ניווט מהיר

התקנת מזגנים ביבנה

התקנת מזגנים ביבנה נעשית על ידי צוותים מקצועיים עבור לקוחות פרטיים עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן בעיר ובסביבתה מדי יום ולאורך כל ימות השנה. הצוותים הללו עובדים בקצב רב יותר בעונות החמות ובעיקר, בקיץ. בתקופות אלו הביקוש לשירותיהם גדל עקב עומס החום הגבוהה ושימוש אינטנסיבי במערכות המיזוג. בנוסף להתקנה ניתנים שירותים נוספים כמו: ייעוץ, מכירה ואספקה, תיקון ותחזוקה. כך לכל סוגי המזגנים הקיימים ובמיוחד, למפוצלים הפופולאריים אשר ניתן לראותם בכל בית ומבנה. יש ביניהם מזגנים עיליים המיועדים לחדרים יש מיני מרכזיים ומרכזיים. הבחירה בכל מערכת נעשית, בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר, ובנוסף, על פי צרכים מיוחדים של הלקוח, רצונותיו וטעמו האישי. טכנאי מזגנים מוסמך בתחום יכול לספק ייעוץ לכל מתלבט לגבי המערכת הרצויה מבחינתו. בנוסף, הוא פועל במסגרת צוות מיומן המגיע במהירות האפשרית לקריאות דחופות ו/או להזמנות מסודרות. חלק  מהמשימות נועדו לתחזוקה ופעולות מנע לשמירה על חיי המזגן וחלקיו. חלק לתיקונים נדרשים וכן הלאה. התשתית הקיימת בחרה המספקת את השירותים בנויה לכולם היטב.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

התקנה ותיקונים

התקנת מזגנים ביבנה נעשית על פי הוראות היצרן ותקינה קיימת. בכל מזגן שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים, ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מסיבי המחובר לקיר או מונח על חיפוי הקרקע. הפנימית מותקנת, לרוב, על קיר הקרוב לצד החיצוני של המבנה. מיקומה הינו כעשרה ס"מ מגובה התקרה. הקיר והמקום המדויק נבחרו כדי שהאוויר יכול להתפזר בצורה אופטימלית לכל חלקי החדר. שתי היחידות יחוברו ביניהם עם צנרת מתאימה. המזגנים מיוצרים בתפוקות אנרגיה שונות. מזגני 1 או 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. למזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, ומזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, ובנוסף, לחדרים וחללים גדולים ועוד. מערכות מיני מרכזיות מתחברות לתעלות מיוחדות המותקנות מעל הנמכות תקרה. בקצה כל תעלה יש פתח המוליך את האוויר לתוך החדר. החיסרון במערכות אלו בכך שהקור המוזרם הינו אחיד  ולא ניתן לווסת את עוצמתו לגבי כל חדר וחדר. לכל היותר ניתן לסגור את פתח התעלה המוביל לחדר. עם זאת, במזגני אינוורטר המתאימים למערכות אלו יש מנגנונים המסוגלים לווסת היטב את הטמפרטורה ולהזרים קור אחיד ומבוקר. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, לאולמות אירועים ועוד. הצנרת בהם מותקנת על התקרה.  טכנאי מזגנים יוודא לאחר כל התקנה שהמערכת מתפקדת היטב.

שירות מקצועי

שירות מקצועי ואיכותי מטעם יתרום לחוויית הקירור מעולה מהמערכות. הוא נמדד באלמנטים שונים. התקנת מזגנים ביבנה על ידי החברה תיעשה במיומנות ובמועד שנקבע. הטכנאים המועסקים על ידה יגיבו במהירות לכל קריאה דחופה. יגיעו להזמנות מסודרות על פי לוח הזמנים שנקבע. יספקו שירותי ייעוץ בעת תקלות פשוטות לטובת חיסכון בזמן מיותר ובהוצאות כספיות. שירות משמעותי ונדרש נוסף הוא תיקונים איכותיים הניתנים על ידי טכנאי מזגנים מוסמכים מטעמה. הם יעשו שימוש בחלקי חילוף מקוריים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. זאת, לטובת מערכת מקררת היטב ומתפקדת. הטכנאים יטפלו היטב בתקלות קלות כמו ניקוי מסננים ותיקונים פשוטים ומורכבים של החלפת מדחסים, לוחות פיקוד, מילוי בגז עקב דליפה  ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מקבלת עדכונים על חידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה