ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בראשון לציון

טכנאי מזגנים בראשון לציון משרת לקוחות רבים ביניהם פרטיים, עסקיים ומוסדיים. שירותיו ניתנים לאורך כל ימות השנה בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. הוא יגיע במהירות אפשרית לקריאות דחופות ו/או להזמנות מסודרות. פעילותו מתגברת בתקופת הקיץ כאשר הביקוש לשירותיו רבים מאוד. או אז צוותי עבודה עובדים לאורך שעות רבות ביממה. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מבין כל אלו ניתן למנות את הנפוצים ביותר שהינם התקנה או תיקון מזגנים בראשון לציון. צריך לומר, כי כל המזגנים מגיעים עם אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו השונים. יחד עם זאת, יש צורך להפעילם בצורה הנכונה ולתחזקם על בסיס קבוע כדי לשמור על חלקיהם ולמנוע בלאי מואץ. ניתן למצוא מגוון מזגנים לשימוש בבתים  במשרדים, באולמות ועוד. הנפוצים ביותר הם המפוצלים. ביניהם ניתן למנות עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. הם מגיעים בתפוקות אנרגיה ובמפרטים שונים. בכולם שתי יחידות. חיצונית ובה המדחס וחלקים אחרים המותקנת מחוץ למבנה, והפנימית הכוללת את המאייד המאוורר וחלקים אחרים. היחידה הפנימית במזגנים עיליים מותקנת כעשרה סנטימטר מהתקרה על קיר ממנו פיזור האוויר הוא אופטימלי לכל חלקי החדר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

מזגנים שונים וטיפול בהם

מזגנים בוחרים בתפוקות שונות על פי גודל השטח שיש לקרר ולחמם. הקטנים הינם בני 1 עד 1.5 כוח סוס ומיועדים לחדרים קטנים. הבינוניים הינם בעלי 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים גדולים יותר. הגדולים הינם בעלי 3 עד 4.5 כוח סוס ומיועדים לחללים גדולים וכן, לדירות של כ120 מ"ר ויותר. האחרונים נקראים גם מיני מרכזיים בגלל התשתית שמכינים עבורם. מדובר על תעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. מערכות מרכזיות מיועדות לאולמות, חנויות אאוטלט ענקיות, סופרמרקטים ועוד. תיקון מזגנים בראשון לציון נעשה עבור על המערכות הללו. למרות היותן איכותיות עלולות להיווצר בעיות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה, תאונה וכדומה. ניתן למצוא תקלות שונות. חלקן פשוטות ואחרות מורכבות יותר או פחות. התקלות הקלות הן מסננים סתומים, עובש וריח רע, נזילות, מזגן מרעיש ועוד. טכנאי מזגנים בראשון לציון מיומן יטפל בקלות ללא קושי, ולרוב, גם לא יהיה צורך בהחלפת חלקים.

תקלות שונות וטיפול בהן

מסננים סתומים יש להוריד מהמזגן ולשטוף תחת מים זורמים. לאחר ייבושם יש להחזירם למקומם. יש חשיבות לפעולה זאת כדי למנוע מהמדחס וחלקים אחרים לפעול במאמץ מוגבר. כך מקטינים את הבלאי שלהם. עובש נוצר עקב הצטברות מים על אבק. כאן יש להוריד את הכיסוי, לרסס פנימה חומרים מיוחדים ולנקות כולל שטיפה עם מים. צנרת סתומה עלולה לגרום לנזילות מהמזגן לתוך הבית. את הלכלוך או הגופים הזרים שנתקעו בה יש לחלץ. תקלות בינוניות הן קבלים תקולים ומחסור בגז. קבלים יש להחליף לחדשים. מחסור בגז נובע מחורים זעירים בצנרת. טכנאי מזגנים בראשון לציון יאתר אותם ויתקנם ולאחר מכן ימלא גז בכמות הנדרשת. תקלות חמורות הן מדחסים או לוחות פיקוד תקולים. לוחות פיקוד יש להחליף, מדחסים ניתן לתקן במצבים שונים. עם זאת, לרוב מחליפים את שניהם. במידה והמערכת ישנה יומלץ להחליפה לחדשה כי עלות תיקון מזגנים בראשון לציון בהזדמנות הזאת הינה פחותה אך במעט מרכישת מזגן חדש מהניילון. מומלץ לקבל שירות מאת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים. ברשותם צוותים מקצועיים המגיעים עם ניידות שירות מאובזרות. הם משתמשים בחלקי חילוף תקניים. הם ישמחו לשרת כל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה