ניווט מהיר

התקנת מזגנים במזכרת בתיה

התקנת מזגנים במזכרת בתיה נעשית לטובת לקוחות פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. השירות ניתן בישוב ובאזורים הסמוכים אליו. כך לאורך כל ימות השנה עם זמינות יום יומית. בעונות החמות הוא מתגבר בגלל הביקוש הרב הנובע משימוש רב במערכות המיזוג. עומס החום לא מותיר ברירה ומיזוג המבנים הכרחי לטובת תפקוד יעיל. השירותים הניתנים מקיפים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תיקון ותחזוקה. טכנאי מזגנים יודע להתקין את המערכות בהתאם לתקנים קיימים ולהוראות היצרנים. בנוסף, לתת את הטיפול המתאים לכל סוגי המזגנים הקיימים. קיימים מפוצלים פופולאריים ביניהם: עיליים, מיני מרכזיים ומרכזיים. הבחירה בכל מערכת נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי צרכים מיוחדים של הדיירים ובעלי הבית, מיקום המבנה באזור חם או קריר, הרצונות והטעם האישי של הבעלים ועוד. מומחים למיזוג יכולים לספק ייעוץ לכל מתלבט לגבי המערכת הנכונה עבורו ועבור המבנה בו הוא חי ושוהה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה, תחזוקה ותיקונים

התקנת מזגנים במזכרת בתיה נעשית על ידי צוות מיומן לאורך מספר שעות עבודה. בכל מזגן יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. הפנימית מותקנת, לרוב, על קיר חיצוני של המבנה. הוא נבחר על פי יכולתו לפזר את האוויר בצורה טובה לכל חלקי החדר. מיקום היחידה הינו כעשרה ס"מ מגובה התקרה. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הקרקע. שתי היחידות יחוברו ביניהם עם צנרת מתאימה. המזגנים הינם בעלי תפוקות אנרגיה שונות. מזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. מזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, לחדרים וחללים גדולים ועוד. מערכות מיני מרכזיות מתחברות לתעלות מיוחדות  הנבנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח עם תריסים הניתנים לסגירה המוליך את האוויר לתוך החדר. החיסרון במערכות אלו בכך שהקור הינו אחיד  ולא ניתן לווסת את עוצמתו לגבי כל חדר וחדר. עם זאת, במזגני אינוורטר יש מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד, מבוקר ונעים. לכן, הם מתאימים מאוד למערכות אלו. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לחנויות אאוטלט, לאולמות אירועים ועוד. טכנאי מזגנים מתקין את הצנרת ברום התקרה כך שהאוויר זורם ממנה ישירות למטה.

שירות מקצועי

שירות ברמה גבוהה יספק כל לקוח. הוא נבחן באלמנטים שונים ומספק יתרונות רבים. כך בעת התקנת מזגנים במזכרת בתיה על פי לוח הזמנים שנקבע. כך גם במהירות תגובה וטיפול לכל קריאה דחופה, בהגעה במועד להזמנות מסודרות. בנוסף, לגבי מתן שירותי ייעוץ והדרכה טלפונית ללקוח בעת תקלות פשוטות. במידה והוא מסתדר עם ההוראות והבעיה נפתרת, אזי הוא יחסוך זמן והוצאות כספיות. נתון חיוני נוסף הוא איכות התיקון. טכנאי מזגנים  מגיע עם ניידת שירות מאובזרת. הוא יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. התוצאה היא מערכת מעולה המספקת חווית קירור איכותית בכל מבנה. הטכנאי מבצע טיפולי אחזקה מונעת דוגמת ניקוי מסננים ומתמחה גם בתיקונים מורכבים. בין היתר, החלפת קבלים, מדחסים ולוחות פיקוד, וכן, מילוי גז ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת מידע שוטף על חידושים חשובים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה