ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בלוד

טכנאי מזגנים מספק שירותיו המקצועיים ללקוחות רבים בעיר ובסביבותיה. במקרים רבים גם בגוש דן הסמוך. נהנים מהם לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, מוסדיים ואחרים. השירות ניתן מדי יום ולאורך כל ימות השנה. בקיץ מתוגברים צוותי העבודה העובדים שעות נוספות רבות כדי לעמוד בביקוש הרב. השירותים מקיפים וכוללים ייעוץ, אספקה ומכירה, התקנה, תחזוקה ותיקונים לכל המזגנים הקיימים בשוק. הנדרשים ביותר הם המפוצלים עליהם נמנים העיליים, המיני מרכזיים והמרכזיים. אחד הטיפולים הנפוצים הוא ניקוי מזגנים בלוד הנעשה מעת לעת. לעיתים, הוא טיפול מונע ולעיתים נדרש עקב בעיה שנוצרת. הוא נעשה לחלקים פנימיים אשר מצויים בתוך היחידה הפנימית של המערכת.  טיפול נפוץ הוא במסננים הקולטים אבק רב המגיע מהאוויר בעת פעולת המזגן ומצטבר עליהם. הטכנאי מסיר את הכיסוי ושולף את המסננים מהמגרעת בה הם מתוקנים. לאחר מכן, מבריש אותם בעדינות במברשת רכה ושוטף תחת זרם מים ומחזירם למקום. צריך לציין, כי מסננים סתומים פוגעים באיכות הקירור ואף גורמים למדחס ולחלקים מכניים אחרים לעבוד במאמץ מוגבר ולבלאי גדול שלהם.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סתימות ובעיית ריח ועובש

ניקוי נדרש אחר הוא לצנרת סתומה שאליה חדר גוף זר או לכלוך. התוצאה היא שהמים אינם זורמים החוצה אלא לתוך המבנה. טכנאי מזגנים ינקה את הצנרת באמצעים וכלים המצויים ברשותו. עובש נוצר על המזגן בגלל לכלוך שמונע מהמים לזרום. המים העומדים מתרכזים על מגש מתחת לרדיאטור וגורמים גם לריח רע בעת הפעלת המזגן. טכנאי מזגנים יפתח את מכסה המזגן במטרה להגיע לחלקים הפנימיים. הוא ירסס פנימה תרסיס ניקוי על בסיס אלכוהול, יזרים מים וישטוף אותם החוצה. התקלה יכולה להיווצר גם בגלל צנרת שאינה יורדת בשיפוע.  זאת עקב בלאי, חבלה, התקנה שאיננה נכונה ועוד. כאן הוא יתקן חלקים, יחליף או יחזק אחרים וכדומה. לאחר כל טיפול כזה תיבדק המערכת לוודא שהיא מקררת היטב ופועלת ללא דופי. ניקוי מזגנים בלוד עבור תקלות אלו ייעשה עם הזמנת שירות דחופה או על פי לוח זמנים מוסכם. הם כוללים גם טיפול בתקלות מורכבות יותר כמו מחסור בגז, קבלים, מדחסים ולוחות פיקוד תקולים ועוד. כל טיפול ייעשה בתשומת לב מיוחדת על מנת שהלקוח יוכל להשתמש במערכת במהירות המרבית.

מזגנים עם מפרטים שונים

קיימים בשוק מזגנים מסוגים שונים המגיעים בתפוקות קור וחום שונות. מזגן 1 עד 1.5 כוח סוס יתאים לחדרים קטנים. מזגן של 2 עד 2.5 כ"ס יתאים לחדרים בינוניים ואילו מזגני 3 עד 4.5 כוח סוס לגדולים יותר. מערכות גדולות מכונות גם מיני מרכזיות המותאמות לדירות גדולות של כ120מ"ר ולאולמות גדולים. מערכות מרכזיות מתאימות לקרר אולמות, סופרמרקטים, חנויות אווטלט ועוד. אחרים הם מזגני אינוורטר שהינם בעלי טכנולוגיה ייחודית. הם מספקים קור אחיד ונעים בעלויות נמוכות. חברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין מספקת שירות מקצועי עם יחס אישי עבור כולם. ניקוי מזגנים בלוד ייעשה באמצעות טכנאים מוסמכים הפועלים במסגרתה. הם מצוידים בניידות שירות מאובזרות. ניתן למצוא בהן חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המאושרים על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע רב וחשוב על חידושים, ממתן שירות איכותי ללקוחות מגוונים לאורך השנים ועוד. ברשות החברה טכנאי מזגנים מעולים המהווים חלק מתשתית מקצועית איכותית. הם ישמחו להעמיד כל אלו ואת יכולותיהם המוכחות לטובת כל לקוח נזקק ואין זה משנה עם הוא לקוח חוזר או חדש שקבל המלצה אודותיה.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה