ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בפתח תקווה

טכנאי מזגנים בפתח תקווה מספק שירותים בעיר, לגוש דן ולאזורים הקרובים אליה. השירות ניתן ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור וממשל ועוד. הוא ניתן לאורך כל ימות השנה ולאורך כל שעות היום. בימי הקיץ החמים קצב השירות מתגבר כדי לעמוד בביקוש הרב. ימים אלו מאופיינים בעומס חום רב והשוהים במבנים השונים חייבים להפעיל את מערכות המיזוג. השירותים מקיפים וכוללים: ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. שירות מבוקש הניתן באינטנסיביות רבה הינו ניקוי מזגנים בפת תקווה שיש לעשותו כטיפול מונע או עקב תקלה הנוצרת עקב פגם בחלק פנימי. קיימים מספר סוגי טיפולים כאלו: ניקוי מסננים, ניקוי צנרת סתומה אליה חדרו גופים זרים ולכלוך אחר, ניקוי לחלקים פנימיים עליהם הצטבר עובש בגלל מים שנתקעו באבק וכדומה. ניקוי מסננים הוא הנפוץ ביותר אבל גם קל, יחסית לטיפול. כאן אין צורך לפרק את מכסה המזגן. הטיפול נעשה בשלבים. טכנאי מזגנים מסיר אותם מהמגרעת בה הם מצויים, מבריש עם מברשת רכה שאיננה שורטת ושוטף אותם תחת מים זורמים. מסננים סתומים פוגעים באיכות הקירור ובנוסף, גורמים לחלקים שונים במערכת לפעול במאמץ מוגבר יותר התורם לבלאי מואץ. לכן, הצורך בטיפול המונע הנ"ל.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

ניקוי חלקים פנימיים

ניקוי מזגנים בפתח תקווה  לחלקים ביחידה הפנימית נדרש בעת תקלות שונות. במקרים בהם המים אינם מתנקזים עקב לכלוך ואבק ומטפטפים אל מגש הנמצא מתחת לרדיאטור. כאשר הם עומדים זמן רב, מתחיל להיווצר עובש עם ריח רע המורגש כאשר המזגן מופעל. סיבה אחרת לניקוז לא יעיל היא צנרת שזזה ממקומה ואיינה בשיפוע. זאת עקב בלאי, התקנה שאיננה נכונה ועוד. טכנאי מזגנים בפתח תקווה יפתח את המכסה של המזגן ויסירו. הוא יתיז על החלקים הפנימיים תרסיס על בסיס אלכוהול אשר ימיס את הלכלוך. לאחר מכן, ישטוף אותם וינקז החוצה את המים לתוך כלי קיבול גדול. הוא יבצע תיקונים של הצנרת, ובמידת הצורך, גם יחליף חלקים בחדשים. תקלה מסוג אחר היא צנרת סתומה הגורמת לכך שהמים המנוקזים אינם יוצאים החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. היא נוצרת  בגלל גוף זר או לכלוך אחר שחודר אליה. טכנאי מזגנים ישלוף את הלכלוך החוצה באמצעים העומדים לרשותו. לאחר כל טיפול הוא יערוך בדיקה למערכת כדי לוודא שהיא עובדת כראוי ומקררת היטב.

ניקוי סוגי מזגנים

טכנאי מזגנים בפתח תקווה   יבצע ניקוי לכל סוגי המזגנים הקיימים. הנפוצים ביותר הם המפוצלים ובהם יש דגמים עיליים, מיני מרכזיים ומערכות מיזוג מרכזיות. לכל מערכת שתי יחידות. חיצונית – אשר בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית אשר בה מצוי המאייד, המאוורר  ועוד. מערכות מיני מרכזיות ומרכזיות מאופיינות בכך שמתחברות אליהן תעלות המפזרות את האוויר דרך פתחים שונים. קיימים גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה מיוחדת היוצרת קור מבוקר והינם חסכוניים בחשמל. הניקוי נעשה ביחידות הפנימיות של הדגמים הללו. שירותי הטכנאי מגוונים. טכנאי מזגנים יכול לייעץ לכל לקוח טלפונית לגבי בעיות פשוטות בהן הוא נתקל. בעת הייעוץ, הוא ימליץ לא לנסות לפתור תקלות מורכבות עצמאית ויגיע במהירות האפשרית עם ניידת השירות המאובזרת שלו שבה נמצאים חלקי חילוף תקניים המאושרים על ידי היצרנים. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מספקת שירותי ניקוי מזגנים בפתח תקווה כולל במיידית למקרים דחופים. מנהליה הינם בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיע מהתמחות בנושא, מקבלת עדכונים בחידושים חשובים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הם ישמחו להעמיד את שירותיהם הטובים לכל לקוח.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה