ניווט מהיר

שירותי מיזוג אוויר טכנאי מוסמך

שירותי מיזוג אוויר ניתנים לאורך כל ימות השנה ומתגברים בעונת הקיץ החמה. בתקופה הזאת עומס החום הקיים באזורים רבים ובמיוחד, באלו הקרובים לים הוא גבוה וכמעט בלתי נסבל. ללא מזגנים הפועלים לאורך מרבית שעות היממה לא יהיה מסוגלים האנשים לתפקד וליהנות במשרדים בבתים במקומות הבילוי ועוד. שירותי מיזוג אוויר מוגשים על ידי טכנאי מזגנים מקצועיים הם מקיפים וכוללים ייעוץ, מכירה, אספקה והובלה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. ניתן למצוא מזגנים מדגמים שונים כולל מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה ייחודית. הנפוצים ביותר הם המפוצלים. יש בהם עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. העיליים מיועדים לקירור חדרים וחללים שונים. קיימים מזגני 1 או 1.5 כוח סוס לקירור חדרים קטנים. מזגני 2 ו 2.5 כ"ס לקירור חדרים בינוניים ומזגנים של 3 עד 3.5 כ"ס לקירור  דירות בגדלים שונים כולל  120 מ"ר. האחרונים גם נקראים מערכות מיני מרכזיות. הייחוד שלהם הוא בכך שנבנים עבורם תעלות אוויר מעל הנמכות תקרה העשויות גבס או עץ. כל תעלה מסתיימת עם פתח בחדר אחד. מערכות מרכזיות הן גדולות ומיוחד ונועדו לסופרמרקטים, לאולמות קולנוע ובידור וכיוצא בזה. ניתן לראות את הצנרת שלהם מותקנת ברום התקרה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנת מזגן

למזגנים המפוצלים קיימות, כאמור, שתי יחידות. האחת היא חיצונית ובה מצוי המדחס המרעיש וחלקים נוספים והיא מותקנת על בסיס הצמוד לקיר החיצוני או המונח על הקרקע. הפנימית כוללת את המאייד והמאוורר וחלקים נוספים. היא מותקנת על אחד הקירות שנבחר לכך במיוחד. הוא קרוב לקיר החיצוני או צמוד אליו וממנו מתפזר האוויר בצורה  אופטימלית לטובת קירור כל החדר. שתי היחידות מחוברות ביניהן עם צנרת מתאימה. יש להתקין שקע חשמלי ליד היחידה הפנימית. אותו חייב להתקין חשמלאי בעל הסמכה. כל המזגנים מגיעים עם אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקוליו השונים. מומלץ לרכוש מזגנים המיוצרים בחברות בעלות מוניטין. הייצור נעשה תחת בקרת איכות גבוהה ועם גימור מושלם. מזגנים אלו נמכרים בכמויות רבות, מה שמעיד על איכותם הגבוהה. בעלי בתים ונכסים מתלבטים רבות לגבי המזגן המתאים להם. ייעוץ של טכנאי מזגנים מנוסה יסייע מאוד. בעיקרון ,הבחירה חייבת להיעשות על פי גודל השטח שיש לקרר או לחמם. קיימים שיקולים נוספים כמו: טעמם האישי של הלקוחות, צרכיהם הנוספים, המיקום של הבית באזור האקלימי ועוד.

תחזוקה ותיקונים

מזגנים נחשבים למכשירים אמינים מאוד ויכולים לפעול ברציפות לאורך שעות ארוכות. יש צורך להפעילם בצורה נכונה ולתחזקם היטב. כך ניתן יהיה לשמור על חייהם לאורך זמן. עם זאת, נדרשת תחזוקה שוטפת ובעיקר ניקוי מסננים וחלקים פנימיים, הפעלת מאוורר המזגן מעת לעת למניעת רטיבות ועוד. תקלות קורות מדי פעם וניתן למצוא קלות מורכבות. הקלות הן מזגן מטפטף, מרעיש, מסננים סתומים ועוד. אלו תקלות שניתן להתגבר עליהם ללא קושי ולרוב, ללא החלפת חלקים. תקלות בינוניות הן חוסר בגז וקבלים תקולים. החמורות הן מדחס או לוח פיקוד תקולים. כאן, לרוב, אין אפשרות לתקן ויש להחליפם. כאשר מדובר על מערכת מיזוג ישנה כדאי בעת הזאת, לשקול להחליף לחדשה. עלות ההחלפה תהיה מעט יותר יקרה מתיקון. מומלץ לקבל שירותי מיזוג אוויר מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין בתחום. טכנאי מזגנים מטעמה יגיעו עם ניידות שירות מאובזרות. הם משתמשים בחלקי חילוף תקניים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. כל העבודות נעשות על פי תקנים מסודרים כדי שהמערכות תפעלנה כהלכה לאורך זמן. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וישמחו לשרת כל לקוח חדש.  

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה