ניווט מהיר

ניקוי מזגנים בגן יבנה

טכנאי מזגנים בגן יבנה מספק שירותים מקצועיים ללקוחות פרטיים, לבעלי עסקים, למוסדות ציבור וממשל ולאחרים נוספים. השירות ניתן בעיר ובסביבותיה לאורך כל ימות השנה. הוא כולל ייעוץ, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה ותיקונים. בין כל אלו בולטים בביקוש שירותי ניקוי מזגנים בגן יבנה הנעשים מעת לעת. בתקופות החמות ובקיץ המערכות פועלות באינטנסיביות רבה. עומס החום הרב מחייב הפעלתן לאורך מרבית שעות היממה ועקב כך, הצורך בניקוי מערכות ותיקונים גדל. האבק המצוי באוויר מצטבר רבות על מסננים ובחלקים פנימיים. לעיתים, מבצע טכנאי מזגנים טיפול מונע בו יש צורך.  ניקוי מסננים הוא כזה. במקרים אחרים, נוצרות סתימות בצנרת, כולל הצטברות עובש ורטיבות בחלקים פנימיים – מה שגורם לריח רע המתפזר באוויר בעת הפעלת המזגן. פעולות הניקוי  נחשבות לפשוטות ביחס לתקלות אחרות. ובכל זאת, מחייבות ידע מקצועי. הן, לרוב מתבצעות ללא החלפת חלקים למעט מקרים מורכבים. לאחר כל טיפול תיבדק המערכת עם סיום העבודה זאת כדי לוודא שהיא פועלת ומקררת כראוי.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

סוגי פעולות ניקוי במערכות הקירור

הנפוץ והפשוט ביותר הוא ניקוי מסננים ואף אינו מחייב פירוק מכסה המזגן כי הם ממוקמים במגרעת חיצונית. טכנאי מזגנים בגן יבנה ירים את המכסה של המגרעת, ישלוף אותם ממקומם, יברישם בעדינות עם מברשת רכה, ישטוף כל אחד תחת זרם מים ולאחר שהם מתייבשים יחזירם.  ניקוי אחר נדרש בגלל סתימת צנרת המנקזת את המים מהמזגן החוצה. זאת בגלל חדירת לכלוך או גוף זר. מה שקורה הוא שהמים מטפטפים לתוך הבית במקום להתנקז החוצה. הטכנאי מנקה את הלכלוך בעזרת מכשור שיש ברשותו. ניקוי מזגנים בגן יבנה הנחשב למורכב מעט יותר הוא לחלקים פנימיים. גם כאן בעת שחודר אבק, מצטבר במקומות בעייתיים ומונע מהמים לזרום. המים מצטברים עליו וגורמים לעובש המלווה בריח רע. בעיה כזאת יכולה לקרות גם כאשר הצנרת המוליכה מים איננה בשיפוע וזווית נכונה. טכנאי מזגנים מסיר את הכיסוי החיצוני של היחידה הפנימית, מרסס פנימה תרסיס שיש בו אלכוהול פעיל אשר ממוסס את הלכלוך. לאחר מכן, שוטף עם מים ומנקז אותם עם הלכלוך אל כלי קיבול כדי למנוע הצפה. לאחר סיום העבודה מחזיר את הכיסוי. עלויות השירות נקבעות על פי סוג הטיפול. אבל מתחילים תמיד בעלות ביקור בסיסית.

מערכות מיזוג מגוונות

קיימות בשוק מערכות מיזוג מגוונות. המזגנים המפוצלים העיליים הם הנפוצים לאחריהם ניתן למצוא מיני מרכזיים, מרכזיים, מזגני אינוורטר ועוד. בכל מערכת יש שתי יחידות. חיצונית שבה מצוי המדחס וחלקים אחרים, והפנימית שבה נמצא המאייד, המאוורר וחלקים אחרים. קיימים גם מזגני אינוורטר בעלי טכנולוגיה שונה  וייחודית המספקת קירור מבוקר ונעים בעלויות נמוכות, יחסית.  ניקוי מזגנים בגן יבנה נעשה באופן דומה לכל היחידות הפנימיות הקיימות במערכות הנ"ל. שירותי הטכנאים הינם מקיפים וכוללים ייעוץ טלפוני ותמיכה לטיפול בתקלות פשוטות.  במקרים והלקוח אינו מתגבר על הבעיה אזי ימליץ טכנאי מזגנים בגן יבנה לא לנסות לטפל עצמאית מחשש להחמרת הבעיה. הוא יגיע לעזרתו במהירות האפשרית.  מומלץ לקבל שירות מאת חברת חום קור טכנאי מזגנים  המעסיקה טכנאי מזגנים בעל ידע וניסיון עשיר. כולם מגיעים עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא חלקי חילוף מקוריים או תקניים אחרים המאושרים לשימוש על ידי היצרנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים, מהתעדכנות בכל החידושים החשובים, מהתמחות בנושאים ספציפיים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית שברשותם ולשרת כל לקוח חדש.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה