ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בחולון

טכנאי מזגנים בחולון  העובד בשירות חברת חום קור מבצע עבודות מגוונות עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. השירות ניתן בעיר, בגוש דן ובאזורים הסמוכים אליה. הוא כולל ייעוץ בנושאים שונים ובעיקר  לבחירת דגם המזגן הרצוי. מעבר לכך מבצע מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הוא פעיל כל השנה. כמות העבודה שלו  בקיץ עולה משמעותית. הוא מתקין, לרוב, מזגנים מפוצלים. ביניהם העיליים המגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. היחידה הפנימית מורכבת על אחד הקירות החיצוניים בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. זאת הנקודה ממנה נשלח האוויר פנימה באחידות לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. היא מונחת על  בסיס מסיבי המותקן על הקיר או מוצב על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. מערכות אחרות, נפוצות פחות,  הן מיני מרכזיות ומרכזיות. קיימים גם מזגני אינוורטר יעילים בקירור וחסכוניים בחשמל. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן. טיפול חשוב אחר שלו הינו  תיקון מזגנים בחולון כאשר התקלות כאן קורות עקב בלאי, חבלה וכדומה. התקלות נחלקות לפשוטות ומורכבות יותר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

טכנאי מזגנים בחולון מטפל בכל תקלה מכל סוג ביעילות רבה. כך כאשר יש צורך בטיפול במסננים סתומים, בטפטופים לתוך הבית עקב סתימות צנרת בתוך המערכת הפנימית, במזגנים מרעישים, במקרים בהם נוצרים ריחות רעים בגלל הצטברות עובש ועוד. חלק מהתקלות נפתרות על ידו על ידי ניקוי מסננים, צנרת וחלקים סתומים אחרים. רוב הבעיות האלו נוצרות מכניסת אבק וגופים זרים אותם הוא מפנה עם מכשור מיוחד. לעיתים יש צורך גם בחיזוק חלקים רופפים או בהחלפתם. תקלות מורכבות יותר הן חוסר בגז הגורם לקירור לקוי, קבל תקול ועוד. חוסר בגז נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות דרכם הגז נעלם. הטכנאי יאתר את התקלה, יטפל בה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות הנחשבות למורכבות מאוד הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדובר על חלקי חילוף יקרים, יחסית. את המדחסים, לרוב, מחליפים אלא אם קיימת אפשרות לתקנם במעבדה. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה ומדובר על מערכת מדור ישן תגיע ממנו המלצה לרכוש מערכת חדשה. העלויות  כאן תהיינה מעט יותר גבוהות מאשר עלויות התיקון. עלות תיקון מזגנים בחולון נקבעת לפי סוג הטיפול. הן מתחילות בעלות בסיסית של ביקור וטיפול קל.

שירות מטעם מומחים

טכנאי מיומן מציע שירות תיקון מזגנים בחולון איכותי ומעולה לכל לקוח. הייעוץ הראשוני לקראת רכישה חשוב ביותר.  השיקולים לגבי בחירת הדגם נקבעים בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר ומבנה הבית. כדאי תמיד לרכוש מזגן של יצרן בעל מוניטין. הוא מיוצר עם בקרה איכות גבוהה, ניתנת עבורו אחריות בתנאים הוגנים, מוצמדת למכשיר חוברת להוראות תפעול ותחזוקה, ברשותו  מערך מעבדות לתיקונים עם צוותים מיומנים ועוד.  טכנאי מזגנים בחולון מייעץ לכל לקוח טלפונית במקרים בהם קיימות בעיות קלות, ובמידה ולמרות ההדרכה, הן אינן נפתרות הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. בתוכה כלי עבודה וחלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. היא תשמח להעמיד את התשתית המעולה הקיימת אצלה לטובת כל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה