ניווט מהיר

טכנאי מזגנים במזכרת בתיה

טכנאי מזגנים במזכרת בתיה מספק שירותיו ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. השירות זמין לאורך כל שעות היום ובמשך כל השנה. כך, לטובת ביצוע מטלות ומשימות שונות עבור הלקוחות בישוב ובאזורים הסמוכים אליו. בתקופת הקיץ עם עומס החום הרב ובסמוך אליה הוא מתגבר עקב הביקוש ודרישות של הלקוחות אשר מנצלים את המערכות לאורך כל שעות היום. השירות כולל ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים במזכרת בתיה הינו אחד הנדרשים עקב תקלות נפוצות ואחרות מורכבות. ניתן למצוא בשוק מזגנים שונים כאשר המפוצלים הינם המבוקשים ביותר. יש בהם עיליים, מערכות מיני מרכזיות ומערכות מרכזיות. בכל מערכת כזאת קימות שתי יחידות. פנימית שבה מצוי המאייד והמאוורר וחלקים נוספים, וחיצונית שבה  מצוי המדחס וחלקים נוספים. הפנימית מותקנת על אחד הקירות שממנו פיזור האוויר יהיה בצורה האופטימלית. ההתקנה נעשית בגובה של  כ10 סנטימטר מרום התקרה. החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי אשר מחובר לקיר או מונח על הקרקע. שתיהן מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. הטכנאים מתמחים בטיפול בכל המערכות הללו.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות פשוטות ומורכבות

התקלות במערכות מיזוג אוויר נוצרות בגלל בלאי, שימוש לא נכון, פגיעה או תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים במזכרת בתיה יודע לאבחן כל בעיה במהירות ולטפל בה ביעילות רבה. תקלות קלות אינן מחייבות, לרוב, החלפת חלקים ומתבטאות בין היתר, במסננים סתומים, במזגנים מרעישים, בנזילות לתוך הבית עקב סתימות צנרת, בריחות רעים בגלל עובש וכדומה. טכנאי מזגנים יבצע ניקוי מסננים, פתיחת צנרת סתומה, חיזוק חלקים רופפים וכיוצא בזה. תקלות רציניות יותר הם חוסר בגז או קבל תקול. חוסר בגז נובע מדליפה מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות חיבור במערכת. הטכנאי ימצא את התקלה, יתקן אותה באמצעות מכשיריו ויוסיף גז בכמות הנדרשת. קבל תקול מחליפים בחדש. תקלות מורכבות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים שאף אותם, לרוב, מחליפים. מדובר על תקלות שעלותן יקרה. אם מדובר על מערכת מיזוג ישנה, אזי כדאי לשקול את האפשרות להתקנת חדשה.  תיקון במצב כזה ייעשה בעלות גבוהה, יחסית, ואילו החלפה תיעשה בעלות מעט גבוהה יותר. לכן, מדובר בעסקה ככלכלית כדאית. עלות תיקון מזגנים במזכרת בתיה מתומחרת על פי חומרת הבעיה. היא נעה בין עלות ביקור וטיפול קל ועד תיקון מורכב הכולל גם החלפת חלקים.

שירות מחברה בעלת מוניטין

טכנאי מזגנים במזכרת בתיה מספק שירות איכותי ומקצועי המלווה ביחס יחס אישי. כל לקוח יזכה לתשומת לב  וכל בעיה להתייחסות ממוקדת. כך, לגבי הייעוץ ללקוח כולל המלצה לרכישת מזגן המיוצר בחברה בעלת מוניטין שאף נותנת אחריות הנקבעת על פי שיקוליה. לגבי ההתקנה שתיעשה בהתאם להוראות היצרן ותקנים קיימים, לגבי קריאת שירות דחופה שתזכה למענה מידי והגעה במהירות האפשרית. בנוסף, להגעה להזמנת שירות מסודרת שתיעשה על פי מועד שסוכם עליו. כמו כן, לגבי ייעוץ טלפוני לבעיות פשוטות עימן יכול הלקוח להתמודד. זאת, לטובת חיסכון בזמן ובעלויות כספיות. במקרים בהם הלקוח אינו מסתדר, ובאחרים נוספים,  יגיע הטכני עם ניידת שירות מאובזרת. כל תיקון מזגנים במזכרת בתיה ייעשה בצורה המקצועית ביותר עם שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים המאושרים על ידי היצרנים. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת מידע על חידושים קיימים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ועוד הם ישמחו לספק שירות מקצועי איכותי לכל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה