ניווט מהיר

התקנת מזגנים בבת ים

התקנת מזגנים בבת ים נעשית עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ואחרים. השירות ניתן לאורך כל ימות השנה ומתגבר בצורה דרמטית בימי הקיץ הלוהטים. בתקופה זאת עומס החום גבוה ועם לחות רבה. בלעדי מזגנים יהיה קשה לשהות בחדרים ולתפקד היטב. טכנאי מזגנים בעל הסמכה יכול לייעץ לכל לקוח לגבי המזגן הרצוי  בכל חדר וחלל. העקרון הינו, שככל שהשטח שיש לקרר או לחמם גדול, כך יש להתאים לו מזגן בעל תפוקה מתאימה. זה, כמובן, השיקול העיקרי אבל קיימים גם שיקולי משנה כמו: צרכים אחרים של הדיירים, טעמם האישי, מיקום הבית באזור האקלימי ועוד. המזגנים הנפוצים הינם המפוצלים. הם כוללים בין היתר, עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כולם מגיעים בשתי יחידות. הפנימית שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים והחיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. יחידות פנימיות של מזגנים עיליים מותקנים כעשרה סנטימטר מתחת לתקרה. כאן יש לבחור את הקיר החיצוני או קיר אשר ממנו מתפזר האוויר בצורה טובה לכל חלקי החדר או החלל. היחידה החיצונית מרעישה ומותקנת על בסיס המחובר לקיר חיצוני או מונחת על האדמה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה תקנית

 התקנת מזגנים בבת ים נעשית על פי תקנים קיימים ולפי הוראות היצרנים. לאחר ששתי היחידות מותקנות הן מחוברות ביניהם בצנרת מתאימה. ניתן למצוא דגמי מזגנים שונים המגיעים עם תפוקות אנרגיה שונות. לחדרים קטנים יתאימו מזגני 1 או 1.5 כוח סוס. לחדרים בינוניים 2 עד 2.5 כוח סוס. לחדרים גדולים או לדירות של  כ120 מ"ר ויותר מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס. המערכות האחרונות נקראות גם מיני מרכזיות בגלל שהאוויר מהן מוזרם בתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה מגבס או מעץ. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר שניתן לסגור הרמטית. החיסרון במערכות אלו הוא שהאוויר הזורם הוא בטמפרטורה אחידה ואי אפשר לווסת אותה לגבי כל חדר וחדר. עם זאת, קיימים גם מזגני אינוורטר אשר פועלים בטכנולוגיה מתקדמת יש בהם מנגנונים המסוגלים לווסת את הטמפרטורה. כך ניתן לשלוט בה טוב ויתר, ומשום כך, מזגנים אלו מותאמים יותר למערכות מיני מרכזיות. מערכות מרכזיות הן בעלות תפוקת אנרגיה גבוהה ומיועדות לאולמות, סופרמרקטים, חנויות אאוטלט רחבות שטח ועוד. טכנאי מזגנים מתקינים את הצנרת ברום התקרה והאוויר זורם מהם אנכית למטה. יש צורך להתקין שקעי חשמל בקרבה ליחידות הפנימיות ועבודה זאת חייבת להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך.

שירות ברמה גבוהה

שירות ברמה גבוהה מאופיין במספר אלמנטים חשובים. ראשית, צוות עבודה ברשות טכנאי מזגנים מיומן מטעמה שיגיע עם ניידת שירות מאובזרת היטב. בנוסף, תדירות הגעה לטיפולים דחופים או קריאות מסודרות, אלמנט אחר הוא שימוש חלקי חילוף מקוריים בעת התקנת מזגנים בבת ים ותיקונם. מזגנים הם מכשירים איכותיים ועמידים, ולכן, חשוב לטפל בהם היטב כדי שיקררו בצורה מעולה וכדי למנוע בלאי גבוה.  כדאי מאוד לרכוש מזגנים המיוצרים על ידי חברות מובילות בשוק. הייצור על ידן נעשה ברמה גבוהה ותחת בקרת איכות גבוהה. הגימור הוא מושלם וניתנות הוראות לתפעול נכון ולתחזוקה נאותה. כל המזגנים מגיעים עם אחריות יצרן שתנאיה נקבעים על פי שיקולים בלעדיים שונים של היצרן. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין הרב. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, מהכרת הנושא לעומק וממתן שירות מיטבי ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית המקצועית שלהם לטובת כל לקוח חדש.  

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה