ניווט מהיר

ניקוי מזגנים ברמלה

טכנאי מזגנים מספק שירותים לעיר ולסביבה הקרובה אליה. הם ניתנים עבור לקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ואחרים. שירותיו ניתנים לאורך כל השנה וזמינים מהבוקר ועד הערב. בימי הקיץ החמים פועלות מערכות המיזוג לאורך שעות ארוכות בגלל עומס החום הרב. מטבע הדברים, הביקוש לשירותי תיקון ואחרים מתגבר ואז הצוותים השטח עובדים שעות ארוכות יותר ובמאמץ רב. שירותי טכנאי כוללים בין היתר ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. אחד מהם הינו  ניקוי מזגנים ברמלה מתבצע לטובת תחזוקה שוטפת וכטיפול מונע או כאשר מתעוררות בעיות שונות. טיפולים אלו כוללים בין השאר ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה, ניקוי לחלקים פנימיים עם רטיבות ועובש וכדומה. ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר והתדירות שלו נקבעת על פי כמות האבק המצטבר עליהם. באזור מדברי ובאזורים הקרובים לים, למשל, היא רבה יותר. הטיפול עצמו נעשה בשלבים. הטכנאי מסיר את המסננים מתוך המגרעת בה הם מצויים. לאחר מכן מבריש אותם עם מברשת רכה ו/או שוטף תחת מים זורמים. האבק יורד והמסננים נותרים נקיים. לאחר ייבושם מחזיר אותם למקומם. הטיפול הזה חיוני כי מסננים סתומים פוגעים בזרימת האוויר הקר ובנוסף, גורמים לחלקים שונים במערכת לפעול במאמץ מוגבר המביא לבלאי מהיר שלהם.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי צנרת וחלקים פנימיים

ניקוי מזגנים ברמלה  נעשה לחלקים אחרים במערכת. סתימה בצנרת המובילה מים אל מחוץ למבנה גורמת לכך שהמים אינם יוצאים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. היא נוצרת  בגלל גוף זר או לכלוך אחר שחודר לצנרת. הטכנאי ינקה את הלכלוך באמצעות כלי עבודה שברשותו. בעיה אחרת נוצרת עקב לכלוך ואבק המצטבר בחלקים פנימיים. המים נתקעים בו ואינם מתנקזים החוצה אלא מטפטפים אל מגש הנמצא מתחת לרדיאטור. בשלב זה ובהדרגה מתחיל להיווצר עובש עם ריח רע המורגש כאשר המזגן מופעל. סיבה אחרת לניקוז לא יעיל היא צנרת שזזה ממקומה ואיננה נמצאת בשיפוע. זאת עקב בלאי, תאונה או מכה, בגלל התקנה רשלנית ועוד. טכנאי מזגנים יבצע את הניקוי בשלבים. הוא יפתח את המכסה של המזגן ויחשוף את החלקים הפנימיים. הוא יתיז פנימה תרסיס על בסיס אלכוהול אשר ימיס את הלכלוך. בהמשך  הוא יזרים מים לאזור וישטוף אותם החוצה אל כלי קיבול גדול. לסיום, הוא יבצע תיקונים של הצנרת, ובמידת הצורך, גם יחליף את הפגומים. לאחר כל סוג טיפול תיערך בדיקה למערכת כדי לוודא שהיא מקררת היטב.

ניקוי מזגנים מסוגים שונים

טכנאי מזגנים מבצע ניקוי לכל סוגי המזגנים הקיימים. המפוצלים הם הנדרשים ביותר ובהם: עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות. בכל אחד מצויות שתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. ניתן למצוא גם מזגני אינוורטר  שהינם בעלי טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת קירור מעולה וחסכוני בחשמל. הניקוי לכל מערכות מיזוג אלו נעשה ליחידות הפנימיות ובדרך דומה. טכנאי מבצע גם ייעוץ טלפוני ללקוח לגבי בעיות קלות. במידה והלקוח אינו מצליח לפתור אותן הוא יגיע אליו במהירות האפשרית. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים ברמלה על פי הזמנות מסודרות וקריאות דחופות. טכנאים מטעמה מגיעים עם ניידות שירות מאובזרות. הם עושים שימוש בחלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בנושא וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הטובים לכל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה