ניווט מהיר

ניקוי מזגנים ברמת השרון

טכנאי מזגנים ברמת השרון מספק שירותיו הנאמנים לפרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור ועוד. הם כוללים ייעוץ, מכירה, אספקה, התקנה, תחזוקה, טיפול ותיקונים בעת הצורך. ניקוי מזגנים ברמת השרון הוא אחד הטיפולים המוגדרים כטיפולי מנע מבוקשים, נועד לשמירה על חלקי המערכת ולגרום לפעול במינימום תקלות. ניקוי מזגנים כולל ניקוי מסננים וניקוי חלקים פנימיים אחרים. המסננים ממוקמים במגרעת חיצונית וניתן להגיע אליהם בקלות. הם צוברים אבק (בעיקר באזורים מדבריים) ומפריעים לזרימת אוויר תקינה. האבק אף עלול לגרום לעבודה מאומצת של חלקים פנימיים מה שעלול לתרום לבלאי מואץ שלהם. טכנאי מזגנים ירים את המכסה וישלוף אותם, יברישם בעדינות מאבק, ישטוף תחת זרם מים. לאחר הייבוש שלהם יחזירם למקום. ניקוי מערכות אחר נעשה לחלקים שונים ביחידה הפנימית. זאת, עקב תקלת סתימה בצנרת בגלל הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים, העובש אף גורם לריח רע בעת הפעלת המזגן. כל תקלה תאותר במהירות ותטופל בהתאמה. לאחר כל טיפול יבדוק הטכנאי את המערכת כדי לוודא שהיא מקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

טיפולים מסוגים שונים

תיקון עקב סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה ייעשה במהירות. הסתימה נוצרת מחדירת לכלוך או גוף זר ואז  מונעים מהמים להתנקז החוצה אלא מטפטפים לתוך הבית. טכנאי מזגנים ברמת השרון  מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מסוג אחר נעשה לחלקים פנימיים. כך, במקרים בהם חודר אבק ומצטבר במקומות בעייתיים ומונע מהמים לזרום הלאה. בעיה דומה נוצרת כאשר הצנרת המוליכה מים איננה ממוקמת בשיפוע הנכון עקב תקלה חדשה או מתמשכת. כאן יש צורך ליישר אותה או להחליף חלקים. טכנאי מזגנים יוריד את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית וירסס פנימה תרסיס מבוסס אלכוהול אשר ימוסס את הלכלוך. בשלב הבא ישטוף עם מים המתנקזים עם הלכלוך אל כלי קיבול גדול למניעת הצפה בחדר. לאחר סיום העבודה יחזיר את הכיסוי.  לאחר כל טיפול תיבדק המערכת. ניקוי מזגנים ברמת השרון נעשה לאורך כל השנה. השירותים ניתנים במהירות האפשרית. ברשות הצוות ניידת שירות מאובזרת. הניקוי נעשה בדרך דומה לכל סוגי המזגנים הנפוצים שביניהם ניתן למנות: מפוצלים עיליים, מיני מרכזיים, מרכזיים, מזגני אינוורטר ועוד. המפוצלים מגיעים עם שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. מזגני אינוורטר נבדלים ממזגנים רגילים בטכנולוגיה המצויה בהם. היא מסוגלת לייצור קירור מבוקר ונעים. זאת, בעלויות חשמל נמוכות, יחסית.

שירותים יעילים

טכנאי מזגנים ברמת השרון מספק שירותים מגוונים. כולל תיקונים פשוטים ומורכבים יותר. על תקלות פשוטות יכול, לעיתים, לקוח להתגבר. טכנאי מזגנים יכול לו לסייע בהדרכה טלפונית. מה שיחסוך לו עלויות. יחד עם זאת, הוא ימליץ לא לטפל אם הוא לא מתמצא בבעיה מחשש להחמרתה. או אז, הוא יגיע במהירות האפשרית לסיוע. בכל ניידת שירות יש כלי עבודה מתקדמים המיועדים לפתרון בעיות שונות. מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאים ועובדים בעל ידע וניסיון עשיר. ניקוי מזגנים ברמת השרון ייעשה במיומנות ובמידת הצורך יוחלפו חלקים חשובים באחרים תקניים או כאלו המאושרים על ידי היצרנים. תקלות מורכבות יטופלו ויתוקנו במעבדה בעלת הסמכה מתאימה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מקבלת מידע על החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו  להעמיד את התשתית הקיימת ולשרת כל לקוח חדש או אחר החוזר לקבלת שירותים נוספים.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה