ניווט מהיר

התקנת מזגנים באשדוד

התקנת מזגנים באשדוד הינה שירות הניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ועוד. השירות ניתן לאורך כל ימות השנה.  אשדוד שוכנת לחוף הים, ולכן, עומס החום בקיץ בשטחה הינו גבוה. משום כך, השימוש במערכות מיזוג גדל באחוזים גבוהים. זוהי הסיבה לכך שהשירות עצמו מתגבר מאוד ונעשה לאורך שעות ארוכות ביום. לפני ההתקנה ניתן ייעוץ חשוב לגבי סוג המזגן הנדרש בכל חדר וחלל. טכנאי מזגנים באשדוד הממליץ על המערכת הנכונה לוקח בחשבון, בעיקר, את גודל השטח שיש לקרר ועל פי זה קובע המלצתו. קיימים שיקולים נוספים של מיקום המבנה, צרכים, ספציפיים של הבעלים, עלויות ועוד. המזגנים מגיעים עם תפוקות קור וחום שונות כאשר המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים. ניתן למצוא בהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כולם מגיעים בשתי יחידות. ביחידה בפנימית מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. טכנאי מזגנים יכול להגיע להתקנה מקצועית או להביא עימו את יחידות המזגן שהוזמנו. השירות ניתן על פי הסיכום הסופי עם בעל המבנה. מעבר לשירות בסיסי זה הוא גם מבצע שירותי מכירה, אספקה, תחזוקה ותיקונים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה לפי הוראות היצרן

טכנאי מזגנים באשדוד יתקין כל מערכת על פי הוראות היצרן ותקינה קיימת. בעיליים מותקנת היחידה הפנימית על קיר חיצוני וכעשרה ס"מ מתחת לתקרה. מנקודה זאת פיזור האוויר יהיה אופטימאלי. היחידה החיצונית מותקנת על כן מעל האדמה או המחובר לקיר החיצוני. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים באשדוד נעשית באופן מעט שונה לגבי מערכות המיזוג הקיימות. לחדרים קטנים יתאימו מזגני 1 או 1.5 כוח סוס. לחדרים בינוניים 2 עד 2.5 כוח סוס. לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס. למערכות מיני מרכזיות מוסיפים תעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. ניתן לסגור אותו הרמטית. בסלון גדול, למשל, תעבורנה התעלות בקירות ותסתיימנה  בפתחי אוורור. קיימים גם מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת בעלת טכנולוגיה ייחודית המסוגלת לאספקת אוויר קר מבוקר. מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה. הן מתאימות לסופרמרקטים, לאולמות מופעים, לחנויות אאוטלט ועוד. הצנרת מותקנת על ידי טכנאי מזגנים בגובה התקרה והאוויר זורם ממנה אנכית למטה.

שירות ברמה גבוהה

התקנת מזגנים באשדוד תיעשה על ידי טכנאי מומחה ברמה גבוהה. במסגרת שירותי התיקונים והתחזוקה יגיע טכנאי מזגנים במהירות אפשרית לטיפול בקריאות דחופות, כמו גם, על פי לוח זמנים מוסכם להזמנות מסודרות לטובת תחזוקת מערכות ו/או ניקוי יסודי שלהן. ברשותו ניידת שירות מאובזרת והוא עושה שימוש בחלקי חילוף תקניים או אחרים המקובלים על היצרנים. בנוסף, הוא הוא מספק שירות ייעוץ טלפוני לגבי תקלות פשוטות איתן יכול הלקוח להתמודד. לטיפול בתקלות מורכבות יותר הוא יקבל מידע מקדים מהלקוח על סוג התקלה כדי להיערך לטיפול בה. כך לגבי ניקוי מסננים, ניקוי מעובש, חיזוק חלקים רופפים, החלפת קבלים ולוחות פיקוד ועוד.  טכנאי מזגנים באשדוד מנוסה יכול לתקן אותן במהירות במקום, להוציא חלקים מושבתים ולקחתם לתיקון יסודי במעבדה וכן הלאה. לאחר כל תיקון הוא יבדוק את המערכת ויוודא שהיא פועלת ומקררת כראוי. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה ועובדיה  מתמחים בנושא ומקבלים מידע ועדכונים שוטפים על חידושים בתחום. החברה הינה בעלת תשתית מעולה לפעילותה.  היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותה ולשרת כל לקוח,  ואין זה משנה אם הוא חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה