ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בגן יבנה

טכנאי מזגנים בגן יבנה מספק שירותים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הם ניתנים לאורך כל ימות שנה ובעונות החמות, כולל בקיץ, מתגברים. זאת בגלל שהשימוש במערכות מיזוג אוויר בעת הזאת רב, התקלות נפוצות יותר והביקוש גדל.  השירות ניתן בעיר ובקרבתה, הינו מקיף וכולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הייעוץ הראשוני לבחירת מזגן חשוב מאחר והוא משפיע לטווח ארוך. הוא מתקין מזגנים מפוצלים רבים הנפוצים מאוד בשוק. הם מגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. היחידה הפנימית מורכבת על אחד הקירות החיצוניים. הנקודה הסטנדרטית היא   במרכז החדר בקיר חיצוני ובגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. זאת הנקודה ממנה האוויר מתפזר בצורה אופטימלית ומכסה את כל החלל. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. היא מותקנת על  בסיס מסיבי המחובר לקיר או מוצב על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. קיימות מערכות אחרות: מיני מרכזיות ומרכזיות, וכן, מזגני אינוורטר היוצרים קירור מבוקר ויעיל בעלויות נמוכות, יחסית. בין המשימות החשובות הנוספות שהוא מבצע ניתן למנות תיקון מזגנים בגן יבנה עבור תקלות פשוטות ומורכבות.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

טכנאי מזגנים בגן יבנה יודע לאתר תקלות שונות שחלקן אינן פשוטות ולתקנן היטב על ידי שימוש באמצעים שונים. קיימות תקלות קלות דוגמת מסננים סתומים עקב הצטברות אבק עליהם, טפטופים לתוך הבית עקב סתימות בצנרת,  מזגנים מרעישים, היווצרות ריחות רעים בגלל הצטברות עובש ועוד. ניקוי מסננים נחשב גם לטיפול מונע. הם מצויים בתוך מגרעת במזגן. הוא שולף אותם, שוטף תחת זרם מים ומייבשם. טפטופים לתוך הבית נובעים מחדירת גופים זרים או אבק היוצרים סתימה בצנרת. מזגן מרעיש בגלל חלקים רופפים אותם הוא מחזק וכן הלאה. תקלה מורכבת יותר היא חוסר בגז הגורם לקירור לקוי. הוא נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות דרכם הגז נעלם. הטכנאי יתקן את התקלה ויוסיף גז. תקלות הנחשבות למורכבות ויקרות מאוד, יחסית, הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. את המדחסים ניתן, לעיתים לתקן אבל לא תמיד. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה ומדובר על מערכת מיזוג ישנה, והיות ומדובר בחלקי חילוף יקרים, כדאי להחליפה לחדשה. עדיף להימנע מלהשקיע בתיקון יקר ולרכוש מערכת מודרנית שתחזיק מעמד שנים רבות. עלות תיקון מזגנים בגן יבנה נקבעת לפי סוג הטיפול.

שירות מטעם מומחים

תיקון מזגנים בגן יבנה איכותי ישביע רצון כל לקוח וייתן מענה שוטף לכל התקלות במערכות אלו הפועלות בעצימות גבוהה. ייעוץ לקראת רכישה, למשל, ניתן על פי מספר שיקולים בהם אחד דומיננטי: גודל השטח שיש לקרר. קיימים שיקולים אחרים כמו צרכים מיוחדים, מיקום המבנה באזור האקלימי ועוד. מומלץ לרכוש מזגן של יצרן בעל מוניטין המגיע עם אחריות. מוצמדת למכשיר חוברת להוראות תפעול ותחזוקה. בנוסף, ליצרן קיימת  רשת מעבדות מקצועית.  טכנאי מזגנים בגן יבנה מספק שירות מהיר וזמין. הוא יודע לייעץ טלפונית לטיפול עצמאי במקרים בהם קיימות בעיות פשוטות, ובעת הצורך, יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. הוא עושה שימוש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים המאושרים על ידי היצרנים. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מהתחדשות שבשגרה, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. היא תשמח לתת שירות לכל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה