ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בהרצליה

טכנאי מזגנים בהרצליה מבצע עבודות בתחום עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. השירות ניתן בעיר ובסביבותיה וכולל, בין היתר, ייעוץ לכל מתלבט בנושאים שונים כולל בחירת דגם המזגן הרצוי. בנוסף, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הוא פעיל כל השנה ובעיקר בקיץ כאשר הביקוש עולה בגלל צרכי האנשים ועומס החום הקיים. הוא מתקין מזגנים מדגמים שונים. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים העיליים. הם מגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. את היחידה הפנימית הוא מתקין על אחד הקירות החיצוניים בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. הצורך הוא שהאוויר הנשלח ממנו יתפזר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. הוא מניח אותה על בסיס מסיבי המותקן על הקיר או מונח על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. מערכות אחרות הן מיני מרכזיות ומרכזיות מזגני אינוורטר וכדומה. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן והתקינה הרשמית. הוא מבצע בנוסף תיקון מזגנים בהרצליה מזגנים היכולים להתקלקל עקב בלאי, חבלה וכדומה. ניתן למצוא תיקונים פשוטים או מורכבים יותר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

התקלות במזגן הן מגוונות. טכנאי מזגנים בהרצליה מטפל בכל אחת ביעילות רבה. הוא מוזמן לטיפול במסננים סתומים, בנזילות לתוך הבית עקב סתימות צנרת בתוך המערכת הפנימית, במזגנים מרעישים, במקרים בהם קיימים ריחות רעים הנובעים מהצטברות עובש וכדומה. תקלות אלו הוא פותר  בעיקר על ידי ניקוי חלקים סתומים. כך למסננים עליהם מצטבר אבק, לצנרת סתומה אותה הוא משחרר בעזרת כלים הנמצאים ברשותו, בנוסף, מחזק חלקים רופפים ועוד. תקלות מורכבות יותר הניתנות לטיפול הם חוסר בגז שפוגע ביעילות הקירור, קבל תקול   המשבית את פעולת המזגן ועוד. חוסר בגז, למשל, נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות דרכם הגז מתנדף. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות מאוד הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדובר על טיפולים יקרים. מדחסים מחליפים למעט מקרים בהם ניתן לתקנם במעבדה. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה והמערכת ותיקה הוא ימליץ לרכוש מערכת חדשה בעלויות מעט יותר גבוהות מאשר עלויות התיקון. החישוב הינו כלכלי ומרוויחים מערכת חדישה ומתקדמת. עלות תיקון מזגנים בהרצליה נקבעת לפי אופי הטיפול. קיימת כמובן, עלות ביקור בסיסית והתמחור הנוסף נובע מחלקים חדשים שיש להכניס ועוד.

שירות מחברה בעלת שם

טכנאי מזגנים בהרצליה מציע שירותים איכותיים ומעולים לכל לקוח. בעת המפגש הראשוני עם הלקוח המבקש לרכוש מזגן הוא ייעץ לגבי הדגם הרצוי. השיקולים הם בעיקר, גודל השטח שיש לקרר ומבנה הבית. ההמלצה תהיה תמיד על מזגן של יצרן בעל מוניטין. הייצור אצלו נעשה תחת בקרה גבוהה וניתנת עבורו אחריות אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. לכל מזגן מוצמדת חוברת להוראות תפעול ותחזוקה. הוא מחזיק גם ברשת מעבדות לתיקונים. טכנאי יכול לייעץ טלפונית במקרים בהם קיימות בעיות קלות, ובמידה והן אינן נפתרות הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת הכוללת חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים תיקון מזגנים בהרצליה נעשה על ידי חברת חום קור טכנאי מזגנים שהינה בעלת מוניטין. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים  ועוד. היא תשמח להעמיד את התשתית המקצועית שברשותה לטובת כל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה