ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בבת ים

טכנאי מזגנים בבת ים מספק שירותים מקצועיים ללקוחות רבים בעיר ובסביבותיה. הם מיועדים לפרטיים, עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ואחרים. השירות ניתן לאורך כל שעות היום ובמשך כל השנה. הם, כמובן, מתגברים מאוד בעונת הקיץ החמה כאשר הביקוש גדל עקב השימוש הרב במערכות מיזוג אוויר. זוהי עונה עם עומס חום גבוה הכולל טמפרטורות גבוהות ולחות רבה המאפיינת אזורים לאורך חופי ים. שירותי חברה מקצועית מקיפים וכוללים בין היתר, ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. מומלץ מאוד לרכוש מזגנים של חברות ידועות. הם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ועם גימור מושלם. הם נמכרים בכמויות גדולות – מה שמעיד על איכותם.  הנפוצים ביותר הם מזגנים מפוצלים. ביניהם עיליים, מערכות מיני מרכזיות ומרכזיות. כולם מגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית שבה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים נוספים והשנייה חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים. במזגנים עיליים מתקינים את היחידה  הפנימית בקיר נבחר שממנו יכול להתפזר האוויר בצורה אופטימלית. ההתקנה נעשית על פי תקנים קיימים בהתאם להוראות היצרן. תיקון מזגנים בבת ים הינו שירות עיקרי וחשוב מאוד הניתן על ידי טכנאים בעלי ידע וניסיון. הם יודעים לאבחן בקלות כל בעיה ולפתור אותה על הצד הטוב ביותר.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות ותיקונים

טכנאי מזגנים בבת ים יגיע במהירות האפשרית לכל לקוח. במיוחד עם מדובר בתקלה  המשביתה את המזגן ביום חם. ניתן למצוא תקלות פשוטות יחסית וכאלו הן מזגן מרעיש, מזגן מטפטף, עובש וריח רע, נזילות מים לתוך הבית, מסננים סתומים ועוד. במקרים אלו התיקונים ייעשו במהירות, ולרוב, ללא החלפת חלקים פנימיים. מה שיתבצע בפועל הוא בעיקר ניקוי מסננים, ניקוי תעלות וצנרת הגורמים לעובש ולרטיבות, חיזוק חלקים רופפים וכדומה. תקלות בינוניות הם מחסור בגז וקבלים תקולים. מחסור בגז נחשב לתקלה נפוצה ונגרמת עקב חורים זעירים בצנרת. במקרים כאלו מאתרים את החור הקיים ומתקנים אותו. לאחר מכן ממלאים גז בכמות הנדרשת. תקלות חמורות הן מדחס או לוח פיקוד תקולים. לוח פיקוד לא ניתן לתקן. מדחס ניתן לתקן במצבים מסוימים. לרוב, מחליפים חלקים אלו ומדובר על תיקונים בעלות גבוהה, יחסית. במקרים בהם מדובר על מערכת מיזוג ישנה ימליץ טכנאי המבצע תיקון מזגנים בבת ים להחליפה לחדשה. הדבר עדיף, כי אז מקבלים מערכת חדשה מהניילון אשר תתפקד היטב לאורך זמן.

שירות איכותי

מזגנים הינם מכשירי חשמל איכותיים אבל יש צורך לשמור עליהם על מנת שיפעלו זמן ארוך ללא בלאי ותקלות. יש להפעילם על פי הוראות היצרן ולתחזקם לאורך כל ימות השנה. כך יש לנקות את המסננים מדי מספר חודשים. תדירות הניקוי תלוה במיקום הבית ובכמות האובך שיש באוויר. בנוסף, כדאי להפעיל את מאוורר המזגן מעת לעת כדי להוריד רטיבות ולמנוע הצטברות עובש ועוד. לא כדאי לבצע תיקונים בצורה עצמאית כדי לא לפגוע במערכת. ניתן לקבל ייעוץ טלפוני מאת טכנאי מזגנים בבת ים בכל תקלה אפשרית. הוא יכול להדריך לגבי טיפולים פשוטים. בכל מקרה ובמידה והתקלה אינה נעלמת יש להזעיק טכנאי מיומן. תיקון מזגנים בבת ים ייעשה תוך כדי שימוש בחומרים איכותיים ותקניים. יש לכך חשיבות עצומה מאחר והם יגרמו למערכת לעבוד בצורה חלקה ולחימום או קירור החדר בצורה מיטבית.   מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין ההולך לפניה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת התחום לעומק וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה