ניווט מהיר

מילוי גז למזגן טכנאי מוסמך

טכנאי מזגנים מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים ואחרים. הם כוללים עבודות שונות ובין היתר, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. חלק נכבד מהקריאות הם בנושא תיקונים. מתוכם יש ביקוש רב עקב מחסור בגז במערכת. התקלה הזאת נפוצה בגלל שדליפת גז נוצרת עקב חורים בצנרת. רובם קטנים, ולכן, הדליפה איטית. צריך להדגיש כי ללא כמות גז מספיקה המזגן לא יקרר. מילוי גז למזגן הוא, איפה, משימה חשובה במיוחד בעונת הקיץ. בתקופה הזאת עומס החום גבוהה מאוד ויש קושי רב לתפקד לאורך זמן במשרדים, בבתים, במקומות בילוי ובאתרים אחרים בהם שוהים אנשים. תקלות אלו אופייניות לכל סוגי המזגנים הקיימים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים בהם ניתן למצוא עיליים או מזגני קיר כמו שמכנים אותם, מערכות מיני מרכזיות ומערכות מרכזיות. כולם מגיעים בשתי יחידות.  ביחידה הפנימית מצוי המאייד וחלקים אחרים. במזגן קיר מפוצל, היחידה הפנימית מותקנת על אחד הקירות אשר ממנו ניתן לפזר את האוויר בצורה אופטימלית לכל חלקי החדר. היחידה השנייה כוללת מדחס וחלקים אחרים ומותקנת מחוץ למבנה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

אופן עבודת המזגן

כל המזגנים פועלים על אותו עיקרון. הדבר נכון, כמובן, למזגנים המגיעים בתפוקות אנרגיה שונות. מייצרים מזגנים בעלי 1 עד 1.5 כוח סוס לחדרים קטנים. אחרים בעלי 2 עד 3 כ"ס לקירור חדרים בינוניים, מזגנים שבין 3.5 עד 4.5 כ"ס  לחללים גדולים. הם קרויים גם מיני מרכזיים. האוויר בהם זורם דרך תעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה העשויות גבס או עץ. קיימות גם מערכות מרכזיות שנועדו לקירור אולמות, סופרמרקטים ועוד. באלו מותקנת הצנרת ו/או ה/שרוולים ברום התקרה ודרכם זורם האוויר למטה. הגז הוא אחד האלמנטים האחראיים על קירור או חימום בכל מערכת כזאת. השימוש הרב ביותר במזגן הוא לקירור החדרים והחללים במבנים. תהליך הקירור של המזגן נעשה על ידי איוד (הרתחה) של הגז ההופך לנוזל בעת התחממות ובהמשך דחיסתו שוב. ללא גז פעולת המזגן נעדרת אפקטיביות, ולכן, יש להזמין טכנאי לאיתור התקלה, לטובת מילוי גז למזגן ולבדיקה כללית.  טכנאי מזגנים נעזר במכשור מיוחד המסוגל לבדוק את כמות הגז הקיימת בעת המילוי הוא אף, מציין את הכמות הנדרשת. יש חשיבות להכנסת כמות מדודה ותקנית על מנת שהמערכת תפעל היטב וללא תקלות ותקרר בצורה אופטימלית את כל החלל.

שירות מחברה מקצועית

חברת חום קור טכנאי מזגנים פועלת לאורך מרבית שעות היום. צוותיה יגיעו לכל לקוח במהירות האפשרית. החברה מתגברת אותם ומוסיפה שעות עבודה בימי הקיץ כדי לעמוד בביקוש. הקריאות הן לתיקונים שונים ביניהם נפוצים כמו מילוי גז למזגן. יחד עם זאת, קיימות תקלות אחרות כמו: מזגן מרעיש, מזגן מטפטף, מסננים סתומים, ריח רע של עובש ועוד. תקלות מורכבות יותר הם קבלים תקולים, מדחסים ולוחות פיקוד מקולקלים ועוד. לכל בעיה יינתן פתרון מעולה. טכנאי מזגנים מגיע עם ניידת שירות מאובזרת לכל לקוח. ניתן למצוא בה את כל כלי העבודה והמכשור הנדרשים לטובת תיקונים יעילים. בנוסף ולא פחות חשוב, חלקי חילוף תקניים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. בכל מקרה, כדאי לרכוש מזגנים של יצרנים מובילים בשוק כי הם אמינים מאוד. הם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ונמכרים בכמויות גדולות. כל יצרן מספק אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו הבלעדיים. מומלץ לקבל שירות מחברה זאת אשר מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר. הם מגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה