ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בבאר יעקב

שירותים בתחום מיזוג האוויר ניתנים על ידי טכנאי מזגנים בבאר יעקב ובסביבה הקרובה לישוב. הוא יגיע לטיפולים גם על פי קריאות מיוחדת או הזמנות דחופות לאזורים מעט מרוחקים יותר. השירות ניתן   ללקוחות רבים ביניהם פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים. הם ניתנים לאורך כל ימות השנה ומתגברים מאוד בעונות החמות. בעיקר בקיץ, כאשר עומס החום גדל רבות. באזורים הסמוכים לים הוא ניכר עד למאוד. המשימות אותן הוא מבצע עבור לקוחותיו מקיפות וכוללות ייעוץ, מכירה ואספקה, תחזוקה ותיקונים. אחת מהן היא ניקוי מזגנים הנדרשת אחת לתקופה. הניקוי הנפוץ ביותר הוא עבור מסננים אשר נסתמים חלקית או בצורה מלאה. הסתימות הללו פוגעות רבות באיכות הקירור ואף גורמות למדחס ולחלקים אחרים לעבוד במאמץ רב יותר. הדבר עלול לגרום לבלאי מואץ. הניקוי עצמו נעשה במספר שלבים. הטכנאי מרים אל הכיסוי שמעל המכסים ושולף אותם. בהמשך הוא מנקה אותם על ידי הברשה במברשת קלה ושטיפה תחת זרם מים. לאחר ייבשום הוא מחזירם למקומם.  תדירות הניקוי תלויה במיקום המבנה. כך, באזור עם סופות אבק ואובך, ליד ים בו יש גרגרי חול באוויר או באזור אחר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי צנרת וחלקים פנימיים

ניקוי מזגנים אחר הינו לצנרת סתומה ולחלקים פנימיים. צנרת עלולה להיסתם מגוף זר או לכלוך אחר הנתקעים בה. התוצאה היא שהמים אינם מתנקזים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. טכנאי מזגנים בבאר יעקב יסיר את לכלוך ויוודא שהמערכת תקינה. ניקוי שונה נעשה לאחר היווצרות עובש וריח רע. מקור העובש הוא במים המצטברים על אבק ולכלוך אחר. התוצאה היא שהם אינם מתנקזים היטב אלא זולגים למגש המצוי מתחת לרדיאטור ונקווים עליו. לעיתים, הבעיה היא בשיפוע לא נכון של הצנרת המובילה את המים המנוקזים. זאת בגלל תקלה, בלאי, התקנה לא נכונה וכדומה. הטיפול נעשה בשלבים. תחילה מסיר הטכנאי את מכסה המזגן וחושף את חלקיו הפנימיים. עתה הוא מרסס פנימה חומר ניקוי על בסיס אלכוהול. הוא שוטף בעזרת מים את הלכלוך החוצה. במידה יש צורך הוא מתקן את שיפוע  הצנרת כולל החלפת צנרת פגומה בחדשה. לאחר מכן יחזיר את המכסה, ינקה חיצונית ויוודא שהמערכת עובדת היטב.

טיפול במזגנים מסוגים שונים

המזגנים הנפוצים ביותר הם המפוצלים. ניתן למנות ביניהם: עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות כולם מגיעים בשתי יחידות ובאריזות נפרדות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. ניתן למצוא מזגנים בתפוקות חום וקור שונות. החל מ1 כוח סוס ועד ל4 עד 4.5 כ"ס. ניתן למצוא גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה מיוחדת. הם מקררים מעולה וחסכוניים בחשמל. הבחירה בכל אחד תלויה בעיקר בגודל השטח שיש לקרר אבל גם באלמנטים אחרים של מיקום המבנה, מחירים, צרכים שונים ועוד. הניקוי בכולם דומה עם שינויים מתבקשים מדגם לדגם. הוא לרוב, נעשה בעיקר ליחידה הפנימית. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים לקריאות דחופות ועל פי הזמנות מסודרות. טכנאים מטעמה יגיעו עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא את כל הכלים וחלקי החילוף הנדרשים. הם משתמשים בחלקי חילוף תקניים או אחרים המקובלים על ידי היצרנים. טכנאי מזגנים בבאר יעקב הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בנושא, מקבלת עדכונים חשובים וממתן שירותים איכותיים ללקוחת רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הנאמנים לכל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה