ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בחולון

טכנאי מזגנים בחולון מספק שירותיו הנאמנים לפרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור ועוד. הם מקיפים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה, טיפולים ותיקונים. בין שירותי התחזוקה ניתן למצוא  ניקוי מזגנים בחולון שהינו מוגדר אחד כטיפול שוטף שנועד לשמירה על חלקי המזגן ומאפשר למערכת לעבוד בצורה חלקה וטובה ביותר. הטיפול כולל ניקוי מסננים וניקוי חלקים פנימיים אחרים. המסננים מצויים במגרעת ואין צורך לפרק את כל מכסה המזגן כדי להגיע איליהם. הם צוברים אבק ומפריעים לזרימת אוויר תקינה. הטכנאי ישלוף אותם ממקומם ותחילה יברישם בעדינות מהאבק, לאחר מכן, ישטוף אותם תחת זרם מים. לאחר הייבוש יחזירם למקום. ניקוי נוסף נעשה לחלקים שונים המצויים ביחידה הפנימית. הוא נדרש עקב סתימת צנרת הנגרמת מהצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים, כל אלו בתוספת לריח רע הנוצר בעת הפעלת המזגן. כל תקלה תטופל היטב ובתדירות הרצויה. מבנים הקרובים לים או במדבר מתמלאים יותר באבק וכאן יוזמן טכנאי מזגנים לביקור בתדירות גבוהה יותר.  לאחר כל טיפול יבדוק הטכנאי את המערכת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

טיפולים בדרגות חומרה שונות

יש לומר כי ניקוי מזגנים נעשה בדרך דומה לכל סוגי המזגנים כך, למפוצלים העיליים, למיני מרכזיים, למרכזיים, למזגני אינוורטר ועוד. הנפוצים הם המפוצלים ובכל אחד מהם קיימות שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. ניתן למצוא גם מזגני אינוורטר הנבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה הייחודית שלהם היוצרת קירור מבוקר ונעים בעלויות חשמל נמוכות מאשר במזגנים רגילים. ניקוי סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה ייעשה בבית הלקוח עצמו. התקלה נובעת מחדירת לכלוך או גוף זר שגורמים למים להתנקז לתוך הבית. טכנאי מזגנים מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מורכב יותר נעשה לחלקים פנימיים. כך במקרים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים ומונע זרימת מים. תקלה דומה נוצרת כאשר הצנרת המוליכה מים איננה נמצאת בשיפוע הנכון עקב, בלאי, או התקנה מרושלת ועוד. כאן יש צורך ליישר אותה או להחליף אותה. טכנאי מזגנים בחולון יוריד את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית וירסס פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר ימוסס את הלכלוך. לאחר מכן, ישטוף עם מים את כל המכלולים ואז המים מתנקזים החוצה. לאחר סיום העבודה יחזיר את הכיסוי. ניקוי מזגנים בחולון נעשה לאורך כל השנה ועם כל קריאה יגיע הטכנאי במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת.

שירותים מבית טוב

שירותי טכנאי מזגנים בחולון הינם מקיפים ונחלקים לפשוטים יחסית ומורכבים יותר. תקלות פשוטות ניתנות, לעיתים, לטיפול עצמאי של הלקוח. במקרה כזה יכול טכנאי מזגנים מנוסה לסייע בהדרכה טלפונית. הדבר יחסוך ללקוח עלויות רבות וזמן רב. יחד עם זאת. הטכנאי לא ימליץ לטפל כאשר הלקוחות לא מתמצאים בבעיה מחשש להחמרתה. כאן, יגיע במהירות האפשרית לעזרה. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאים ועובדים בעל ידע וניסיון עשיר. בעת ניקוי מזגנים בחולון או כל תיקון מורכב אחר יוחלפו חלקים חשובים באחרים תקניים ואיכותיים. בכל ניידת שירות יש כלי עבודה מתקדמים המיועדים לפתרון בעיות שונות. תקלות מורכבות יטופלו ויתוקנו במעבדה השייכת לחברה או העובדת עימה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. המנהלים מקבלים מידע על החידושים החשובים, ומתמחים בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר לקבלת שירותים איכותיים נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה