ניווט מהיר

התקנת מזגנים בגבעתיים

התקנת מזגנים בגבעתיים נעשית עבור אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות הנ"ל ניתן לאורך כל ימות השנה ומתגבר לקראת הקיץ. הביקוש למזגנים באזור חם ולח זה הינו גבוה. השירות הזה ניתן, פעמים רבות בשילוב עם מכירה ואספקה על ידי הקבלן המתקין. שירותים משלימים אותם נותן טכנאי מזגנים מיומן הינם תחזוקה, טיפול ותיקונים. הם ניתנים במסגרת האחריות – אם הדבר נדרש וגם לאחריה. ניתן למצוא מבחר מזגנים המגיעים בדרגות עוצמה שונות ובמפרטים מגוונים. הנפוצים ביותר הינם המפוצלים. וביניהם העיליים אשר ניתן לראות אותם בכל בית. אחרים נדרשים הם המיני מרכזיים והמרכזיים.  הם נבחרים בעיקר על פי גודל השטח שיש לקרר, גודל החלל בו ועוד. בחלל עם תקרה גבוהה, למשל, רצוי להתקין מזגן גדול יותר מאשר המתוכנן. שיקולים אחרים הם מיקום המבנה, האזור האקלימי, צרכים נוספים וטעם אישי של הבעלים. טכנאי מזגנים בגבעתיים יכול לייעץ היטב ולסייע בבחירה. כל התקנה נעשית על פי הוראות היצרן, וכן, על פי תקנים וכללים קיימים.

טכנאי מזגנים מוסמך!

שירותי מיזוג אוויר

תיקון והתקנת כל סוגי המזגנים

תחזוקה ותיקונים

טכנאי מזגנים בגבעתיים מבצע את העבודה על פי סדר מסוים. לכל מזגן יש שתי יחידות. חיצונית בה מצוי המדחס וחלקים אחרים ופנימית בה מצויים המאייד והמאוורר וחלקים אחרים. את היחידה הפנימית הוא מתקין על אחד הקירות , ולרוב, זה אשר צמוד לקיר החיצוני של הבית. הנקודה הנבחרת היא כ 10 ס"מ מתחת לתקרה ובמרכז הקיר. זוהי הנקודה ממנה פיזור האוויר הוא הטוב ביותר. היחידה החיצונית מותקנת על בסיס מיוחד המחובר לקיר או מונח על האדמה או על חיפוי קיים. שתי היחידות מחוברות ביניהן בצנרת מתאימה. התקנת מזגנים בגבעתיים נעשית למזגנים בתפוקות אנרגיה שונות החל מ1 עד 1.5 כוח סוס המיועדים לחדרים קטנים. הבאים בתור הם מזגני 2 עד 2.5 כוח סוס לחדרים בגודל בינוני, והגדולים שביניהם הינם מזגנים בני 3 עד 4.5 כ"ס לדירות בגודל של 120 מ"ר, לחדרים וחללים גדולים ועוד. לטובת מערכות מיני מרכזיות מתקינים תעלות מיוחדות מעל הנמכות תקרה. כל תעלה מובילה לחדר מסוים ובקצה יש תריס שאותו ניתן לסגור בעת הצורך. מערכות מרכזיות מיועדות לסופרמרקטים, חנויות אוטלט, אולמות אירועים ועוד. הצנרת דרכה זורם האוויר מותקנת ברום התקרה. טכנאי מזגנים יתקין  את המערכות לאחר תיאום מוקדם עם הלקוח ויגיע עם צוות מיומן המכיר את העבודה לעומק.

שירות מקצועי עם יחס אישי

יחס אישי ושירות מקצועי משביעים רצון כל לקוח. במקרים רבים נעשית הכרות ראשונה בעת התקנת מזגנים בגבעתיים ושירות מעולה יעמיק קשר. השירות השוטף ניתן לאורך כל ימות השנה ובמרבית שעות היום. טכנאי מזגנים בגבעתיים יגיע לכל קריאה במהירות האפשרית. הוא אף יכול לייעץ טלפונית לגבי טיפולים פשוטים אותם יכול הלקוח לבצע. במידה והדבר לא מסתדר, הוא יגיע עם ניידת שירות מאובזרת. הוא משתמש בחלקי חילוף מקוריים או אחרים המומלצים על ידי היצרנים. ניתן למצוא מגוון של טיפולי אחזקה השומרים על חלקי המזגן ואף מאריכים חייהם. כך ניקוי מסננים וניקוי כללי חיצוני. תיקונים פשוטים יחסית יבוצעו על ידי טכנאי מזגנים במקום. כאן מדובר על מילוי גז עקב דליפה, ניקוי מזגן, טיפול במזגן מרעיש ועוד. אותו הדבר לגבי תקלות מורכבות יותר כמו: החלפת כבל, מדחסים ולוחות פיקוד. תיקונים מורכבים ייעשו במעבדות מקצועיות. מומלץ לקבל שירות מחברת חום קור טכנאי מזגנים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד.

לקוחות ממליצים

מנחם מראשון לציון

שירות סופר מהיר הגיע תוך חצי שעה וגבה שירות בלבד.

מנחם

ראשון לציון

אלכס מאשדוד

מקצועי מאוד ולא יקר ממליץ בחום.

אלכס

אשדוד

מירי מרחובות

שירות מעולה הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.

מירי

מרחובות

הוספת המלצה