ניווט מהיר

התקנת מזגנים בתל אביב

התקנת מזגנים בתל אביב נעשית עבור לקוחות פרטיים עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן בעיר ובכל גוש דן מדי יום ולאורך כל ימות השנה. קצב העבודה של הצוותים מתגבר בעונות החמות נוכח הביקוש הרב. ההתקנה היא חלק מסדרת שירותים בתחום הכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, תיקון ותחזוקה. השירותים הללו ניתנים לכל סוגי המזגנים הקיימים וכמובן, למפוצלים הפופולאריים. הם מסווגים למזגנים עיליים אשר מותקנים בחדרי כל בית ומשרד בעיר, למיני מרכזיים ולמרכזיים. הבחירה בכל מערכת נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי צרכים מיוחדים של הלקוח, רצונותיו וטעמו האישי. מומחים בתחום יכולים לספק ייעוץ לכל מתלבט לגבי המערכת הרצויה מבחינתו. טכנאי מזגנים הפועל במסגרת צוות מיומן מגיע במהירות האפשרית לקריאות דחופות ונענה להזמנות מסודרות בהתאם לסיכום המוקדם מול הלקוחות. חלק  מהמשימות נועדו לתחזוקה ופעולות מנע לשמירה על חיי המזגן וחלקיו. חלק לתיקונים נדרשים וכן הלאה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה, תחזוקה ותיקונים

התקנת מזגנים בתל אביב נעשית במקצועיות רבה ועל פי הוראות היצרן ותקינה קיימת. בכל מזגן יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. הפנימית מותקנת, לרוב, (אבל לא בהכרח) על קיר הקרוב לצד החיצוני של המבנה. מיקום היחידה הינו כעשרה ס"מ מגובה התקרה. המקום המדויק נבחר כדי שהאוויר יכול להתפזר היטב לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על חיפוי הקרקע. שתי היחידות יחוברו ביניהם עם צנרת מתאימה. המזגנים מגיעים בתפוקות אנרגיה שונות. מזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, לחדרים וחללים גדולים ועוד. במערכות מיני מרכזיות מתקינים תעלות מיוחדות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. החיסרון במערכות אלו בכך שהקור המוזרם הינו אחיד  ולא ניתן לווסת את עוצמתו לגבי כל חדר וחדר. עם זאת, במזגני אינוורטר (המועדפים במצבים אלו) יש מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד ומבוקר. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לחנויות אאוטלט, לאולמות אירועים ועוד. הצנרת מותקנת בתקרה והאוויר זורם ממנה למטה ומקרר היטב. טכנאי מזגנים יוודא לאחר כל התקנה שהמערכת מתפקדת היטב.

שירות מחברה מקצועית

שירות ברמה גבוהה מטעם החברה ישביע רצון כל לקוח. הוא נמדד בפרמטרים ואלמנטים שונים. התקנת מזגנים בתל אביב תיעשה על ידה היטב ובמועד שנקבע. בנוסף, הטכנאים מטעמה יגיבו במהירות לכל קריאה דחופה. יגיעו במועד שנקבע להזמנות מסודרות. כמו כן, יספקו שירותי ייעוץ בעת תקלות פשוטות. במידה והלקוח מסתדר עם ההוראות והבעיה נפתרת, אזי ייחסך לו זמן מיותר והוצאות כספיות. שירות חיוני נוסף הוא איכות התיקון הניתנת על ידי טכנאי מזגנים מוסמך אשר מועסק אצלה. הוא יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. התוצאה היא מערכת מקררת היטב ומתפקדת כראוי עם בלאי מועט לאורך השנים. הוא יטפל היטב בתקלות קלות כמו ניקוי מסננים ותיקונים פשוטים כמו גם מורכבים של החלפת מדחסים, לוחות פיקוד ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה