ניווט מהיר

טכנאי מזגנים באשדוד

טכנאי מזגנים באשדוד נותן שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הוא מבוקש בעיר ובאזורים הסמוכים אליה. השירות המקיף כולל ייעוץ לבחירת דגם המזגן הרצוי, מכירה ואספקה, התקנה, תחזוקה וטיפולים, תיקונים וכדומה. הוא פעיל כל השנה ואילו בקיץ הביקוש עולה בגלל עומס החום הכבד. אז השירות ניתן באינטנסיביות רבה כדי להתגבר על כל המשימות. חלקן הינם תיקון מזגנים באשדוד עקב ריבוי השימוש במערכות מיזוג בעיר החוף הנ"ל. השירות ניתן לכל דגמי המזגנים הקיימים בשוק. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים העיליים המגיעים עם שתי יחידות. האחת פנימית בה מצוי המאייד, המאוורר וחלקים אחרים, והשנייה הינה החיצונית בה מצוי המדחס. את היחידה הפנימית מתקינים על אחד הקירות הגובלים בקיר הבית חיצוני ובמרכזו. כך, בגובה של כעשרה ס"מ מתחת לתקרה. זוהי הנקודה ממנה מתפזר האוויר בצורה הטובה ביותר לכל חלקי החדר. היחידה החיצונית מונחת על בסיס מסיבי המותקן על הקיר או על הרצפה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. השירות ניתן גם למערכות מיני מרכזיות ומרכזיות המתאימות למבנים וחללים בגודל בינוני, וכן, למזגני אינוורטר וכדומה. ההתקנות מתבצעות על פי הוראות היצרנים וכללי תקינה קיימים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תקלות מגוונות

התקלות במזגן עלולות להיות פשוטות או מורכבות ונוצרות עקב בלאי, חבלה, תאונה וכדומה. טכנאי מזגנים באשדוד מטפל בכל אחת ביעילות רבה. בין היתר במסננים סתומים, בסתימות צנרת בתוך המערכת הפנימית הגורמות לנזילות לתוך הבית, במזגנים מרעישים בגלל חלקים ניידים אינם מחוזקים, בניקוי עובש הגורם לסתימות ולריח רע ועוד. כל אלו הן תקלות שאינן, לרוב, מחייבות החלפת חלקים אלא במקרים מסוימים. הפעולות המבוצעות הן ניקוי סתימות, ניקוי מסננים מאבק שהצטבר עליהם, חיזוק חלקים רופפים וכדומה. תקלה מורכבת יותר היא חוסר בגז בגלל דליפה מהצנרת. טכנאי יאתר את מקור הדליפה, יתקן אותה ויוסיף גז בכמות הנדרשת. תקלות שמחייבות החלפת חלקים הם קבל תקול, לוח פיקוד שיצא מכלל שימוש, מדחס שהפסיק לעבוד. מדחס ניתן לתקן, לעיתים רחוקות. לוח פיקוד ומדחס הם שני חלקים יקרים, ולכן, במקרים בהם מדובר על מערכת מדור קודם וישן כדאי לשקול החלפתה לחדשה. במקרה כזה עלות התיקון תהיה מעט יותר זולה מאשר כל המערכת. עלות ביקורי טכנאים עבור  תיקון מזגנים באשדוד נקבעת לפי אופי הטיפול. היא מתחילה בעלות בסיסית בשביל ביקור וגדלה ככל שהתיקון מורכב.

שירות מחברה בעלת מוניטין

טכנאי מזגנים באשדוד מספק  שירותים נאמנים עם יחס אישי לכל לקוח. אחד החשובים ביותר שלו הינו ייעוץ לגבי הדגם הרצוי. הוא חייב להיות אמין ומקצועי בגלל שהבחירה הסופית קשורה בהוצאות רכישה והתקנה. השיקולים לבחירה הם בעיקר, גודל השטח שיש לקרר ומבנה הבית אבל גם נתונים כמו מיקום המבנה באזור האקלימי, צרכים ספציפיים של בעלי הבית ועוד קובעים . ההמלצה תהיה תמיד על מזגן של יצרן בעל מוניטין המגיע עם אחריות. לכל מזגן מוצמדת חוברת להוראות תפעול ותחזוקה. החברה אף מחזיקה גם במערך מעבדות. טכנאי מספק שירותים מעולים בשגרה. בין היתר, יעוץ טלפוני לטיפול בבעיות קלות. בנוסף, הוא מגיע ללקוח במהירות האפשרית עם ניידת שירות מאובזרת הכוללת חלקי חילוף מקוריים או אחרים תקניים המקובלים על היצרנים. תיקון מזגנים באשדוד נעשה על ידי חברת חום קור טכנאי מזגנים שהינה בעלת מוניטין. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. למנהליה יש ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בנושא, מקבלת מידע על חידושים, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים  ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה