ניווט מהיר

התקנת מזגנים ברמת גן

התקנת מזגנים ברמת גן נעשית עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות הנ"ל ניתן בעיר, בגוש דן ובאזורים נוספים כל השנה ומתגבר לקראת הקיץ. בעונה הזאת עומס החום רב והביקוש מתגבר בהתאם. השירות כולל ייעוץ, מכירה ואספקה על ידי החברה. שירותים משלימים אותם נותן טכנאי מזגנים מוכשר מטעמה הינם תחזוקה, טיפולים ותיקונים. כל השירותים המשלימים הללו ניתנים לאורך זמן כולל בתקופת האחריות – אם הדבר, כמובן, נדרש. ניתן למצוא מבחר מזגנים המגיעים בדגמים שונים. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים העיליים. אחרים מבוקשים הם המיני מרכזיים והמרכזיים.  הם נבחרים על ידי הלקוח, בעיקר, על פי גודל השטח והחלל שיש לקרר ועוד. חדר קטן מצריך מזגן 1 עד 1.5 כוח סוס. חדר בינוני בין 2 ל2.5 כ"ס וגדול החל מ 3 כ"ס. שיקולים אחרים הם מיקום המבנה באזור האקלימי, צרכים נוספים של בעלי הבית וטעמם האישי. טכנאי מזגנים ברמת גן יכול לייעץ היטב ולסייע בבחירה. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן, וכן על פי תקנים וכללים קיימים. צוות מיומן מגיע אל הלקוח בשעה היעודה ועל פי לוח הזמנים המוסכם.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תחזוקה ותיקונים

טכנאי מזגנים ברמת גן מבצע התקנות רבות של מזגנים מפוצלים. לכל מזגן מפוצל יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר וחלקים אחרים. את היחידה הפנימית הוא מתקין על אחד הקירות, בדרך כלל זה אשר צמוד לקיר החיצוני של הבית. הנקודה הנבחרת היא כ 10 ס"מ מתחת לתקרה ובמרכז. מכאן יהיה פיזור האוויר מעולה ולכל חלקי החדר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מיוחד המחובר לקיר או מונח על החיפוי החיצוני. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים ברמת גן נעשית בהתאמה לדגם הנרכש. במערכות מיני מרכזיות מתקינים תעלות מיוחדות מעל הנמכות תקרה. כל תעלה מובילה לחדר מסוים ובקצה יש תריס שאותו ניתן לסגור בעת הצורך מערכות אלו תתאמנה גם לסלון גדול והתעלות תעבורנה בקירות עד לפתחי אוויר הממוקמים באזורים שונים בו. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, אולמות אירועים, בתי קולנוע וכדומה. הצנרת דרכה זורם האוויר מותקנת ברום התקרה. לאחר סיום העבודה יבדוק טכנאי מזגנים  היטב שהמערכת פועלת ומקררת כראוי.

שירות מקצועי רב מוניטין

טכנאי מזגנים יגיע לכל קריאה במהירות האפשרית ויספק שירות מקצועי עם יחס אישי.  בעת התקנת מזגנים ברמת גן הוא יגלה סבלנות רבה ללקוח ויסביר לו אודות ההתקנה.  לאחר מכן הוא יציע שירות שוטף הניתן לאורך כל ימות השנה ובמרבית שעות היום. הוא כולל ייעוץ טלפוני לגבי טיפולים פשוטים אותם יכול הלקוח לבצע. כגיבוי הוא תמיד יכול להגיע עם ניידת שירות מאובזרת. הוא יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים המוכרים רשמית על ידי היצרנים. הוא מבצע מגוון של טיפולי אחזקה השומרים על חלקי המזגן ואף מאריכים חייהם. ניקוי מסננים וניקוי כללי חיצוני הם חלק מהם. קיימים תיקונים פשוטים יחסית אשר יבוצעו על ידו במקום. כאן מדובר על מילוי גז עקב דליפה, ניקוי מזגן, טיפול במזגן מרעיש ועוד. אותו הדבר לגבי תקלות מורכבות יותר כמו: החלפת כבל, מדחסים ולוחות פיקוד. טכנאי מזגנים ברמת גן בעל אחריות ידאג שתיקונים מורכבים ייעשו במעבדות מקצועיות. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה