ניווט מהיר

התקנת מזגנים בחולון

התקנת מזגנים בחולון נעשית על ידי צוות של עובדים הכולל גם טכנאי מיומן. את השירות מבקשים אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וממשל ועוד. השירות ניתן לאורך כל ימות השנה על בסיס סדיר וקבוע. עם זאת הוא מתגבר לקראת הקיץ ובמהלכו מאחר  וזוהי העונה ה"בוערת" בתחום. הקיץ הישראלי הינו בעל עומסי חום כבדים, ולכן, יותר ויותר לקוחות משתמשים במערכות קירור. טכנאי מזגנים מנוסה מספק שירותים נלווים נדרשים. בראש וראשונה ייעוץ לגבי סוג המזגן הרצוי בכל חדר וחלל. השיקולים על פיהם נבחר המזגן הם בעיקר גודל המקום שיש לקרר. עבור חדרים קטנים מזגנים בין 1 עד 1.5 כוח סוס. הבאים בתור הם מזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, והגדולים שביניהם הינם מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר. בחללים ובדירות גדולות מכניסים, לרוב, מערכות מיני מרכזיות בהם האוויר זורם בתעלות מעל הנמכות תקרה או בתוך הקירות. לתעלות הללו יש פתחים דרכם זורם האוויר ומספק קירור יעיל. שיקולים נוספים קובעים פחות הינם מיקום הבניין, צרכי הלקוח, טעמו האישי, עלויות המערכות ועוד.  שירותים משלימים של טכנאי מזגנים בחולון הינם תחזוקה, טיפול ותיקונים. הם ניתנים במסגרת האחריות אם הדבר נדרש וגם לאחריה.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

מבנה המזגן המפוצל

ניתן למצוא מבחר מזגנים המגיעים בדרגות עוצמה שונות. בכל אחד מפרט חדשני אחר. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים ביניהם העיליים אשר מותקנים, לרוב, בכל דירה ומשרד. מערכת הקירור המפוצלת מגיעה בשתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר וחלקים אחרים. את היחידה הפנימית מתקין טכנאי מזגנים בחולון על אחד הקירות החיצוניים של הבית. הנקודה הנבחרת היא כ10 ס"מ מתחת לתקרה ובמרכז הקיר. היא נבחרת בגלל שפיזור האוויר ממנה הוא הטוב ביותר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מיוחד המחובר לקיר או מונח על האדמה. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. טכנאי מזגנים יבצע כל התקנה על פי הוראות היצרן, וכן על פי הוראות תקינה וכללים קיימים. התקנת מערכות מרכזיות נעשות לסופרמרקטים, חנויות אווטלט, אולמות אירועים ועוד. הצנרת דרכה זורם האוויר מותקנת בגובה רב ומזרימה את האוויר ישירות למטה. התקנת מזגנים בחולון נעשית על פי תיאום מוקדם ולוח זמנים שנקבע בין שני הצדדים.

שירות מקצועי מקיף

יחס אישי ושירות מקצועי מקיף של טכנאי מזגנים בחולון שומרים על מערכת קשרים מעולה עם הלקוח. כך החל מהקנייה ודרך שירותי התיקונים הנדרשים מעת לעת. השירות השוטף ניתן לאורך כל ימות השנה ובמרבית שעות היום. הטכנאי יכול לייעץ טלפונית לגבי תקלות קלות אותם יכול הלקוח לבצע. כך למשל ניקוי מסננים. יחד עם זאת, הוא לא ממליץ לבצע טיפולים עצמאית אם הלקוח לא יודע או לא בנוי לכך מבחינה טכנית. טכנאי מזגנים מנוסה יגיע עם ניידת שירות מאובזרת. הוא יבצע אחת לתקופה מגוון של טיפולי אחזקה השומרים על חלקי המזגן ואף מאריכים חייהם. בנוסף, תיקונים פשוטים יחסית כמו: מילוי גז עקב דליפה, ניקוי מזגן, טיפול במזגן מרעיש ועוד. תקלות מורכבות יותר כמו: החלפת כבל, מדחסים ולוחות פיקוד ייעשו בעת הצורך וכאן לרוב יהיה צורך בחלקי חילוף מקוריים. תיקונים מורכבים יותר ייעשו במעבדות מקצועיות. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. היא מבצעת התקנת מזגנים בחולון על פי הרשאת היצרן והמשווק הרשמי. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה