ניווט מהיר

התקנת מזגנים ברמת השרון

התקנת מזגנים ברמת השרון מתבצעת עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ואחרים. שירותים נוספים אחרים הינם ייעוץ, תחזוקה ותיקון מערכות מיזוג. הם ניתנים לאורך מרבית שעות היממה וכל השנה. בעונת הקיץ כמות השירותים עולה בגלל הצורך במערכות מיזוג חדשות ובגלל תיקונים וטיפולים נדרשים. טכנאי מזגנים ברמת השרון מספק ייעוץ חשוב לכל לקוח המתלבט לגבי דגם המזגן הרצוי עבורו. לא תמיד הוא יודע באיזה מזגן כדאי לבחור. ההמלצה לבחירה תהיה בעיקר על פי גודל השטח שיש לקרר. עם זאת קיימים שיקולים נוספים כמו: מיקום באזור האקלימי של המבנה, הצרכים המיוחדים לקוח ועוד. המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים. ניתן למצוא בהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים המגיעים בשתי יחידות. הפנימית שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. היחידה הפנימית של המזגן העילי מותקנת כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. כאן בוחרים, לרוב, את הקיר החיצוני בנקודה ממנה מתפזר האוויר בצורה טובה לכל חלקי החדר או החלל. היחידה החיצונית מותקנת על האדמה או על בסיס המחובר לקיר החיצוני. את שתי היחידות מחובר ביניהן טכנאי מזגנים מיומן בצנרת מתאימה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה על הוראות היצרן

טכנאי מזגנים ברמת השרון יתקין כל מערכת על פי הוראות היצרן והתקנים הקיימים. יש צורך בשקע חשמל המצוי בקרבת מקום אותו מכין חשמלאי מוסמך. התקנת מזגנים ברמת השרון נעשית לכל סוגי המזגנים. הם  מגיעים עם תפוקות אנרגיה שונות. לחדרים קטנים יתאימו מזגני 1 או 1.5 כוח סוס. לחדרים בינוניים 2 עד 2.5 כוח סוס. לחדרים גדולים ודירות של  כ120 מ"ר ויותר מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס. מזגנים בתפוקה גבוהה הן מערכות מיני מרכזיות. האוויר מהן מתפזר בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. בסלון רחב ידיים התעלות עוברות בתוך הקירות ישירות אל פתחי אוורור כך האוויר מווסת היטב. קיים חיסרון במערכות אלו בגלל שאי אפשר לווסת את רמת הקור לגבי כל חדר וחדר. עם זאת, טכנאי מזגנים יכול להמליץ על מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת. יש בהם מנגנונים המסוגלים להפיק טמפרטורה מבוקרת והם מותאמים היטב למערכות מיני מרכזיות. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לחנויות אווטלט, לאולמות תרבות ועוד. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם ממנה ישירות למטה.

שירות באיכות גבוהה

התקנת מזגנים ברמת השרון תיעשה על ידי טכנאי בעל הסמכה ונחשבת לשירות בסיסי. שירותים שוטפים הינם אף בתחומי אחריותו. הוא יגיע לקריאות דחופות במהירות האפשרית, יתאם טיפולים באמצעות הזמנות מסודרות לטובת תחזוקת מערכות ניקוי שלהן ועוד. טכנאי מזגנים מגיע עם ניידת שירות מאובזרת ועושה שימוש אך ורק בחלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. בנוסף, הוא יכול לייעץ טלפונית לטיפול בתקלות פשוטות. מומלץ מאוד לרכוש מזגנים מחברות בעלות שם ההולך לפניהן. הן מייצרות אותם  תחת בקרת איכות גבוהה. ניתנת להם אחריות ומוצמדת גם חוברת הסברים והדרכה. ברשות היצרן רשת מעבדות זמינה כל העת. כל המערכת הזאת מיועדת לטיפולים בתקלות העלולות לקרות בגלל בלאי, תחזוקה לקויה, תאונה או חבלה ועוד. משום כך, מומלץ, לרוב, לא לתקן עצמאית אלא להזמין טכנאי מזגנים ברמת השרון מנוסה. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה ועובדיה  מתמחים בנושא ומקבלים מידע ועדכונים שוטפים על חידושים בתחום. החברה הינה בעלת תשתית מעולה לפעילותה ותשמח לשרת כל לקוח כולל חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה