ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בגבעתיים

טכנאי מזגנים בגבעתיים מספק שירותים איכותיים וברמה גבוהה לפרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור ועוד. הם כוללים ייעוץ, מכירה, אספקה, התקנה של מערכות ובנוסף תחזוקה, טיפול בהן ותיקונים בעת הצורך. ניקוי מזגנים בגבעתיים הוא אחד הטיפולים השגרתיים והוא נועד לשמירה על חלקי המזגן ולגרום למערכת לעבוד בצורה חלקה וטובה ביותר. כך גם שומרים על חיי המערכת. כאשר מדברים על ניקוי מזגנים מתכוונים לניקוי מסננים וניקוי חלקים פנימיים אחרים. המסננים צוברים אבק ומפריעים לזרימת אוויר תקינה. הם מצויים במגרעת על החלק הפנימי של המזגן. טכנאי מזגנים ירים את המכסה וישלוף אותם, יברישם בעדינות מאבק, ישטוף תחת זרם מים. לאחר הייבוש שלהם יחזירם למקום. ניקוי מערכות אחר נעשה לחלקים שונים, בעיקר, ביחידה הפנימית. הניקוי נדרש עקב תקלת סתימה בצנרת בגלל הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים, הדבר מוביל, לרוב, גם לריח רע בעת הפעלת המזגן ועוד. כל תקלה תטופל היטב ועל פי הבעיה הקיימת. לאחר כל טיפול יבדוק הטכנאי את המערכת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

טיפולים פשוטים ומורכבים

ניקוי מזגנים בגבעתיים נעשה לאורך כל השנה ובעת הצורך יגיע הטכנאי במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. הניקוי נעשה בדרך דומה לכל סוגי המזגנים כך, למפוצלים העיליים, למיני מרכזיים, למרכזיים, למזגני אינוורטר ועוד. הנפוצים הם המפוצלים. בכל אחד יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה שלהם. היא ייחודית ויוצרת קירור מבוקר ונעים. זאת, בעלויות חשמל נמוכות מאשר במזגנים רגילים. תיקון עקב סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה ייעשה במקום עצמו. התקלה נובעת מחדירת לכלוך או גוף זר ואז המים מטפטפים לתוך הבית. טכנאי מזגנים מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מורכב יותר נעשה לחלקים פנימיים. כך, במקרים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים ומונע מהמים לזרום. בעיה דומה נוצרת כאשר הצנרת המוליכה מים איננה נמצאת בשיפוע הנכון עקב, בלאי, התקנה מרושלת, חבלה  ועוד ואז יש צורך ליישר אותה או להחליף חלקים. טכנאי מזגנים בגבעתיים יוריד את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית וירסס פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר תפקידו הוא למוסס את הלכלוך. בשלב הבא ישטוף עם מים המתנקזים עם הלכלוך אל כלי קיבול. לאחר סיום העבודה יחזיר את הכיסוי. עלויות השירות משתנות ממקרה אחד לשני.

שירותים מקיפים ויעילים

טכנאי מזגנים בגבעתיים מבצע תיקונים פשוטים ומורכבים יותר. תקלות פשוטות ניתן לעיתים, לפתור עצמאית על ידי הלקוח. טכנאי מזגנים יכול לסייע בהדרכה טלפונית. הדבר יחסוך ללקוח עלויות ביקור, זמן וטורח. יחד עם זאת, מומלץ לא לטפל כאשר לא מתמצאים בבעיה מחשש להחמרתה. במידה והבעיה לא נפתרת הוא יגיע במהירות האפשרית לעזרה. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאים ועובדים בעל ידע וניסיון עשיר. ניקוי מזגנים בגבעתיים ייעשה במיומנות ובמידת הצורך יוחלפו חלקים חשובים באחרים תקניים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. בכל ניידת שירות יש כלי עבודה מתקדמים המיועדים לפתרון בעיות שונות. תקלות מורכבות יטופלו ויתוקנו במעבדה השייכת לחברה או העובדת עימה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מקבלת מידע על החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר לקבלת שירותים איכותיים נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה