ניווט מהיר

טכנאי מזגנים ברחובות

טכנאי מזגנים ברחובות מספק שירותים איכותיים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ועוד. הם ניתנים מדי יום וכל היום. כך לאורך כל השנה. הם מבוקשים בתדירות גבוהה מאוד בעונות החמות כאשר המערכות פועלות בעצימות גבוהה מאוד. הקיץ מאופיין בחום ולחות גבוהים ויש קושי לתפקד בתוך מבנים שאינם ממוזגים. השירותים הניתנים מקיפים ומספקים מענה לבעיות ובקשות שונות. הם כוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים שונים. ניתן למצוא דגמי מזגנים רבים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים. יש ביניהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כל מערכת מגיעה עם שתי יחידות. חיצונית ובה המדחס וחלקים אחרים, ופנימית שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. הן מחוברות בצנרת מתאימה. היחידה הפנימית מותקנת על קיר שממנו מתפזר האוור בצורה האופטימלית ביותר. היא, לרוב, גם קרובה לקיר החיצוני. היחידה החיצונית מותקנת על כן צמוד לקיר או מונחת על הקרקע. ההתקנה נעשית על פי תקנים קיימים בהתאם להוראות היצרן. המערכות מגיעות עם אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על ידו ובהתאם לשיקוליו. תיקון מזגנים ברחובות הינו שירות עיקרי וחשוב וניתן בתקופת האחריות ולאחריה. תקלות עלולות לקרות בנסיבות שונות.  טכנאים מנוסים יודעים לאבחן בעיות שונות ולפתור אותן על במהירות ויעילות.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות קלות ומורכבות

טכנאי מזגנים ברחובות יגיע עם ניידת שירות מאובזרת לכל טיפול ותיקון. ניתן למצוא בעיות קלות דוגמת מסננים סתומים, טפטופים לתוך הבית, רעש חזק מהמערכות, ריחות רעים העולים בגלל עובש ועוד. כל תקלה כזאת תטופל ביחס לחומרתה. במקרים אלו, אין צורך, לרוב, בהחלפת חלקים. הטכנאים מנקים מסננים, פותחים צנרת סתומה, מחזקים חלקים רופפים וכיוצא בזה. תקלות חמורות יותר הם חוסר בגז הגורם לכך שהמזגן מפסיק להזרים אוויר קר, ובנוסף. קבל תקול. חוסר בגז נובע מדליפה במערכת. הטכנאי יאתר את החור או מקור הדליפה האחר ויתקנו. לאחר מכן, יוסיף גז במינון הנדרש. קבל תקול יש להחליף. תקלות יקרות ומורכבות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדחסים ניתן לתקן בנסיבות מסוימות אבל, לרוב, מחליפים אותם. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. התקלות האחרונות נחשבות ליקרות מאוד ובמקרה וקיים מזגן ,ישן אזי ימליץ הטכנאי להחליף את כל המערכת לחדשה. תיקון מזגנים ברחובות במצב כזה אמור להיות מיותר כי עלותו היקרה תהיה קרובה מאוד לעלות מערכת חדשה מהניילון.  

שירות מקיף ומקצועי

טכנאי מזגנים ברחובות שואף לספק שירות מקצועי ברמה גבוהה. זאת לטובת לקוחותיו ולמען השם שלו. הכול מתחיל עם המלצות למזגנים איכותיים של יצרנים בעלי שם. מערכות אלו הינן יעילות ומתפקדות היטב לאורך זמן. היצרנים אף מספקים הוראות תחזוקה וטיפולים שיש להקפיד עליהם. כך ניקוי מסננים תקופתית הפעלת מאוורר מעת לעת כדי להוריד רטיבות קיימת, הפעלה על פי ההנחיות ועוד. מומלץ לא לבצע תיקונים בצורה עצמאית ובטח לא את המורכבים ביניהם. ניתן בכל עת לקבל הדרכה טלפונית לפתרון בעיות קלות. במידה והן אינן נפתרות אז להזמין טכנאי מנוסה. בעת תיקון מזגנים ברחובות משתמשים טכנאים מיומנים ומסורים בחלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. שילובם במערכת מבטיח פעולתה ללא תקלות מיותרות וכן שמירה מבלאי על החלקים היקרים. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום. מקבלת עדכונים על חידושים מוצלחים בנושא והפנמתם לטובת הלקוחות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ולשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר פעם נוספת.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה