טיפולים

מכל המטלות הללו – ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר. הם מתמלאים באבק לאחר מספר חודשי פעילות ובמקומות מדבריים אף במהירות רבה יותר. טכנאי מזגנים ירים את הכיסוי של המסננים וישלוף אותם. הוא יברישם בעדינות מאבק, ישטוף כל אחד תחת זרם מים וימתין לייבושם. לאחר מכן יחזירם למקום.  תיקון אחר הינו עקב סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה. הסתימה נובעת מחדירת לכלוך או גוף זר ואז המים מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מזגנים בשוהם מורכב מעט יותר הוא לחלקים פנימיים. לעיתים, נוצרים מצבים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים. הוא מונע מהמים לזרום והם מצטברים עליו וגורמים לעובש. הבעיה יכולה לקרות גם כאשר הצנרת המוליכה מים איננה בשיפוע עקב, בלאי, התקנה מרושלת, חבלה  ועוד. בכל מקרה הטיפול מחייב הסרת הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית. עתה מרססים פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר תפקידו הוא למוסס את הלכלוך. בשלב הבא שוטפים עם מים ומנקזים אותם עם הלכלוך אל כלי קיבול. לאחר סיום העבודה מחזירים את הכיסוי. עלויות השירות משתנות ממקרה אחד לשני. במקרים מסוימים העלות הינה בסיסית, ולרוב, היא נמוכה מאשר תיקונים מורכבים כמו הוספת גז, החלפת קבל, לוח פיקוד או מדחס תקולים.

מזגנים מסוגים שונים

ניקוי מזגנים בשוהם נעשה בין היתר, למפוצלים העיליים, למיני מרכזיים, למרכזיים, למזגני אינוורטר ועוד. הנפוצים הם המפוצלים. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. היא ייחודית ומאפשרת חיסכון בחשמל ויצירת קירור מבוקר ונעים. שירותי טכנאי מוסמך הינם מקיפים וכוללים גם ייעוץ טלפוני לטיפול בתקלות פשוטות. כאשר הלקוח מצליח להסתדר עימן הוא יוותר על שירות טכנאי עם עלויות כספיות. במקרים והוא אינו מתגבר על הבעיה אזי יגיע הטכנאי לעזרתו במהירות האפשרית.  מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון עשיר. הוא יגיע במהירות עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא כלי עבודה מתקדמים וחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים לשימוש על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מהתעדכנות בכל החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר עקב שביעות רצון מלאה.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה