ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בבאר יעקב

טכנאי מזגנים בבאר יעקב מספק שירותיו המקצועיים ללקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ואחרים. השירות ניתן לאורך כל השנה. הם מתגברים מאוד בעונת הקיץ החמה בעלת עומס החום הגבוה. הביקוש להתקנה ותיקונים בעת הזאת גדל עקב הפעלת המערכות הללו לאורך כל שעות היממה, ובמקרים רבים ברציפות. שירותי טכנאי מיומן מקיפים וכוללים בין השאר ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וכמובן, תיקון. הנפוצים והמבוקשים ביותר הם המפוצלים הנבדלים ביניהם בתפוקת החום/וקר ובמפרט הפנימי. קיימים דגמים עיליים, מערכות מיני מרכזיות ומרכזיות. כל הדגמים מגיעים עם שתי יחידות – פנימית, שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים נוספים, וחיצונית – שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. במזגנים עיליים מתקינים את היחידה  הפנימית בקיר הקרוב לקיר החיצוני של המבנה. הוא יותקן בגובה של כעשרה סנטימטר מרום התקרה כי משם מתפזר האוויר בצורה אופטימלית. ההתקנה נעשית על פי תקנים קיימים בהתאם להוראות היצרן. תיקון מזגנים בבאר יעקב נדרש  מאוד וניתן על ידי טכנאים מנוסים היודעים לאתר כל תקלה ולתקנה לשביעות רצון הלקוח. הם יודעים לאבחן בקלות כל בעיה ולפתור אותה על הצד הטוב ביותר.   

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תחזוקה ותיקונים

תקלות עלולות לצוץ עקב תאונות, שימוש לא נכון, בלאי, תחזוקה לקויה ועוד. הטכנאי יגיע לכל קריאת שירות דחופה במהירות או להזמנה מסודרת לתחזוקה על פי לוח זמנים שנקבע וכולי. תיקון מזגנים בבאר יעקב לתקלות פשוטות ייעשה במהירות רבה, יחסית, ולרוב, גם אין צורך בהחלפת חלקים. אלו הן תקלות דוגמת: מזגן מרעיש או מטפטף, היווצרות עובש וריח רע, נזילות מים לתוך הבית, סתימות במסננים ועוד. הטיפולים כוללים ניקוי מסננים, ניקוי חלקים פנימיים כמו: צנרת ותעלות הגורמים לעובש ולרטיבות, חיזוק חלקים רופפים וכדומה. תקלות מורכבות יותר הן: מחסור בגז  וקבלים תקולים. מחסור בגז נגרם עקב חורים זעירים הנוצרים בצנרת. טכנאי מזגנים בבאר יעקב בעל ניסיון מאתר אותם, מתקנם וממלא גז בכמות הנדרשת. קבל תקול יש להחליף. תקלות חמורות הן מדחס או לוח פיקוד תקולים. לוח פיקוד לא ניתן לתקן. את המדחס, לרוב, מחליפים. בשני המקרים הללו העלות הינה גבוהה.  אם מערכת מיזוג הינה ישנה תגיע ההמלצה להחליפה לחדשה. כאן מקבל הלקוח מערכת חדשה שתיתן תפוקה נהדרת.

שירות מקצועי

מומלץ מאוד לרכוש מזגנים של חברות בעלות מוניטין כי הן מייצרות אותם באיכות גבוהה. הם נמכרים בכמויות ויש סבירות בדרגה גבוהה שהם מוצלחים מאוד. ניתנת להם אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו. אלא, יש צורך לשמור עליהם, לתחזקם היטב ולהפעילם על פי הוראות היצרן. תחזוקה כוללת ניקוי המסננים מדי מספר חודשים ובהתאם לצורך. בנוסף, כדאי להפעיל את מאוורר המזגן מעת לעת כדי למנוע הצטברות עובש עקב רטיבות מיותרת ועוד. מומלץ לא לבצע תיקונים בצורה עצמאית כדי לא לייצר תקלות לא נחוצות. טכנאי מזגנים בבאר יעקב  יכול לייעץ בכל רגע נתון לגבי פתרון תקלות קלות שצצות מעת לעת. בכל תקלה אפשרית. יחד עם זאת, אם התקלה אינה נעלמת יש להזעיק טכנאי מקצועי לטובת תיקון מזגנים בבאר יעקב יעיל ומהיר תוך שימוש בחומרים איכותיים ותקניים. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. הוא מקיף וכולל את כל המשימות הנדרשות בתחום. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות מגוונים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית שברשותם ולשרת כל לקוח נוסף ואין זה משנה אם הוא ותיק או חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה