ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בתל אביב

טכנאי מזגנים בתל אביב מספק שירותיו בעיר ובכל גוש דן הסמוך. הם ניתנים ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ממשל וציבור ועוד. כך, לאורך כל ימות השנה ועם זמינות במשך כל היום. בעונות הבוערות, כמו הקיץ החם, הם יינתנו באינטנסיביות רבה יותר. כאן ייאלצו הצוותים לפעול שעות נוספות כדי לעמוד בביקוש. כאשר עומס החום גבוה אזי קשה מאוד לתפקד. השירותים כוללים ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. הם ניתנים לכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק. הנפוצים ביותר הם המפוצלים ובהם ניתן לראות עיליים, מערכות מיני מרכזיות ומרכזיות. כל אחת נבחרת, בעיקר, על פי גודל החדר אותו צריך לקרר. בכל אחת שתי יחידות: פנימית שבה מצוי המאוורר והמאייד וחלקים אחרים. אותה מתקינים על קיר שנבחר במיוחד, לרוב, קיר חיצוני אשר ממנו תהיה זרימת האוויר האופטימלית ביותר לכל חלקי החדר. מיקומה יהיה כעשרה סנטימטר מרום התקרה. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים והיא תונח על בסיס מסיבי המחובר לקיר או המונח על הקרקע. שתיהן תחוברנה עם צנרת מתאימה. מעבר להתקנה מתבצע גם תיקון מזגנים בתל אביב  לתקלות שונות באמצעות טכנאים מומחים לנושא.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה ותיקונים נדרשים

התקנה  תיעשה על פי הוראות היצרן המספק גם אחריות למוצר הניתנת על פי שיקוליו. מעבר לכך תקלות עלולות לקרות עקב בלאי, שימוש שאינו נכון, תחזוקה לקויה, חבלות ותאונות ועוד. תיקון מזגנים בתל אביב ייעשה במהירות האפשרית תוך מתן תשומת לב לקריאות דחופות בעונות החמות. ניתן למצוא תקלות פשוטות וביניהן: מזגן מרעיש או מטפטף, היווצרות עובש וריח רע, נזילות מים לתוך הבית, סתימות במסננים ועוד. הטיפולים נחשבים לפשוטים, יחסית, וכוללים ניקוי מסננים וחלקים פנימיים, פתיחת סתימות בצנרת, חיזוק חלקים רופפים ועוד. תקלות מורכבות יותר הן: מחסור בגז  וקבלים תקולים. מחסור בגז נגרם עקב דליפות מנקבים זעירים הנוצרים בצנרת או מנקודות חיבור. טכנאי מזגנים בתל אביב יודע לאתר אותם ולתקנם. הוא יוסיף גז כדי שהמזגן יחזור לקרר היטב.  הוא יחליף קבל תקול. תקלות חמורות הן מדחס או לוח פיקוד תקולים אותם, לרוב, מחליפים. בשני המקרים הללו העלות הינה גבוהה. במידה והמערכת ישנה כדאי לשקול החלפתה בעלות מעט יותר גבוהה ביחס לתיקון.

שירות מחברה מקצועית

טכנאי מזגנים בתל אביב  ימליץ לרכוש מזגנים של חברות ידועות המקפידות על ייצור תחת בקרת איכות גבוהה. ניתנת להם אחריות יצרן אשר תנאיה נקבעים על פי שיקוליו, ובנוסף, מצורפות הנחיות שימוש ותחזוקה נכונה. יש צורך בניקוי מונע של המסננים אחת לתקופה ובהתאם לצורך. באזור בו קיים אבק רב באוויר השירות הזה חשוב. מסנן סתום פוגע באיכות הקירור ואף גורם לחלקים רבים לפעול במאמץ יתר – מה שמביא לשחיקה ובלאי מצטבר. ההמלצה הינה לא לבצע תיקונים בצורה עצמאית כדי לא לייצר תקלות לא נחוצות. הוא יכול לייעץ טלפונית לטובת פתרון תקלות קלות. יחד עם זאת, אם התקלה אינה נעלמת כדאי לקרוא לו במיידית. תיקון מזגנים בתל אביב ייעשה בכל פעם במהירות וביעילות תוך  כדי שימוש בחומרים איכותיים ותקניים. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. הוא מקיף וניתן עם יחס אישי. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, בהתעדכנות בחידושים חשובים בתחום והפנמתם לטובת הלקוחות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים וכדומה. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף ואין זה משנה אם הוא ותיק ושבע רצון או חדש שקבל המלצה טובה אודותיה.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה