ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בלוד

טכנאי מזגנים בלוד מספק שירותים מקיפים ללקוחות רבים בעיר וסביבותיה. כך לטובת פרטיים, עסקים, מוסדות ציבוריים ועוד. הם זמינים לאורך כל שעות יום וכל ימות השנה. הם מתגברים בעונות החמות ובמיוחד בעונת הקיץ הלוהטת כאשר קיים עומס חום גבוה. ללא מזגנים קשה מאוד לתפקד בתוך המבנים. השירותים מקיפים וכוללים מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. הם ניתנים לכל סוגי המזגנים. תיקון מזגנים בלוד הוא אחד המבוקשים בגלל התדירות של תקלות שונות. ניתן למצוא מזגנים מפוצלים רבים. ביניהם עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מרכזיות.  כל מזגן מגיע עם שתי יחידות: החיצונית שבה המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה מצויים המאוורר, המאייד וחלקים נוספים. היחידה הפנימית מותקנת על אחד הקירות אשר ממנו פיזור האוויר יהיה האופטימלי ביותר. לרוב זה יהיה הקיר החיצוני של החדר. המיקום הינו כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הרצפה.  שניהם מחוברים ביניהם בצנרת מתאימה. ההתקנה נעשית בהתאם להוראות היצרן ועל פי תקנים קיימים. היא אורכת מספר שעות בעזרת צוות עובדים מיומן.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מסוגים שונים

תקלות עלולות לצוץ באופן פתאומי וגם בזמן הכי לא צפוי. בעת הזאת טוב שיהיה בהישג יד מספר טלפון של טכנאי מזגנים בלוד. הן קורות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה או תאונה וכדומה.    טכנאי מנוסה יודע למצוא אותן ולפתור את הבעיה מהיסוד. ניתן למצוא תקלות קלות ובין היתר: מזגנים מרעישים, מסננים סתומים, טפטופים ונזילות לחלל הפנימי, ריחות רעים העולים בעת ההפעלה וכדומה. תקלות אלו תיפתרנה במהירות יחסית, ולרוב, ללא החלפת חלקים. טיפולי הטכנאי כוללים ניקוי מסננים, פתיחת צנרת סתומה בעזרת כלים הנמצאים ברשותו, חיזוק חלקים רופפים וכיוצא בזה. תקלות אחרות שמפריעות לפעולת מזגן תקינה הן חוסר בגז הגורם לכך שהמזגן מפסיק לקרר. בנוסף,  קבל תקול  המשבית את פעולתו ועוד. חוסר בגז נובע מחורים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות במערכת. הטכנאי יאתר את הבעיה הגורמת לדליפת הגז, יטפל בה ויוסיף גז בכמות רצויה. תקלות מורכבות הן מדחסים ולוחות פיקוד תקולים. אלו הן המשמעותיות ביותר וגם עלות תיקונן גבוה. לרוב, מחליפים חלקים אלו. כאשר מדובר על מזגן ישן אז, בהחלט, כדאי לשקול החלפתו. תיקון מזגנים בלוד במצב כזה לא כדאי בגלל שעלותו תהיה דומה לעלות מערכת חדשה מהניילון.

שירות מקצועי וברמה גבוהה

טכנאי מזגנים בלוד מספק שירות איכותי ומקצועי. הוא יכול לייעץ לכל לקוח לגבי סוג המזגן וגודלו הנדרש לו בכל סיטואציה. הוא ימליץ לרכוש מזגנים של חברה איכותית המייצרת אותם תחת בקרת איכות גבוהה. היצרן אף מספק אחריות שתנאיה נקבעים על ידו בהתאם לשיקוליו. הוא מצרף חוברת הוראות שימוש ותחזוקה. למרות שמדובר על מכשירים איכותיים המסוגלים לפעול ברציפות לאורך זמן הרי שתקלות עלולות לקרות. טכנאי יכול לסייע טלפונית ולהדריך במקרים של בעיות פשוטות. יחד עם זאת במידה והן לא נפתרות, הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. מומלץ לכל לקוח לא לנסות לפתור בעיות קיימות ומורכבות בגלל חשש להחמרתן. תיקון מזגנים בלוד על ידי טכנאי מוסמך ייעשה ביסודיות, ובעת הצורך, יוחלפו חלקים תקולים במקוריים של היצרן או אחרים המאושרים על ידו.  חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת עדכונים על כל החידושים החשובים, ממתן שירות איכותי ללקוחות לאורך שנים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה