ניווט מהיר

טכנאי מזגנים בפתח תקווה

טכנאי מזגנים בפתח תקווה בשירות חברת חום קור מספק שירותים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הם ניתנים לאורך כל ימות שנה ובמיוחד בקיץ. בעונה החמה גובר השימוש במערכות מיזוג אוויר והביקוש לשירותים ופתרונות גדל.  השירות ניתן בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הוא מתקין ומתקן מזגנים מפוצלים רבים הנפוצים מאוד בשוק. יש ביניהם עיליים המגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. היחידה הפנימית מורכבת על אחד הקירות החיצוניים. הנקודה הסטנדרטית היא  בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. זאת הנקודה ממנה האוויר מתפזר היטב לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית כוללת את המדחס וחלקים אחרים. היא מותקנת על  בסיס מסיבי המחובר לקיר או מוצב על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. קיימות מערכות אחרות, נפוצות פחות: מיני מרכזיות ומרכזיות. בנוסף גם מזגני אינוורטר היוצרים קירור מבוקר יעיל ואף חסכוניים בחשמל. ההתקנה נעשית על פי הוראות היצרן וכללי תקינה מקובלים. בין המשימות החשובות הנוספות שהוא מבצע ניתן למנות תיקון מזגנים בפתח תקווה שחלקם קלים ואחרות מורכבים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

טכנאי מזגנים בפתח תקווה יודע לאתר תקלות שונות ולטפל בהם בצורה הטובה והיעילה ביותר. מבחינים בתקלות קלות כמו מסננים סתומים עקב הצטברות אבק עליהם, טפטופים לתוך הבית עקב סתימות בצנרת,  מזגנים מרעישים, היווצרות ריחות רעים בגלל הצטברות עובש ועוד. השיטות לתיקונים אלו מגוונות. המסננים מצויים בתוך מגרעת במזגן. הוא שולף אותם שוטף תחת זרם מים ומייבשם. מזגן מרעיש בגלל חלקים רופפים אותם הוא מחזק. טפטופים לתוך הבית נובעים מחדירת גופים זרים או אבק היוצרים סתימה בצנרת. משחררים אותה על ידי שימוש במכשירים מיוחדים. תקלה מורכבת יותר היא חוסר בגז הגורם לקירור לקוי. הוא נובע מנקבים זעירים בצנרת או בנקודות אחרות דרכם הגז נעלם. הטכנאי יתקן את התקלה ויוסיף גז. תקלות הנחשבות למורכבות ועם עלויות גדולות מאוד הן לוחות פיקוד ומדחסים תקולים. מדובר על חלקי חילוף יקרים, יחסית. את המדחסים ניתן, לעיתים לתקן אבל לא תמיד. לוחות פיקוד אין אפשרות לתקן. במידה ומדובר על מערכת ישנה כדאי להחליפה לחדשה מאשר להשקיע בתיקון יקר שעלותו מעט קטנה יתר. עלות תיקון מזגנים בפתח תקווה נקבעת לפי סוג הטיפול. היא מתחילה בעלות בסיסית של ביקור.

שירות מטעם מומחים

שירות תיקון מזגנים בפתח תקווה איכותי ומעולה לכל לקוח ייתן מענה שוטף למערכות אלו הפועלות בקצב גבוה. ייעוץ לקראת רכישה חשוב ביותר בגלל שהשפעתו היא לאורך שנים.  השיקולים לגבי בחירת הדגם נקבעים בעיקר, על פי גודל השטח שיש לקרר. מעבר לכך, כדאי תמיד לרכוש מזגן של יצרן בעל מוניטין. הוא מעולה ומגיע עם אחריות. מוצמדת למכשיר חוברת להוראות תפעול ותחזוקה, וליצרן קיים  מערך מעבדות מקצועי.  טכנאי מזגנים בפתח תקווה מספק שירות מהיר וזמין. כך,  הוא ייעץ לכל לקוח טלפונית לטיפול עצמאי במקרים בהם קיימות בעיות קלות. בעת הצורך, הוא יגיע במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת. יש בה חלקי חילוף מקוריים המאושרים על ידי היצרנים. חברת חום קור טכנאי מזגנים הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. היא תשמח לתת שירות לכל לקוח חדש או ותיק.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה