ניווט מהיר

התקנת מזגנים ברחובות

התקנת מזגנים ברחובות נחשבת לשירות מקצועי ומורכב. הוא ניתן לעסקים, ללקוחות פרטיים, למוסדות, ולגורמים אחרים.  הוא מתבצע על ידי צוות מקצועי.  ניתן למצוא מזגנים מסוגים שונים וכל התקנה של כל מערכת כזאת נעשית על פי תקנים קיימים והוראות היצרן. השאלה הראשונה עימה מתמודד הלקוח  היא סוג המזגן הרצוי. טכנאי מזגנים מוסמך יכול לייעץ היטב בנקודה זאת. המזגן הרצוי נבחר בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי שיקולים אחרים. ובין היתר: האזור בו המבנה קיים (חם או קר) תדירות השימוש, הצרכים, הרצונות והטעם האישי של כל אחד. גם לעלויות יש משקל בבחירה. המזגנים המפוצלים מגיעים בשתי יחידות: פנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והחיצונית שבה מצוי המדחס המרעיש וחלקים אחרים. החיבור ביניהן נעשה בצנרת מתאימה. המזגנים מגיעים בתפוקות אנרגיה כדלהלן: 1 עד 1.5 כוח סוס מיועדים לקירור חדרים קטנים, 2 עד 2.5 כ"ס לחדרים בינוניים, 3 עד 4.5 כ"ס לחדרים וחללים גדולים. הדגמים הגדולים מותאמים למערכות מיני מרכזיות עם תעלות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. דרכם זורם האוויר עד לפתח קיים בחדר. מערכות מרכזיות מגיעות עם שרוולים המותקנים בתקרה. האוויר זורם כלפי מטה ומספק קירור אחיד ויעיל. 

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה על פי התקנים

מומלץ לרכוש מזגנים של חברות בעלות מוניטין. הם מעולים ומיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה. הם מגיעים עם אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקוליו הבלעדיים. לחברות אלו קיים גם מערך תיקונים ותחזוקה יעיל. התקנת מזגנים נעשית על ידי טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון. הוא מבצע את העבודה על פי הוראות היצרן ותקנים קיימים. הוא יבחר את הנקודה בחדר בו תותקן היחידה הפנימית.  כך בגובה של כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. ממיקום זה יתפזר האוויר בצורה טובה לכל חלקי החלל. היחידה החיצונית תותקן על כן מסיבי המחובר לקיר חיצוני או מונח על האדמה. התקנת מזגנים למערכות מיני מרכזיות מורכבת יותר בגלל ההכנה המורכבת. החיסרון במערכות אלו הוא כי לא ניתן לווסת את הקירור האחיד לכל חדר בנפרד. במזגני אינוורטר ניתן לשלוט טוב יותר בעוצמת הקירור, באחידותו וביעילותו, ובנוסף, הם חסכוניים יותר בחשמל. במקרים רבים הם יועדפו למערכות אלו. התקנת מזגנים ברחובות נעשית במשך שעות ספורות בהתאם לסוג המזגן, למיקום שלו ולאלמנטים אחרים. יש להתקין נקודות חשמל בקרבה למקום הצבת המזגן. את העבודה הנ"ל מבצע חשמלאי מוסמך.

שירות מקצועי מקיף

שירות איכותי מאת מתבטא במספר אלמנטים חשובים. הראשון הוא מקצועיות. השירות המקיף כולל, כאמור, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. כל התקנת מזגנים ברחובות תתבצע היטב תוך עמידה בלוח זמנים ועם גימור מושלם. מזגנים נחשבים למכשירי חשמל אמינים אבל יש לתחזקם היטב, להפעילם על פי הוראות היצרן, להקפיד על ניקיונם וכדומה. תקלות עלולות לצוץ וכאן נבחנת איכות השירות של הטכנאי. בין היתר מהירות תגובתו, היכולת והרצון להדריך טלפונית את הלקוח לטיפול בבעיות קלות, זמן ההגעה, איתור מהיר של תקלה ופתרון בעיה בצורה מושלמת. כל טכנאי מזגנים מיומן ישתמש בחלקי חילוף  תקניים ואיכותיים או אחרים המאושרים על ידי היצרנים. זאת, לטובת שמירה מיטבית המזגן וחלקיו הפנימיים וגם למניעת בלאי מואץ. חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין הרב מספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה ומתגברת אותם לקראת ימי הקיץ החמים. במידת הצורך יעבדו הצוותים בשתי משמרות למתן שירות איכותי לכל לקוח באזור רחובות וגוש דן.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה