ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בשוהם

טכנאי מזגנים בשוהם מספק שירותיו ללקוחות שונים בעיר ובסביבותיה. בין היתר, לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. השירותים זמינים לאורך כל שעות היום ולאורך כל ימות השנה. בתקופת הקיץ כאשר הביקוש הינו רב, אזי הצוותים עובדים שעות נוספות כדי להספיק לעמוד במשימות הרבות. בקיץ קיים עומס חום גבוה הכולל חום ולחות וללא מיזוג לא יוכלו האנשים לתפקד בתוך המבנים. השירותים רבים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים בשוהם הינו אחד הנדרשים בגלל שהמערכות עובדות בתפוקה מלאה וכמעט ללא הפסקה. הצוותים יודעים לטפל במזגנים מכול הסוגים כולל במפוצלים הנמכרים בכמויות גדולות. הם כוללים שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, וכן, חיצונית בה מצוי המדחס. את הפנימית מתקינים על אחד הקירות הנבחרים אשר ממנו מתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. הוא, לרוב, גם הקיר החיצוני והמיקום של היחידה הינו כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. החיצונית מונחת על בסיס מסיבי המחובר לקיר אות מונח על הרצפה. הן מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. ההתקנה נעשית על פי הוראות היצרן ותקינה רשמית.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

למרות היות המזגן מכשיר חשמל איכותי עלולות לצוץ בו תקלות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה או תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים בשוהם יודע לטפל בכל אחת ביעילות רבה. קיימות תקלות קלות ובין היתר: מסננים סתומים, טפטופים עקב סתימות צנרת לתוך הבית, מזגנים מרעישים, ריחות רעים בגלל עובש וכדומה. תקלות אלו תיפתרנה, לרוב, ללא החלפת חלקים. בין היתר על ידי ניקוי המסננים, פתיחת צנרת סתומה בעזרת כלים הנמצאים ברשות הטכנאים, חיזוק חלקים רופפים וכיוונון אחרים וכיוצא בזה. תקלות רציניות יותר הם חוסר בגז. או קבל תקול  אותו מחליפים ועוד. חוסר בגז נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות הגורמים לדליפה מהמערכת. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות הנחשבות גם ליקרות מבחינת העלויות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. בדרך כלל מחליפים אותם למעט מקרים בהם ניתן לתקן מדחסים במעבדה. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. כאשר מדובר במערכת ישנה, אזי מומלץ להחליף את המזגן באחר חדש. תיקון כאן לא נכון מבחינה כלכלית בגלל עלותו הגבוהה. ניתן לקבל אחר חדש שיחזיק מעמד זמן רב ויספק קירור יעיל פי כמה. עלות תיקון מזגנים בשוהם משתנה בהתאם לחומרת הבעיה.

שירות מקצועי

טכנאי מזגנים בשוהם מספק שירות איכותי ומקצועי. הוא כולל תשומת לב רבה לכל לקוח וטיפול מדוקדק בכל נושא. כך לגבי התקנה שתיעשה במהירות וביעילות, הגעה במהירות רבה לכל קריאה דחופה או הגעה על פי לוח זמנים לטיפול בבעיה פחות דחופה. הוא כמובן, ייעץ לרכוש מזגן של יצרן בעל מוניטין. יצרן כזה מקפיד על ייצור תחת בקרה גבוהה. הוא מספק אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. בנוסף, מספק חוברת הוראות לתפעול נכון. טכנאי יגיע לטיפולים מונעים הכוללים ניקוי חלקים ומסננים. הוא יכול לייעץ במקרים בהם קיימות. אך ובמידה והן אינן נפתרות הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. בעת תיקון מזגנים בשוהם הוא יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. זאת כדי לשמור על חלקיו מפני בלאי. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה