ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בנס ציונה

טכנאי מזגנים מספק שירותיו המקצועיים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. השירות ניתן בנס ציונה, בקרבתה ובכל גוש דן לאורך כל ימות השנה. בקיץ מתוגברים צוותי העבודה כדי לעמוד בביקוש הרב. השירותים מקיפים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים לכל סוגי ודגמי המזגנים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. יש צורך בטיפול בהם ואחת המשימות החשובות והנפוצות הינה ניקוי מזגנים בנס ציונה הנעשה מעת לעת. ניתן למצוא מספר מקומות וחלקים פנימיים בהם יש לטפל. הנפוצים ביותר הם המסננים. הם מתמלאים מאבק בעת פעולת המזגן. הוא מגיע מהאוויר ומצטבר עליהם. הטכנאי מבצע את הניקוי  בשלבים. תחילה מסיר את הכיסוי ושולף את המסננים. לאחר מכן, מבריש אותם במברשת רכה ושוטף תחת זרם מים. לאחר ייבושם מחזיר למקום. יש חשיבות רבה לטיפול שוטף כזה כי מסננים סתומים פוגעים באיכות הקירור. הם גם גורמים למדחס ולחלקים מכניים אחרים לעבוד במאמץ מוגבר ולבלאי גדול שלהם. ניקוי נדרש אחר הוא לצנרת סתומה. בעת תקלה כזאת המים אינם זורמים החוצה אלא לתוך המבנה. טכנאי מזגנים ינקה את הצנרת באמצעים וכלים המצויים ברשותו.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

בעיית עובש

עובש עלול להיווצר על המזגן בגלל לכלוך והצטברות מים עליהם. המים העומדים מתרכזים על מגש מתחת לרדיאטור ואף גורמים לריח רע. טכנאי מזגנים יפתח את מכסה המזגן וירסס פנימה תרסיס ניקוי על בסיס אלכוהול. לאחר מכן, יזרים מים וישטוף את כל הלכלוך החוצה. תקלה אחרת באותה קטגוריה היא עובש הנוצר בגלל תעלות שאינן יורדות בשיפוע.  זאת עקב בלאי, חבלה, התקנה שאיננה נכונה ועוד. כאן הוא יתקן חלקים, יחליף או יחזק אחרים וכדומה. לכל מזגן יש שתי יחידות פנימית שבה מצוי המאייד והמאוורר וחלקים אחרים, וכן, חיצונית שהם מצוי המדחס המרעיש. הטיפול ייעשה, לרוב, לחלקים ביחידה הפנימית.  ניקוי מזגנים בנס ציונה עבור תקלות אלו ייעשה לאחר הזמנת שירות דחופה או על פי לוח זמנים מוסכם. צריך לציין עוד, כי לאחר כל טיפול כזה תיבדק המערכת לוודא שהיא מקררת היטב ופועלת ללא דופי. תיקונים אחרים הינם מורכבים יותר ובניהם ניתן למצוא: הוספת גז, החלפת קבלים, לוחות פיקוד ומדחסים, חיזוק חלקים רופפים וכדומה.

סוגי מזגנים

ניתן למצוא מזגנים מסוגים שונים המגיעים בתפוקות קור וחום שונות. מזגן 1 עד 1.5 כוח סוס יתאים לחדרים קטנים, מזגן של 2 עד 2.5 כ"ס יתאים לחדרים בינוניים ואילו מזגני 3 עד 4.5 כוח סוס לגדולים יותר. מערכות גדולות קרויות גם מיני מרכזיות המותאמות לדירות גדולות של כ120מ"ר. מערכות מרכזיות מתאימות לקרר אולמות, סופרמרקטים ועוד. קיימים גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה ייחודית. הם מספקים קור אחיד ונעים בעלויות נמוכות. מומלץ לקבל שירות לכולם מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בנס ציונה באמצעות טכנאים מוסמכים המצוידים בניידות שירות מאובזרות. טכנאי מזגנים   מנוסים ומוסמכים מקפידים לעשות שימוש בחלקי חילוף מקוריים או באחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. מנהלי החברה יכולים להמליץ לכל לקוח על סוג המזגן הרצוי מבחינתו לכל חדר וחלל בבית או במשרד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע חדשני על חידושים, ממתן שירות איכותי ללקוחות מגוונים לאורך השנים ועוד. ברשות החברה תשתית מקצועית מעולה ומכשור מעולה המיועד לתיקונים שונים. הם ישמחו להעמיד כל אלו ואת יכולותיהם המוכחות לטובת כל לקוח נזקק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה