ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בהרצליה

טכנאי מזגנים מבצע משימות רבות עבור לקוחות בעיר ובסביבתה הקרובה.  השירות ניתן   ללקוחות רבים ביניהם פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. הם ניתנים לאורך כל ימות השנה ומתגברים מאוד בעונות החמות ובעיקר בקיץ, כאשר עומס החום הינו רב. השירותים כוללים ייעוץ לגבי דגמים רצויים, מכירה אספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים.  ניקוי מזגנים בהרצליה היא שירות נדרש מעת לעת. הניקוי הנפוץ ביותר הוא עבור מסננים אשר מתמלאים אבק לאורך זמן. הם יוצרים חסימה חלקית ואינם מאפשרים לאוויר לזרום בצורה תקינה.  הסתימות הללו פוגעות רבות באיכות הקירור ואף גורמות למדחס ולחלקים אחרים לעבוד במאמץ רב – מה שעלול לגרום בלאי מואץ. הניקוי עצמו נעשה במספר שלבים. הטכנאי מרים את הכיסוי שמעל המגרעת בהם המסננים מצויים. אחר כך מנקה אותם על ידי הברשה במברשת קלה ולבסוף שוטף אותם תחת זרם מים. לאחר ייבשום הוא מחזירם למקומם.  תדירות הניקוי תלויה במיקום המבנה וכמות האבק המצטברת. טכנאי מזגנים בהרצליה יגיע לטיפולים נוספים על פי קריאות מיוחדת או הזמנות דחופות. במקרים אחרים הוא יגיע להזמנות מסודרות שאינן דחופות על פי לוח זמנים מתואם עם הלקוח.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי חלקים פנימיים במערכות

ניקוי מזגנים בהצליה נדרש גם לצנרת סתומה ולחלקים פנימיים. צנרת עלולה להיסתם מגוף זר או לכלוך אחר. הבעיה נוצרת היא חוסר ניקוז של המים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. טכנאי מזגנים יפתח את המכסה של המזגן ויסיר את הלכלוך באמצעות מכשור הקיים אצלו. ניקוי אחר הינו לאחר היווצרות עובש וריח רע בגלל מים המצטברים על אבק ולכלוך אחר שחודר פנימה. בפועל, המים אינם מתנקזים היטב אלא זולגים למגש המצוי מתחת לרדיאטור ונקווים עליו. לעיתים, התקלה נוצרת בגלל שיפוע לא נכון של הצנרת המובילה את המים המנוקזים. כך, עקב תקלה, בלאי, התקנה לא נכונה וכדומה. הטיפול נעשה בשלבים. תחילה מסיר טכנאי מזגנים בהרצליה  את מכסה המזגן וחושף את חלקיו הפנימיים. בהמשך הוא מרסס פנימה חומר ניקוי על בסיס אלכוהול ולבסוף, שוטף בעזרת מים את הלכלוך החוצה. הוא מתקן את שיפוע  הצנרת כולל החלפת צנרת פגומה בחדשה כדי שהתקלה לא תחזור. לאחר כל תיקון הוא יוודא שהמערכת תקינה ומקררת היטב.

טיפול מותאם לכל סוג מזגן

ניתן למצוא מבחר דגמים כאשר המזגנים הנפוצים ביותר הם המפוצלים. טכנאי מזגנים בהרצליה מנוסה יכול להמליץ על הדגם הרצוי. ניתן למנות ביניהם: עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות כל המערכות מגיעות בשתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. ניתן למצוא מזגנים בתפוקות חום וקור שונות. החל מ1 כוח סוס לחדרים קטנים ועד ל4 עד 4.5 כ"ס לחדרים וחללים גדולים. ניתן למצוא גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה מיוחדת שמפיקים קור נעים והינם חסכוניים בחשמל. הבחירה בכל אחד תלויה בעיקר בגודל השטח שיש לקרר אבל גם באלמנטים אחרים כמו: מיקום המבנה, צורתו, צרכים שונים ועוד. הניקוי בכולם דומה עם שינויים מתבקשים מדגם לדגם. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בהרצליה לקריאות דחופות ועל פי הזמנות מסודרות. טכנאים מזגנים מטעמה יגיעו עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא את כל הכלים וחלקי החילוף התקניים הנדרשים. הם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בנושא, מקבלת עדכונים חשובים וממתן שירותים איכותיים ללקוחת רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הנאמנים לכל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה