ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בתל אביב

טכנאי מזגנים מספק שירותים לתל אביב, לגוש דן ולאזורים סמוכים אליו. השירות ניתן ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור וממשל ועוד. הוא ניתן לאורך כל ימות השנה ובזמינות לאורך כל שעות היום. בימי הקיץ החמים הוא מתוגבר כדי לעמוד בביקוש הרב. ימים אלו מאופיינים בעומס חום רב בסביבה האורבנית וללא מיזוג יעיל יתקשו אנשים לתפקד בתוך המבנים השונים. השירותים מקיפים וכוללים: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. אחד הנפוצים ביניהם הינו ניקוי מזגנים בתל אביב שיש לעשותו מעת לעת לעיתים הוא נחשב טיפול מונע ולעיתים עקב תקלה ובעיה הנוצרת בעת הפעלת המערכת. קיימים מספר סוגי טיפולים כאלו: ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה אליה חדרו גופים זרים ולכלוך אחר, ניקוי לחלקים פנימיים שהעלו עובש וכדומה. ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר בגלל כמות האבק המצטבר עליהם. באזור מדברי ובאזורים הקרובים לים היא רבה יותר וצריך לקחת זאת בחשבון בעת קביעת תדירות הניקוי. הטיפול נעשה בשלבים. מסירים אותם מהמגרעת, מברישים אותם עם מברשת רכה ו/או שוטפים תחת מים זורמים. הטיפול נדרש מאחר ומסננים סתומים פוגעים באיכות הקירור ובנוסף, גורמים לחלקים שונים במערכת לפעול במאמץ מוגבר יותר התורם לבלאי מואץ.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי חלקים ביחידה הפנימית

ניקוי מזגנים בתל אביב  לחלקים ביחידה הפנימית נדרש במקרים מסוימים. כך, בעת שהמים אינם מתנקזים עקב לכלוך ואבק. התוצאה היא שהמים מטפטפים אל מגש הנמצא מתחת לרדיאטור וכאשר הם עומדים זמן רב מתחיל להיווצר עובש עם ריח רע. הוא מורגש, בעיקר, כאשר המזגן מופעל. סיבה אחרת לניקוז לא יעיל היא צנרת שזזה ממקומה עקב בלאי, התקנה שאיננה נכונה ועוד. טכנאי מזגנים יפתח את המכסה של המזגן ויסירו. הוא יחשוף את החלקים הפנימיים ויתיז עליהם תרסיס על בסיס אלכוהול אשר ימיס את הלכלוך. לאחר מכן, ישטוף אותם עם מים אותם הוא ינקז החוצה לתוך כלי קיבול גדול. הוא יבצע תיקונים של הצנרת, ובמידת הצורך, גם יחליף חלקים בחדשים. תקלה מסוג אחר המחייבת ניקוי היא צנרת סתומה גורמת לכך שהמים המנוקזים אינם יוצאים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. היא נוצרת  בגלל גוף זר או לכלוך אחר שחודר אליה. הטכנאי ישלוף את הלכלוך החוצה באמצעים העומדים לרשותו. לאחר כל טיפול תיערך בדיקה למערכת כדי לוודא שהיא מקררת היטב.

ניקוי סוגי מזגנים

טכנאי מזגנים יבצע ניקוי לכל סוגי המזגנים הקיימים כאשר הנפוצים ביותר הם המפוצלים. ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות. לכל אחד שתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. ניתן למצוא גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה מיוחדת היוצרים קור מבוקר וחסכוניים בחשמל. הניקוי נעשה ביחידות הפנימיות של הדגמים הללו. שירותי הטכנאי מגוונים. הוא יכול לייעץ לכל לקוח טלפונית לגבי בעיות פשוטות בהן הוא נתקל. פתרונן יחסוך הגעתו ועלויות רבות. במקרה והבעיה אינה נפתרת הוא ימליץ לא לנסות לפתור תקלות מורכבות עצמאית ויגיע במהירות האפשרית עם ניידת השירות המאובזרת שלו. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בתל אביב  כולל במיידית למקרים דחופים. הטכנאי בשרותה ישתמש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בנושא, מקבלת עדכונים בחידושים חשובים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הטובים לכל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה