ניווט מהיר

התקנת מזגנים בגדרה

התקנת מזגנים בגדרה נחשבת לשירות מבוקש ביותר. השירות ניתן ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. הוא ניתן בישוב ובאזורים הסמוכים אליו לאורך כל ימות השנה ובמשך כל שעות היום. בעונות החמות הוא מתגבר נוכח הביקוש הרב. הצוותים הכוללים עובדים ומנהל מיומן המגיעים במהירות האפשרית לקריאות דחופות. בנוסף, קיימות הזמנות מסודרות אליהם יגיעו בהתאם לסיכום המוקדם מול הלקוחות. השירותים הניתנים מקיפים וכוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תיקון ותחזוקה. טכנאי מזגנים יודע לתת את הטיפול המתאים לכל סוגי המזגנים הקיימים. ניתן למצוא את המפוצלים הפופולאריים ביניהם: עיליים אשר מותקנים בחדרי כל בית ומשרד, מיני מרכזיים ומרכזיים. הבחירה בכל מערכת נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר אבל גם על פי צרכים מיוחדים, מיקום המבנה, הרצונות והטעם האישי של הבעלים ועוד. מומחים למיזוג יכולים לספק ייעוץ לכל מתלבט לגבי המערכת הרצויה מבחינתו. ההתקנה נעשית על פי הוראות היצרן, וכן על פי תקנים וכללים מקובלים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה, תחזוקה ותיקונים

התקנת מזגנים בגדרה נעשית במקצועיות רבה. בכל מזגן יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. הפנימית מותקנת, לרוב, על קיר הקרוב לצד החיצוני של המבנה. מיקום היחידה הינו כעשרה ס"מ מגובה התקרה. כך יוכל להתפזר האוויר היטב ולכל חלקי החדר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על הקרקע. שתי היחידות יחוברו ביניהם בעם צנרת מתאימה. המזגנים מגיעים בתפוקות אנרגיה שונות. מזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, לחדרים וחללים גדולים ועוד. במערכות מיני מרכזיות מתקינים תעלות מיוחדות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. ניתן לסגור אותו בעת הצורך. החיסרון במערכות אלו בכך שהקור הינו אחיד  ולא ניתן לווסת את רמתו לגבי כל חדר וחדר. במזגני אינוורטר יש מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד, מבוקר ונעים. לכן, כדאי לשקול העדפתם למערכות אלו. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לחנויות אאוטלט, לאולמות אירועים ועוד. הצנרת מותקנת ברום התקרה והאוויר זורם ממנה ישירות למטה ומקרר היטב. טכנאי מזגנים יתקין  את המערכות בהתאם להוראות היצרן ועל פי תקנים רשמיים קיימים.

שירות מקצועי

שירות ברמה גבוהה ישביע רצון כל לקוח. הוא מתבטא באלמנטים שונים. כך התקנת מזגנים בגדרה על פי לוח הזמנים שנקבע. בנוסף, מהירות תגובה וטיפול לכל קריאה דחופה. הגעה ובמועד שנקבע בעת הזמנות מסודרות. כמו כן, מתן שירותי ייעוץ בעת תקלות פשוטות . במידה והלקוח מסתדר עם ההוראות והבעיה נפתרת אזי הוא יחסוך זמן והוצאות כספיות. נתון חיוני נוסף הוא איכות התיקון. טכנאי מזגנים מוסמך יעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. התוצאה היא מערכת מקררת היטב ומתפקד כראוי עם בלאי מועט לאורך השנים. ניתן למצוא טיפולי אחזקה מונעת כמו ניקוי מסננים ותיקונים נדרשים שחלקם מורכבים. כך החלפת קבלים, מדחסים, לוחות פיקוד ועוד. תקלה נפוצה הינה מחסור בגז וגם אותה יש לעשות על הצד הטוב ביותר. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה