ניווט מהיר

ניקוי מזגנים במזכרת בתיה

טכנאי מזגנים מספק שירותיו המקצועיים ללקוחות רבים בישוב ובאזורים הסמוכים אליו. מקבלים אותם לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. השירות ניתן מדי יום ולאורך כל ימות השנה. צוותי העבודה עובדים שעות נוספות רבות ובאינטנסיביות רבה בימות הקיץ כדי לעמוד בביקוש הרב. עומס החום הגבוה מחייב הפעלת מערכות מיזוג ברציפות מה שמזרז תקלות וטיפולים. השירותים מקיפים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים לכל המזגנים הקיימים בשוק. בעיקר  למפוצלים הנפוצים בכל בית ומבנה. עליהם נמנים העיליים, המיני מרכזיים והמרכזיים. ניקוי מזגנים במזכרת בתיה נעשה מעת לעת. לעיתים, כטיפול מונע במסגרת עבודות תחזוקה, ולפעמים, בגלל בעיות שונות שנוצרות.  הטיפול נעשה לצנרת חיצונית שנסתמה, כמו גם, לחלקים אשר מצויים בתוך היחידה הפנימית של המערכת.  אחד הנפוצים הוא ניקוי המסננים הקולטים אבק רב המגיע מהאוויר בעת פעולת המזגן ומצטבר עליהם. הטכנאי שולף את המסננים מהמגרעת בה הם מותקנים. לאחר מכן, מבריש אותם בעדינות במברשת רכה ושוטף תחת זרם מים ומחזירם למקום. הטיפול חשוב כי  מסננים סתומים פוגעים באיכות הקירור ובנוסף, גורמים למדחס ולחלקים אחרים לעבוד במאמץ מוגבר. מה שמביא לבלאי מואץ שלהם.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סתימות, נזילות ועובש

ניקוי אחר מתבצע לצנרת סתומה שאליה חדר גוף זר או לכלוך. הסתימה גורמת לכך שהמים אינם זורמים החוצה אלא מטפטפים לתוך המבנה. טכנאי מזגנים ינקה את הצנרת עם כלים המצויים ברשותו. עובש נוצר על המזגן בגלל לכלוך שמונע מהמים לזרום. המים נספגים בו, מתרכזים על מגש מתחת לרדיאטור ויוצרים עובש. בעת הפעלת המזגן אף נוצר ריח רע. טכנאי מזגנים יסיר את מכסה המזגן ויחשוף את החלקים הפנימיים. הוא ירסס עליהם ועל מקום העובש תרסיס ניקוי על בסיס אלכוהול. לאחר מכן,  יזרים מים וישטוף אותם החוצה לתוך כלי קיבול. תקלה דומה יכולה להיווצר גם בגלל צנרת שאינה מותקנת בשיפוע נכון עקב בלאי, חבלה, התקנה שאיננה נכונה ועוד. כאן הוא ינקה בדרך דומה, יתקן חלקים, יחליף או יחזק אחרים וכדומה. לאחר כל טיפול כזה תיבדק המערכת לוודא שהיא מקררת היטב ופועלת היטב. ניקוי מזגנים במזכרת בתיה עבור תקלות אלו ייעשה עם הזמנת שירות על פי לוח זמנים מוסכם. לעיתים, יהיה צורך בטיפול דחוף.  

טיפול למזגנים מסוגים שונים

ניתן למצוא אצל הלקוחות מזגנים מסוגים שונים המגיעים בתפוקות קור וחום שונות. החל ממזגן 1  ועד 4.5 כוח סוס. מערכות גדולות מכונות גם מיני מרכזיות המותאמות לדירות גדולות של כ120מ"ר ולאולמות גדולים. מערכות מרכזיות מתאימות לקרר אולמות, סופרמרקטים, אולמות אירועים ועוד. אחרים הם מזגני אינוורטר שהינם בעלי טכנולוגיה ייחודית. הם מספקים קור אחיד ונעים בעלויות נמוכות. לצד טיפולי ניקיון מטפלים הטכנאים בתקלות מורכבות יותר כמו מחסור בגז, קבלים, מדחסים ולוחות פיקוד תקולים ועוד. חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין מספקת שירות מקצועי המלווה ביחס אישי עבור כולם. ניקוי מזגנים במזכרת בתיה ייעשה באמצעות טכנאים מוסמכים הפועלים תחת אחריותה. הם מצוידים בניידות שירות מאובזרות. ניתן למצוא בהן חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מהתעדכנות שוטפת לגבי חידושים, ממתן שירות איכותי ללקוחות מגוונים לאורך השנים ועוד. ברשות החברה טכנאי מזגנים מוסמכים מיומנים. מנהלי החברה ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת יכולותיהם המוכחות לטובת כל לקוח נזקק, ואין זה משנה עם הוא לקוח חוזר או חדש שקבל המלצה אודותיה.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה