ניווט מהיר

ניקוי מזגנים ברמת גן

טכנאי מזגנים ברמת גן מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, לבעלי עסקים, למוסדות ציבור וממשל ולאחרים נוספים. השירות ניתן בעיר ובכל גוש דן לאורך כל ימות השנה. הוא כולל בין השאר: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. שירותי ניקוי מזגנים ברמת גן נחשבים למבוקשים אצלו. בתקופות החמות ובקיץ המערכות פועלות באינטנסיביות רבה. עומס החום הרב מחייב הפעלתן לאורך מרבית שעות היממה ועקב כך, התקלות מתרבות. בזמנים אלו גם האבק באוויר מצטבר רבות על מסננים ובחלקים פנימיים. ניקוי המערכות נעשה לחלקים שונים. לעיתים, מבצע טכנאי מזגנים טיפול מונע  דוגמת ניקוי מסננים. במקרים מורכבים יותר נוצרות סתימות בצנרת, כולל הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים. הדבר אף יוצר ריח רע שמתפזר באוויר בעת הפעלת המזגן. ככלל, פעולות הניקוי  מוגדרות כפשוטות, יחסית, אבל מחייבות ידע מקצועי. לרוב מתבצעות ללא החלפת חלקים להוציא מקרים מורכבים. לאחר כל טיפול תיבדק המערכת עם סיום העבודה זאת כדי לוודא שהיא פועלת ומקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי ניקוי במערכות קירור

ניקוי מסננים הוא הנפוץ והפשוט ביותר. הם ממוקמים במגרעת חיצונית ואין צורך לפרק את מכסה המזגן כדי להוציאם. טכנאי מזגנים ברמת גן ירים את הכיסוי של המסננים, ישלוף אותם, יברישם בעדינות עם מברשת רכה, ישטוף כל אחד תחת זרם מים וימתין לייבושם. לאחר מכן יחזירם למקום.  תיקון אחר הינו עקב סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה. חדירת לכלוך או גוף זר הוא הגורם להיווצרה ואז המים מטפטפים לתוך הבית. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מזגנים ברמת גן הנחשב למורכב מעט יותר הוא לחלקים פנימיים. כך במקרים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים. הוא מונע מהמים לזרום והם מצטברים עליו וגורמים לעובש. בעיה כזאת יכולה לקרות גם כאשר הצנרת המוליכה מים איננה בשיפוע וזווית נכונה. טכנאי מזגנים מסיר את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית, מרסס פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר תפקידו הוא למוסס את הלכלוך. לאחר מכן, שוטף עם מים ומנקז אותם עם הלכלוך אל כלי קיבול. לאחר סיום העבודה מחזיר את הכיסוי. עלויות השירות נקבעות על פי סוג הטיפול. יש לציין כי תיקונים מורכבים כמו הוספת גז, החלפת קבל, לוח פיקוד או מדחס תקולים הינם, לרוב, יקרים יותר.

דגמי מזגנים

המזגנים המפוצלים העיליים הם הנפוצים לאחריהם ניתן למצוא מיני מרכזיים, מרכזיים, מזגני אינוורטר ועוד. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. היא ייחודית ומספקת קירור מבוקר ונעים בעלויות נמוכות, יחסית.  ניקוי מזגנים ברמת גן נעשה באופן דומה לכל היחידות הפנימיות. שירותי טכנאי מזגנים ברמת גן הינם מקיפים וכוללים גם ייעוץ טלפוני ותמיכה לטיפול בתקלות פשוטות. במקרים והלקוח אינו מתגבר על הבעיה אזי יגיע הטכנאי לעזרתו במהירות האפשרית.  מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון עשיר. כולם יגיעו עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא כלי עבודה מתקדמים וחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים לשימוש על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מהתעדכנות בכל החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית שברשותם ולשרת כל לקוח חדש או ותיק הרוצה ליהנות משירות מושלם.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה