ניווט מהיר

טכנאי מזגנים במודיעין

טכנאי מזגנים במודיעין מספק שירותיו ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן בעיר ובסביבותיה וזמין לאורך כל שעות היום ובמשך כל השנה. השירות אינטנסיבי לטובת ביצוע מטלות ומשימות שונות עבור לקוחות אלו. מטבע הדברים, הוא מתגבר עוד יותר בתקופת הקיץ החמה ובסמוך אליה. זאת עקב דרישות של לקוחות אשר משתמשים במערכות לאורך כל שעות היום. השירות מקיף וכולל ייעוץ להתקנות ולתיקונים, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. תיקון מזגנים במודיעין הינו אחד המבוקשים בגלל תקלות קטנות, תחזוקה מונעת ומסיבות אחרות. הטכנאים מתמחים בטיפול בכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק. הנמכרים ביותר הם המפוצלים. הם מסווגים כעליים המיועדים לקירור חדרים וחללים, מערכות מיני מרכזיות לדירות גדולות ולאולמות רחבים ומערכות מרכזיות לאולמות ענק, לחנויות אאוטלט, לסופרמרקטים ועוד. בכל מערכת יש שתי יחידות. פנימית שבה יש מאייד, מאוורר וחלקים אחרים, וחיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים. את הפנימית מתקינים על קיר בגובה של כעשרה סנטימטר מהתקרה. מנקודה זאת פיזור האוויר ייעשה היטב לכל חלקי החדר. החיצונית מונחת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הרצפה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

בכל מערכת מיזוג עלולות לצוץ תקלות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלה או תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים במודיעין יאבחן כל אחת בדייקנות ויטפל ביעילות רבה. קיימות תקלות קלות ובין היתר: מזגנים מרעישים, מסננים סתומים, טפטופים לתוך הבית עקב סתימות צנרת, ריחות רעים בגלל עובש וכדומה. תקלות אלו תיפתרנה, בדרך כלל, ללא החלפת חלקים. יבוצעו ניקוי מסננים, פתיחת צנרת סתומה בעזרת כלי עבודה מתאימים, חיזוק חלקים רופפים וכיוונון אחרים וכיוצא בזה. תקלות רציניות יותר הם חוסר בגז או קבל תקול. חוסר בגז נובע מחורים זעירים בצנרת או בנקודות חיבור הגורמים לדליפה מהמערכת. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז. תקלות מורכבות הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. בדרך כלל, מחליפים מדחסים למעט מקרים בהם ניתן לתקנם במעבדה. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. אלו הן תקלות שעלותן יקרה. כאשר מדובר במערכת מיזוג ישנה, אזי עדיף לבדוק אפשרות להתקנת חדשה. תיקון כאן יצריך השקעה כספית קרובה להשקעה במזגן חדש. מזגן חדש ייתן תפוקה נהדרת  בהרבה. עלות של תיקון מזגנים במודיעין נגזרת מחומרת הבעיה. התעריף הנמוך ביותר מתבקש עבור קריאה לתחזוקה מונעת או לבדיקה אחרת שאיננה כרוכה בתיקון מורכב עם החלפת חלקים.

שירות מחברה מקצועית

טכנאי מזגנים במודיעין מספק שירות איכותי ומקצועי עם יחס אישי. הדבר מתבטא במתן תשומת לב לכל לקוח באופן ספציפי, וכמובן, לכל בעיה רצינית או פשוטה. התקנה תיעשה על פי תקינה קיימת ובהתאם להוראות היצרן, קריאת שירות דחופה תזכה למענה מידי והגעה במהירות האפשרית – בעיקר, בימים חמים. הזמנת שירות מסודרת תיעשה על פי עמידה בלוח זמנים שהוסכם עליו. בנוסף, ניתן לספק ייעוץ למקרים פשוטים כדי לסייע ללקוח להתגבר עליהם ללא הזמנת טכנאי בעלות כספית. יחד עם זאת, במקרים בהם הלקוח אינו מסתדר יגיע הטכני עם ניידת שירות מאובזרת. כל תיקון מזגנים במודיעין ייעשה בצורה המקצועית ביותר תוך כדי שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים המאושרים על ידי היצרנים. ייעוץ נכון יתרום לרכישת המזגן המתאים מבחינת הצורך. ההמלצה תהיה למזגן המיוצר בחברה בעלת מוניטין אשר אף נותנת אחריות הנקבעת על פי שיקוליה. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת שם ההולך לפניה ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה