ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בגדרה

טכנאי מזגנים בגדרה מספק שירותיו ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. השירותים ניתנים בישוב ובסביבותיו וזמינים לאורך כל שעות היום. ניתנים ברציפות לאורך כל ימות השנה ובתקופת הקיץ מתגבר. זאת בגלל שהביקוש בעונה זאת הינו רב. בפועל, עובדים הצוותים שעות נוספות כדי להספיק לעמוד במשימות הרבות. הקיץ הישראלי מאופיין בעומס חום גבוה וללא מיזוג לא יוכלו האנשים לתפקד בתוך המבנים. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים בגדרה הינו אחד המבוקשים. ניתן למצוא תקלות שונות הקורות בגלל בלאי, חבלה, תאונה, שימוש לא נכון ועוד. הן אופייניות לכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק. ביניהם ניתן למצוא את המפוצלים הפופולאריים המגיעים עם מפרטים מגוונים. קיימים עיליים שנועדו לחדרים בבתים ובמשרדים ועוד. קיימות מערכות מיני מרכזיות המיועדות לדירות של כ120 מ"ר ולאולמות מחולקים, מערכות מרכזיות לטובת קירור ומיזוג סופרמרקטים, חנויות אאוטלט, אולמות אירועים ותרבות ועוד. כל מערכת כזאת כוללת שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, וכן, חיצונית בה מצוי המדחס. יחידה פנימית של מזגנים עיליים מתקינים על אחד הקירות הנבחרים אשר ממנו מתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. מיקומה הנבחר הינו כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. היחידה החיצונית מונחת על בסיס מסיבי המונח על הרצפה או מחובר לקיר החיצוני.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות

תיקון מזגנים בגדרה מתבצע עבור תקלות שונות שחלקן פשוטות, יחסית, ואחרות מורכבות יותר. הקלות הן: מסננים סתומים, נזילות לתוך הבית עקב סתימות צנרת, מזגנים מרעישים, היווצרות עובש הגורם גם לריחות רעים וכדומה. תקלות קלות תיפתרנה, בדרך כלל, ללא החלפת חלקים למעט מקרים מיוחדים. כאן יהיה צורך בניקוי המסננים, בפתיחת צנרת סתומה בעזרת כלי עבודה, חיזוק חלקים רופפים וכיוצא בזה. תקלות רציניות יותר שאף משביתות פעולת המזגן הן חוסר בגז או קבל תקול  ועוד. חוסר בגז נובע מחורים זעירים בצנרת או בנקודות חיבור הגורמים לדליפה מהמערכת. טכנאי מזגנים בגדרה יאתר את התקלה, יתקן מה שצריך ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות מורכבות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. בדרך כלל מחליפים אותם, אם כי, קיימים מקרים בהם ניתן לתקן מדחסים במעבדה. כאשר מדובר במערכת ישנה ובגלל העלויות הגבוהות הכרוכות בתיקון מעין זה, אזי מומלץ להחליף את המזגן באחר חדש. תיקון כאן לא כדאי כלכלית מה עוד שניתן לקבל בעלות גבוהה מעט יותר מערכת חדשה ויעילה שתקרר היטב ותחזיק מעמד זמן רב.

שירות מקצועי עם יחס אישי

טכנאי מזגנים בגדרה מספק שירות איכותי ומקצועי. הוא מלווה ביחס אישי לכל לקוח ותשומת לב לכל נושא. הוא מתחיל בייעוץ לגבי המזגן הרצוי בכל סיטואציה. כל התקנה תיעשה על פי הוראות היצרן ובהתאם לתקנים קיימים. מהירות תגובה הכוללת נגעה מהירה לקריאות דחופות, מתן ייעוץ טלפוני לבעיות פשוטות עימם נתקל הלקוח, עמידה בלוח זמנים, הגעה בזמן להזמנות מסודרות וכדומה. שירות חשוב וחיוני הוא רמת תיקונים וטיפולים גבוהה. כך בעת טיפול תחזוקתי מונע, וכמובן, בעת תיקון תקלות מורכבות. תיקון מזגנים בגדרה ייעשה על ידי צוות מיומן ברשות מנהל אשר יגיע עם ניידת שירות מאובזרת לכל לקוח. ייעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי הלקוחות. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת כל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה