ניווט מהיר

התקנת מזגנים בראשון לציון

התקנת מזגנים בראשון לציון נעשית לטובת עסקים, לקוחות פרטיים, מוסדיים, ממשלתיים ואחרים.  הוא מתבצע על ידי טכנאי מזגנים מיומן אשר מגיע לכל שירות עם ניידת שירות מאובזרת. ההתקנה נעשית על פי תקנים קיימים והוראות היצרן. הוא מתמחה בכל סוגי המזגנים הקיימים ויכול אף לייעץ ללקוח לגבי הבחירה ברצוי והנדרש. הבחירה נעשית בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על סמך שיקולים אחרים. כך, האזור בו המבנה קיים, תדירות השימוש במזגן, הצרכים בפועל, הטעם האישי של כל אחד, העלויות וכדומה. המזגנים המפוצלים הינם המבוקשים והפופולאריים ביותר. הם מגיעים בשתי יחידות: פנימית אשר בה ניתן למצוא מאייד, מאוורר וחלקים אחרים, וחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. שתיהן מתחברות ביניהן בצנרת מתאימה. המזגנים מגיעים בתפוקות אנרגיה שונות. 1 עד 1.5 כוח סוס מיועדים לקירור חדרים קטנים, 2 עד 2.5 כ"ס לחדרים בינוניים, 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים וחללים גדולים. הדגמים הגדולים יכולים להגיע בצורת מיני מרכזיים. כלומר: מותקנים עבורם תעלות מעל הנמכות תקרה אשר דרכם זורם האוויר עד לפתח קיים בחדר. עבור מערכות מרכזיות מותקנים שרוולים ברום התקרה. האוויר זורם כלפי מטה ומספק קירור אחיד ויעיל.   

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה מקצועית

התקנת מזגנים נעשית במספר שלבים. טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון רב יבחר את הנקודה בחדר בו תותקן היחידה הפנימית.  לרוב, על קיר הקרוב לקיר החיצוני וכעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. זה הקיר אשר ממנו מתפזר האוויר בצורה טובה לכל חלקי החדר או החלל. היחידה החיצונית תותקן על בסיס המחובר לקיר חיצוני או מונח על האדמה. התקנת מזגנים למערכות מיני מרכזיות מורכבת יותר ויש לבצע עבודת הכנה מורכבת. החיסרון במערכות אלו הוא כי האוויר המקורר המגיע הינו אחיד ולא ניתן לשלוט לכל חדר בנפרד. יחד עם זאת, קיימים מזגני אינוורטר שבהם ניתן לשלוט טוב יותר בעוצמת הקירור, באחידותו וביעילותו. הם חסכוניים יותר בחשמל. לא מן הנמנע שבמקרים רבים ייעץ הטכנאי להעדיפם. נכון שהם יקרים יותר מאשר מזגנים רגילים, אבל לאורך זמן ועם הפעלתם למשך שעות ארוכות החיכון מצמצם את העלות ביחס להשקעה הראשונית. התקנת מזגנים בראשון לציון נעשית במשך שעות רבות ואורך השירות תלוי בסוג המזגן, במיקום שלו ופרמטרים אחרים. בכל מקרה, יש להתקין נקודות חשמל בקרבה למקום צבת המזגן. את העבודה הנ"ל מבצע חשמלאי מוסמך. במקרים בהם יש ברשותו תואר חשמלאי מוסמך הוא יכול לבצע גם עבודה זאת.

שירות איכותי

שירות איכותי מאת טכנאי מזגנים עצמאי או העובד אצל חברה ידועה מתבטא במספר אלמנטים חשובים. הראשון הוא מקצועיות. היא מגיעה מידע מקיף, מניסיון, מהכרת התחום לעומק, מהתעדכנות בחידושים בתחום, וכמובן, עקב התקנת מזגנים בראשון לציון ללקוחות רבים לאורך השנים. השירות כולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מזגנים נחשבים למכשירי חשמל אמינים וניתנת להם אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. יחד עם זאת, תקלות עלולות לצוץ ובעת הזאת נבחנת איכות השירות של הטכנאי, זמינותו להגעה ועוד. הוא ישתמש בחלקי חילוף  תקניים ואיכותיים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. הם ישמרו היטב על חיי המזגן וימנעו בלאי מואץ. חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין הרב מספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה ומתגברת אותם לקראת ימי הקיץ החמים בהם עומס החום גבוה. במידת הצורך יעבדו הצוותים בשתי משמרות או צוותים מתוגברים לטובת מתן שירות איכותי, מקיף וכולל לכל לקוח – ותיק או חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה